Skocz do zawartości

Terminal płatniczy w wersji 12

Polecane posty

19 minut temu, Łukasz Czarnowski napisał:

Jak to wygląda w przypadku VX 520, czy zawracać głowę eService jako klient? Czy ten sam model jest różnie oprogramowany w zależności od usługodawcy?

 

Na tym samym modelu terminala może pracować aplikacja różnych usługodawców.

Komunikacja jest de facto z aplikacją płatniczą, a nie z terminalem, więc wymagany jest sterownik dla konkretnej aplikacji (usługodawcy).

 

 

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Dnia 21.07.2017 at 18:36, Jan Kuśmierski napisał:

Czy można tak skonigurować terminal płatniczy (Verifone VX 520 - FirstData), żeby do wydruku potwierdzenia transakcji wykorzystywał drukarkę fiskalną?

Domyślne działanie obsługi każdego terminala płatniczego z Subiekcie nexo: po zakończeniu transakcji płatniczej paragon drukuje się na drukarce fiskalnej.

Terminal miałby wykorzystywać drukarkę fiskalną? Pewnie chodzi o coś innego, proszę sprecyzować.

Link to postu
5 godzin temu, Mariusz N. napisał:

Domyślne działanie obsługi każdego terminala płatniczego z Subiekcie nexo: po zakończeniu transakcji płatniczej paragon drukuje się na drukarce fiskalnej.

Terminal miałby wykorzystywać drukarkę fiskalną? Pewnie chodzi o coś innego, proszę sprecyzować.

Wydawało mi się, że jest możliwość, żeby terminal nie korzystał ze swojej drukarki przy wydrukach, tylko z drukarki fiskalnej. Tak jak to ma miejsce w wielu sklepach spożywczych. Jedna drukarka drukuje jednocześnie paragon fiskalny i potwierdzenie płatności z terminala.

Link to postu
1 godzinę temu, Jan Kuśmierski napisał:

Wydawało mi się, że jest możliwość, żeby terminal nie korzystał ze swojej drukarki przy wydrukach, tylko z drukarki fiskalnej. Tak jak to ma miejsce w wielu sklepach spożywczych. Jedna drukarka drukuje jednocześnie paragon fiskalny i potwierdzenie płatności z terminala.

Pyta Pan o terminal VX520, czyli urządzenie z własną drukarką. Takie terminale, żeby zachować się zgodnie z Pana oczekiwaniem, musiałyby mieć odpowiednie oprogramowanie dostawcy płatności, które umożliwiłoby ominięcie własnej drukarki i skorzystanie z zewnętrznej. Takiego trybu obsługi terminali "pełnych" nie przewidujemy.

Innym rodzajem terminali, do których prawdopodobnie Pan się odniósł wskazując sklepy spożywcze, są pinpady - urządzenia uproszczone, bez własnej drukarki, które z definicji nie potrafią obsłużyć wydruku samodzielnie i muszą korzystać z innej drukarki, najczęściej drukarki fiskalnej. Ten rodzaj urządzeń jest w naszych planach, ale na razie bliżej nieokreślonych.

Link to postu
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...
Dnia 24.10.2016 o 07:20, Mariusz N. napisał:

W aplikacji administracyjnej SUZ na zakładce Modele widać wszystkie obsługiwane urządzenia, w tym terminale płatnicze.

Z terminali obecnie są dwa:

  • iCT220 + Polskie ePłatności (połączenie przez RS),
  • VX 520 + FirstData (połączenie przez USB).

 

 

Mam pytanie dot. zakończenia płatności elektronicznej - połączyłam Subiekta z terminalem eService iCT 220. Subiekt po zaznaczeniu w paragonie formy płatności "Karta Płatnicza" wysyła kwotę na terminal, klient przykłada kartę, płatność przechodzi i tu powstaje problem, bo pojawia się komunikat: w oknie Subiekta:  Czy wydrukować kopię? i nie ma gdzie potwierdzić lub odmówić wydruku kopii. Terminal nie reaguje po przyciśnięciu czerwonego lub zielonego klawisza - tam gdzie zazwyczaj przy ręcznej obsłudze terminala można potwierdzić wydruk kopii lub anulować wydruk kopii. Na Subiekcie wyświetla się ono z rejestracją Autoryzacji Płatności Elektronicznej z paskiem postępu czasu. Po upływie 60s. okno zamyka się i drukuje się paragon fiskalny na drukarce. Na  terminalu wyświetla się kwota transakcji, ale po zaakceptowaniu płatności nie pojawia się pytanie o Kopię. Wersja SUZ została zaktualizowana do 15.0 Czy ktoś miał taki problem? Będę wdzięczna za pomoc...

Link to postu
10 godzin temu, Aleksandra Bobkowska napisał:

Terminal nie reaguje po przyciśnięciu czerwonego lub zielonego klawisza - tam gdzie zazwyczaj przy ręcznej obsłudze terminala można potwierdzić wydruk kopii lub anulować wydruk kopii.

To jest objaw nieprawidłowej konfiguracji terminala. Proszę o kontakt z serwisem firmy eService i przekazanie prośby o prawidłowe skonfigurowanie terminala, bo tylko po stronie eService jest to możliwe.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...