Jakub Jakowicki 3 Napisano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2021 w Sugerowany termin płatności dla ofert W konfiguracji ustawiona sugerowana płatność ofert jako przelew, 14 dni. Kontrahent nie ma specjalnego terminu płatności. Jednak po umieszczeniu klienta w ofercie, program sugeruje 7 dni. Błąd, czy gdzieś jeszcze istnieje jakaś reguła, która może nadpisać sugerowaną płatność w konfiguracji? Z góry dziękuje za pomoc. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2021 w Sugerowany termin płatności dla ofert W dniu 2.12.2021 o 09:19, Jakub Jakowicki napisał: W konfiguracji ustawiona sugerowana płatność ofert jako przelew, 14 dni. Kontrahent nie ma specjalnego terminu płatności. W jakiej konfiguracji ustawił Pan sugerowaną płatność odroczoną? Proszę o zrzuty ekranu z dokumentu, kartoteki klienta (zakładka Płatności) oraz konfiguracji. Link to postu
Jakub Jakowicki 3 Napisano 2 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2021 w Sugerowany termin płatności dla ofert Konfiguracja, klient i dokument. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2021 w Sugerowany termin płatności dla ofert Czy forma płatności przypisana w kartotece klienta "Przelew" ma domyślny termin płatności 7 dni w konfiguracji form płatności? Konfiguracja dla dokumentu zadziała w przypadku braku domyślnej formy płatności w kartotece KL. Link to postu
Jakub Jakowicki 3 Napisano 2 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2021 w Sugerowany termin płatności dla ofert Dziękuję bardzo, sprawdzenie konfiguracji płatności ogólnie wykazało, że tam było wpisane 7 dni. Teraz wszystko działa jak powinno. Link to postu
Polecane posty