Radosław Szachnowski 114 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Dzień dobry, pojawił się problem z otwarciem Portalu Biura po kliknięciu w odnośnik w Rachmistrzu GT po przejściu na nowy serwer. Program powinien otworzyć przeglądarkę i przejść do panelu logowaniu do PB. Aktualnie po kliknięciu tej opcji nie ma żadnej reakcji. Działa to jedynie na koncie admina, na pozostałych kontach brak reakcji. Stworzyłem nowe konto admina i niestety też nie otwiera portalu.. Zrobiłem kopię bazy i włączyłem na innym komputerze i otwieranie portalu działa. Zetknął się już ktoś z tym problemem? Rachmistrz GT w wersji 1.68 HF1 Windows 10 Pro Link to postu
Daniel Kozłowski 1 168 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Pierwsza rzecz do sprawdzenia to czy portal otwiera się bezpośrednio w przeglądarce. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 14 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Tak, otwiera się Link to postu
Daniel Kozłowski 1 168 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Ja nie widzę... W tej samej przeglądarce, z której korzystają programy Insertu ? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 331 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta W dniu 14.12.2021 o 12:18, Radek Szachnowski napisał: Zetknął się już ktoś z tym problemem? Sprawdź to rozwiązanie: Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 23 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta (edytowane) W dniu 14.12.2021 o 22:14, Jacek Izydorczyk napisał: Sprawdź to rozwiązanie: U tego klienta działamy na Windows 10 Pro, znalazłem opcję w systemie "Blokuj lub zezwalaj na wyskakujące okienka". Zezwolenie na otwieranie okienek pomogło na jednym z profili, ale niestety na pozostałych kontach użytkowników dalej występuje ten sam problem. Jeszcze jakieś pomysły co może blokować otwieranie linku do portalu biura z subiekta gt? Dodam, ze do komputera użytkownicy łączą się za pomocą pulpitu zdalnego. Edytowane 23 Grudnia 2021 przez Radek Szachnowski Link to postu
Daniel Kozłowski 1 168 Napisano 23 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Tak tylko wspominam, że nie doczekałem się odpowiedzi na moje pytania. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 23 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Czy chodzi o domyslna przegladarke w systemie windows? Bo nie widze opcji aby ustawic w insercie domyslna przegladrke dla insertu? ALe tak, w domyslnej przegladarce systemowej portal sie otwiera. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 168 Napisano 23 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Nie, programy Insertu korzystają z IE. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 23 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Ok, to musze to sprawdzic.Czyli uruchamiajac portal biura z poziomu gt powinna uruchomoc sie przegladarka IE a nie domyslna w systemie? Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 27 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2021 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Niestety Portal Biura nie uruchamia się mimo ustawienia przeglądarki IE jako domyślnej w systemie. Na innym koncie na komputerze PB otwiera się bez problemu w przeglądarce Chrome. Link to postu
Krzysztof Lasko 69 Napisano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta W dniu 23.12.2021 o 10:38, Daniel Kozłowski napisał: Nie, programy Insertu korzystają z IE. U mnie PB otwiera się w FF a nie w IE. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 13 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta (edytowane) W dniu 23.12.2021 o 10:38, Daniel Kozłowski napisał: Nie, programy Insertu korzystają z IE. W dniu 27.12.2021 o 09:52, Radek Szachnowski napisał: Niestety Portal Biura nie uruchamia się mimo ustawienia przeglądarki IE jako domyślnej w systemie. Na innym koncie na komputerze PB otwiera się bez problemu w przeglądarce Chrome. Czy mogę liczyć na dalszą pomoc? Jest może jakaś opcja w systemie windows, z której korzysta otwieranie Portalu Biura z poziomu rachmistrza? Coś musi blokować otwieranie linku Z jakiego protokołu korzysta rachmistrz? Edytowane 13 Stycznia 2022 przez Radek Szachnowski Link to postu
Dariusz Szałucki 4 Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Dzień dobry, problem wydaje się niestety lokalny i namierzenie go może być utrudnione, ale spróbujemy zawęzić obszar poszukiwań. Pisał Pan o przejściu na nowy serwer. Czy tylko to się zmieniło? Na poprzednim wszystko działało ok? Jaka wersja SQL servera jest obecnie zainstalowana? Czy inne linki w GT działają poprawnie? Np. do serwisu Konto Insert Czy zmiana domyślnej przeglądarki na Edge i powrót np. na Chrome nadal powoduje problem? Czy w tym miejscu w ustawieniach Windowsa nie ma pustych wartości? Czy antywirus w jakiś sposób nie blokuje aplikacji? Czy po wyłączeniu go na chwilę problem nadal występuje? Proszę sprawdzić, czy w rejestrze występuje następujący klucz: HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html Czy otworzenie GT w trybie administratora pomaga? Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 19 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2022 w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta 1. Tak nowy jest tylko serwer, wszystkie dane zostały sklonowane na niego. Na poprzednim serwerze na każdym profilu użytkownika otwieranie linków z subiekta działało prawidłowo. 2. SQL Serwer 2019 3. Nie 4. Tak, taka zmiana dalej powoduje problem. 5. Nie 6. Tak, problem dalej występuje mimo wyłączenia antywirusa i wyłączeniu zapory windows 7. Tak 8. Nie Dzisiaj przy pierwszej próbie uruchomienia linku zaczęło działać prawidłowo. Użytkowników na serwerze jest kilkunasty i wszystkim po za 2 osobom nie chciało to działać mimo identycznych ustawień. Co się stało, że zaczęło to działać niestety nie mam pojęcia. Aktualizacji Windowsa w międzyczasie nie było więc ciężko określić co naprawiło działanie linków na tych dwóch profilach. Dziękuję za chęci pomocy Link to postu
maciej urbaniak 6 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta (edytowane) W dniu 17.01.2022 o 13:05, Dariusz Szałucki napisał: Dzień dobry, problem wydaje się niestety lokalny i namierzenie go może być utrudnione, ale spróbujemy zawęzić obszar poszukiwań. Pisał Pan o przejściu na nowy serwer. Czy tylko to się zmieniło? Na poprzednim wszystko działało ok? Jaka wersja SQL servera jest obecnie zainstalowana? Czy inne linki w GT działają poprawnie? Np. do serwisu Konto Insert Czy zmiana domyślnej przeglądarki na Edge i powrót np. na Chrome nadal powoduje problem? Czy w tym miejscu w ustawieniach Windowsa nie ma pustych wartości? Czy antywirus w jakiś sposób nie blokuje aplikacji? Czy po wyłączeniu go na chwilę problem nadal występuje? Proszę sprawdzić, czy w rejestrze występuje następujący klucz: HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html Czy otworzenie GT w trybie administratora pomaga? To ja odkurzę temat ......... mam identyczny problem nie otwiera się portal biura dla klienta , zasadniczo wszędzie jest taka sama instalacja , taki sam antywirus i nie dział mi na 3 końcówkach , jedna logowanie domenowe widows i dwie loguję się do sql-a przez konto sql ......... ale jaki to ma związek ? Inne linki w GT działaja , ustawiony jest teraz firefox ale jak był edge to było to samo. sprawdziłem protokoły , też są dobrze. wyłączyłem blokadę okien we właściwościach internetu (systemowe windows) i dalej nic. Wywołuje polecenie i po prostu NIC 🙂 Nie mam pomysłów potrzebuję podpowiedzi. Ogarnąłem w między czasie .......... zostawię rozwiązanie dla potomnych wyłaczyłem w domyśłnej przeglądarce blokadę wyskakujących okien .... z tym że wolałbym wiedzieć jak zdefiniowac wyjątek zamiast wyłączac kontrole okien. Ale ważne że działa ...... też już ogarnąlem wyjątekto "https://app.portalbiura.pl" i wtedy działa Edytowane 6 Marca przez maciej urbaniak 2 Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Dziękujemy za podzielenie się rozwiązaniem! Link to postu
Robert Dworak 3 Napisano 23 Marca Udostępnij Napisano 23 Marca w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta (edytowane) Sprawdziliśmy powyższe zaproponowane rozwiązania i niestety na nowym laptopie z Windowsem 11 nie otwiera się okno PB "Ustawienia: i "Portal Biura dla Klienta" Czy Ktoś może pomóc ? Edytowane 23 Marca przez Robert Dworak Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Co konkretnie się dzieje po kliknięciu Ustawienia lub Otwórz Portal Biura dla klienta? Pan Maciej wspomniał wcześniej o dodaniu wyjątku do przeglądarki, proszę pokazać, że jest to dodane. Link to postu
Robert Dworak 3 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Udało się rozwiązać problem, dla innych użytkowników podpowiem że kazus nie leży w ustawieniach Windows, należy wejść z poziomu rachmistrza na konto Insert, wówczas Portal aktywuje okno przeglądarki. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta Dziękujemy za informacje. Link to postu
Polecane posty