Skocz do zawartości

dodanie nowego składnika płacowego

Polecane posty

Informacja taka powinna być wprowadzona do ewidencji ekwiwalentów za urlop, a nie systemu wynagrodzeń (nie jest to przecież stały element wynagrodzenia), wtedy automatycznie program doda go do wypłaty: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1341,gratyfikant-gt-jak-dodac-do-wyplaty-ekwiwalent-za-niewykorzystany-urlop.html.

Link to postu

Nie rozumiem pytania/potrzeby, przecież z czegoś musi wynikać ten ekwiwalent i program posiada dedykowaną funkcjonalność do jego wypłaty ? Co do oprawy emerytalnej to już nie ma dedykowanej funkcjonalności, w tym przypadku trzeba dodać składnik i naliczyć dowolne wynagrodzenie (bez umowy i systemu wynagrodzeń) z ręcznym wskazaniem kwoty odprawy.

Link to postu

Jeśli nie chce Pani korzystać z programu niezgodnie z jego przeznaczeniem / założeniami (wbudowany składnik jest typu "ekwiwalent za urlop" i służy do naliczenia ekwiwalentu w oparciu o wskazaną ewidencję, stąd nie można go dodać do umowy), to proszę dodać własne składniki, nazwać je tak samo jak wbudowane i zrobić z nimi to co Pani chce, ja tylko chciałem pomóc.

 

ps.

Polecam ukrywać dane firmy przy zamieszczaniu zrzutów ekranu.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...