Julian Kosobucki 4 Napisano 29 Września 2021 Udostępnij Napisano 29 Września 2021 w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży. System.TypeLoadException: Nie można załadować typu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess.LaunchMessageExtensions' z zestawu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=8f3ef93a6b458098'. w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.ConnectToNexo() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstanceWithAssemblyResolver() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstance() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ThreadRun() Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. Po odznaczeniu "użyj nowego synchronizatora" i zrestartowaniu sello jak testuje to połączenie jest prawidłowe ale jak odbieram dane z systemu sprzedaży to wyskakuje: InsERT_nexo_Driver: Nieudane łączenie z systemem Subiekt nexo: Wyjątek: Nie można załadować typu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess.LaunchMessageExtensions' z zestawu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=8f3ef93a6b458098'. restartowałem kilka razy i dalej ten problem. Macie jakieś pomysły? System sprzedaży nie przechodzi Testu. Cytuj Link to postu
Rozwiązanie Aga Zgaga 90 Napisano 29 Września 2021 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 29 Września 2021 w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży Aktualizacja Subiekta do wersji 37 powinna pomóc. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/abonament/subiekt_nexo_pro/pobierz.html 1 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 157 Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży Na jednym z komputerów jakakolwiek próba komunikacji Sello (1.43.7) z Subiekt GT (1.79 HF4) kończy się komunikatem: Cytat Czynność_jaką_chcemy_wykonać: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży. Po kliknięciu w ustawieniach Sello w "testuj połączenie z systemem" zwraca komunikat, że poprawne. Nie działają natomiast synchronizacja towarów z Subiekt, odbieranie zamówień z Subiekt, tworzenie dokumentów końcowych oraz (co ciekawe) wysyłanie zmian w ofertach na serwis Allegro. Subiekt na tym komputerze działa prawidłowo. Testowane na uprawnieniach administratora z wyłączonymi zaporą i antywirusem. Ma ktoś może pomysł? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży 6 godzin temu, Tomek Mazur napisał: Na jednym z komputerów jakakolwiek próba komunikacji Sello (1.43.7) z Subiekt GT (1.79 HF4) kończy się komunikatem: Po kliknięciu w ustawieniach Sello w "testuj połączenie z systemem" zwraca komunikat, że poprawne. Nie działają natomiast synchronizacja towarów z Subiekt, odbieranie zamówień z Subiekt, tworzenie dokumentów końcowych oraz (co ciekawe) wysyłanie zmian w ofertach na serwis Allegro. Subiekt na tym komputerze działa prawidłowo. Testowane na uprawnieniach administratora z wyłączonymi zaporą i antywirusem. Ma ktoś może pomysł? Jeśli chodzi o allegro to może warto zapytać: czy po instalacji 1 43 7 autoryzowałeś ponownie konta allegro, zgodnie z informacją o nowej wersji? A jak wchodzi w TOWARY i wybierasz w jakimś towarze 'Pokaż', to wyświetla towar subiektowy (GT mam na myśli)? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 22 Marca Udostępnij Napisano 22 Marca w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży 17 godzin temu, Tomek Mazur napisał: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży Musisz zobaczyć pierwszy błąd jaki pojawia się po uruchomieniu Sello - tam następuje uruchomienie połączenia z Subiektem i tam też jest właściwy błąd mówiący o problemie z uruchomieniem. Potem już wszystkie operacje dostają standardowy opis jak powyżej. 1 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 157 Napisano Wtorek o 09:59 Udostępnij Napisano Wtorek o 09:59 w Sello nie łączy się z systemem sprzedaży Sugestia Bartka słuszna i raport wskazał gdzie szukać - problem dotyczył uprawnień użytkownika zdefiniowanego do połączenia Sello - Subiekt. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.