Skocz do zawartości

Sello nie łączy się z systemem sprzedaży


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Aga Zgaga,

Polecane posty

Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży.
System.TypeLoadException: Nie można załadować typu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess.LaunchMessageExtensions' z zestawu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=8f3ef93a6b458098'.
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.ConnectToNexo()
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstanceWithAssemblyResolver()
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstance()
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ThreadRun()

 

Synchronizacja z systemem sprzedaży: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.

 

Po odznaczeniu "użyj nowego synchronizatora" i zrestartowaniu sello jak testuje to połączenie jest prawidłowe ale jak odbieram dane z systemu sprzedaży to wyskakuje:

InsERT_nexo_Driver: Nieudane łączenie z systemem Subiekt nexo: 

Wyjątek: Nie można załadować typu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess.LaunchMessageExtensions' z zestawu 'InsERT.Mox.DatabaseAccess, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=8f3ef93a6b458098'.

 

restartowałem kilka razy i dalej ten problem. Macie jakieś pomysły? System sprzedaży nie przechodzi Testu.

Link to postu
  • 2 lata później...

Na jednym z komputerów jakakolwiek próba komunikacji Sello (1.43.7) z Subiekt GT (1.79 HF4) kończy się komunikatem:

Cytat

Czynność_jaką_chcemy_wykonać: System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży.

Po kliknięciu w ustawieniach Sello w "testuj połączenie z systemem" zwraca komunikat, że poprawne.

Nie działają natomiast synchronizacja towarów z Subiekt, odbieranie zamówień z Subiekt, tworzenie dokumentów końcowych oraz (co ciekawe) wysyłanie zmian w ofertach na serwis Allegro.

Subiekt na tym komputerze działa prawidłowo.

Testowane na uprawnieniach administratora z wyłączonymi zaporą i antywirusem.

 

Ma ktoś może pomysł?

Link to postu
6 godzin temu, Tomek Mazur napisał:

Na jednym z komputerów jakakolwiek próba komunikacji Sello (1.43.7) z Subiekt GT (1.79 HF4) kończy się komunikatem:

Po kliknięciu w ustawieniach Sello w "testuj połączenie z systemem" zwraca komunikat, że poprawne.

Nie działają natomiast synchronizacja towarów z Subiekt, odbieranie zamówień z Subiekt, tworzenie dokumentów końcowych oraz (co ciekawe) wysyłanie zmian w ofertach na serwis Allegro.

Subiekt na tym komputerze działa prawidłowo.

Testowane na uprawnieniach administratora z wyłączonymi zaporą i antywirusem.

 

Ma ktoś może pomysł?

 

Jeśli chodzi o allegro to może warto zapytać: czy po instalacji 1 43 7 autoryzowałeś ponownie konta allegro, zgodnie z informacją o nowej wersji?

 

A jak wchodzi w TOWARY i wybierasz w jakimś towarze 'Pokaż', to wyświetla towar subiektowy (GT mam na myśli)?

image.png.c81df41bfc653bbbd4e4a6fd19c5484d.png

Link to postu
17 godzin temu, Tomek Mazur napisał:

System sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo. Nie można wykonać tego zadania bez działającego systemu sprzedaży

Musisz zobaczyć pierwszy błąd jaki pojawia się po uruchomieniu Sello - tam następuje uruchomienie połączenia z Subiektem i tam też jest właściwy błąd mówiący o problemie z uruchomieniem. Potem już wszystkie operacje dostają standardowy opis jak powyżej.

 

 

  • Dziękuję 1
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...