Skocz do zawartości

Przejście z GT na nexo pro, sugestie, wskazówki, podzielcie się wrażeniami, doradźcie…

Polecane posty

Po 17 latach pracy na GT planujemy od 1.01.22 przejść na nexo pro, jesteśmy firmą handlową, zajmujemy się sprzedażą detaliczną łazienek i stolarki 50/50 (stolarka w 99% to sprzedaż usługi budowlanej). Pracujemy na Gestorze, Subiekcie, Rewizorze, Gratyfikancie GT. Centrala (magazyn główny)+ 6 salonów (w gt magazynów), serwer + połączenie zdalne, 40 stanowisk gestor/subiekt.
Jak przeżyliście przejście z GT na nexo pro lub jak to wasi klienci przeżyli?
Na jakim etapie było najwięcej problemów, jak je rozwiązaliście? Jak teraz odbieracie nexo, czy jest bardziej przyjazny, elastyczny, łatwiejszy, inny w porównaniu z GT….. jaki?
Mi w porównaniu z GT wydaje nam się że: 1. Funkcja kosztorysu będzie przydatna w sprzedaży usług 2. Umowy z klientami na+. 3. Gestor GT wydaje mi się taki sztywny, mało przyjazny, nie czytelny, mam nadzieje że nexo będzie bardziej przyjazny. 4. Chcielibyśmy z pozycji programu obsługiwać pocztę mailową, wydaje mi się że to będzie ułatwienie, czy to działa, korzystacie z wiadomości? 5. Przypomnienia, wyskakujące dymki z wiadomością, ułatwiają 6. Graficznie, milszy dla oka 7....... ?
Spotkałem się z opinią firmy, pracownicy powiedzieli że pierwszy miesiąc był bardzo trudny/nerwowy ale teraz nie wróciliby do GT, co wy na to? Proszę sugestie, podpowiedzi, opinie….

Link to postu

Dzień dobry,

na subiektywne opinie dot. przejścia między liniami GT, a nexo musi Pan poczekać od użytkowników, ale jeżeli chodzi o funkcjonalność samego przejścia, to zalecam skorzystanie z linii dla użytkowników demo pod numerem 71-78-76-123, gdzie konsultanci mogą pomóc także z wdrożeniem do programu oraz e-Pomoc, gdzie znajdzie Pan zagadnienia dotyczące przeniesienia danych.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...