Marcin Kamiński 28 Napisano 8 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2021 w Komentarze w działaniach pomocne - ale bardzo ukryte - pomóżmy się im wybić na pierwszy plan! Funkcja dodawania komentarza do działania, zadania, spotkania itd jest super W szybki sposób można dopisać informacje pozostaje ślad kto i kiedy to zrobił w bardzo prosty sposób o raz szybko (bo daty same wskakują i tworzy się ładna historia) Ale aby się dowiedzieć że pojawił się nowy komentarz to już jest wielka zagłostka bo to jest ukryte zakładce zaawansowane i to jest na samym dole tak że gdy po przełączeniu podglądu pod gridem też tego nie zobaczymy. Jak już kiedyś wspominałem przydał by się taka informacja jak to jest dla załączników do danego typy dokumentu że tam jest komentarz oraz ile ich jest a także może jakiejś wyróżnienie kolorem że jest to nowy (bo ma dopiero 30 minut l Oraz ja bym widział komentarze jako użyteczne narzędzie do innych dokumentów - ale nie wiem czy to w ogóle możliwe. Link to postu
Igor Bernakiewicz 312 Napisano 9 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2021 w Komentarze w działaniach pomocne - ale bardzo ukryte - pomóżmy się im wybić na pierwszy plan! W wersji 38 w modułach dodamy nową kolumnę, która będzie wyświetlała ilość dodanych komentarzy per każdy obiekt/dokument. Proszę wypróbować moduł Automatyzacja. Możemy zaplanować, aby o każdym nowo dodawanym komentarzu były powiadamiane np. wszystkie osoby zaangażowane w dane działanie. 1 Link to postu
Polecane posty