Skocz do zawartości

Problem z otwieraniem Portalu Biura dla Klienta

Polecane posty

Dzień dobry,
pojawił się problem z otwarciem Portalu Biura po kliknięciu w odnośnik w Rachmistrzu GT po przejściu na nowy serwer.
image.png.67fbc17d34147b589055886f3ac09a9b.png

Program powinien otworzyć przeglądarkę i przejść do panelu logowaniu do PB. Aktualnie po kliknięciu tej opcji nie ma żadnej reakcji.
Działa to jedynie na koncie admina, na pozostałych kontach brak reakcji. Stworzyłem nowe konto admina i niestety też nie otwiera portalu..
Zrobiłem kopię bazy i włączyłem na innym komputerze i otwieranie portalu działa.

Zetknął się już ktoś z tym problemem?

Rachmistrz GT w wersji 1.68 HF1
Windows 10 Pro

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.12.2021 o 22:14, Jacek Izydorczyk napisał:

Sprawdź to rozwiązanie: 

 

U tego klienta działamy na Windows 10 Pro, znalazłem opcję w systemie "Blokuj lub zezwalaj na wyskakujące okienka". Zezwolenie na otwieranie okienek pomogło na jednym z profili, ale niestety na pozostałych kontach użytkowników dalej występuje ten sam problem.
Jeszcze jakieś pomysły co może blokować otwieranie linku do portalu biura z subiekta gt?

Dodam, ze do komputera użytkownicy łączą się za pomocą pulpitu zdalnego.

Edytowane przez Radek Szachnowski
Link to postu
  • 3 tygodnie później...
W dniu 23.12.2021 o 10:38, Daniel Kozłowski napisał:

Nie, programy Insertu korzystają z IE.

W dniu 27.12.2021 o 09:52, Radek Szachnowski napisał:

Niestety Portal Biura nie uruchamia się mimo ustawienia przeglądarki IE jako domyślnej w systemie.
Na innym koncie na komputerze PB otwiera się bez problemu w przeglądarce Chrome.

Czy mogę liczyć na dalszą pomoc?
Jest może jakaś opcja w systemie windows, z której korzysta otwieranie Portalu Biura z poziomu rachmistrza? Coś musi blokować otwieranie linku

Z jakiego protokołu korzysta rachmistrz?

Edytowane przez Radek Szachnowski
Link to postu

Dzień dobry,

problem wydaje się niestety lokalny i namierzenie go może być utrudnione, ale spróbujemy zawęzić obszar poszukiwań.

 

  1. Pisał Pan o przejściu na nowy serwer. Czy tylko to się zmieniło? Na poprzednim wszystko działało ok?
  2. Jaka wersja SQL servera jest obecnie zainstalowana?
  3. Czy inne linki w GT działają poprawnie? Np. do serwisu Konto Insert
  4. Czy zmiana domyślnej przeglądarki na Edge i powrót np. na Chrome nadal powoduje problem?
  5. image.png.24deca3b67cb79c7970a73a756cc128a.png
    Czy w tym miejscu w ustawieniach Windowsa nie ma pustych wartości?
  6. Czy antywirus w jakiś sposób nie blokuje aplikacji? Czy po wyłączeniu go na chwilę problem nadal występuje?
  7. Proszę sprawdzić, czy w rejestrze występuje następujący klucz: HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
  8. Czy otworzenie GT w trybie administratora pomaga?
Link to postu

1. Tak nowy jest tylko serwer, wszystkie dane zostały sklonowane na niego. Na poprzednim serwerze na każdym profilu użytkownika otwieranie linków z subiekta działało prawidłowo.

2. SQL Serwer 2019

3. Nie

4. Tak, taka zmiana dalej powoduje problem.

5. Nie

6. Tak, problem dalej występuje mimo wyłączenia antywirusa i wyłączeniu zapory windows

7. Tak

8. Nie

 

 

Dzisiaj przy pierwszej próbie uruchomienia linku zaczęło działać prawidłowo. Użytkowników na serwerze jest kilkunasty i wszystkim po za 2 osobom nie chciało to działać mimo identycznych ustawień. Co się stało, że zaczęło to działać niestety nie mam pojęcia. Aktualizacji Windowsa w międzyczasie nie było więc ciężko określić co naprawiło działanie linków na tych dwóch profilach.

 

Dziękuję za chęci pomocy :)

Link to postu
  • 2 lata później...
W dniu 17.01.2022 o 13:05, Dariusz Szałucki napisał:

Dzień dobry,

problem wydaje się niestety lokalny i namierzenie go może być utrudnione, ale spróbujemy zawęzić obszar poszukiwań.

 

  1. Pisał Pan o przejściu na nowy serwer. Czy tylko to się zmieniło? Na poprzednim wszystko działało ok?
  2. Jaka wersja SQL servera jest obecnie zainstalowana?
  3. Czy inne linki w GT działają poprawnie? Np. do serwisu Konto Insert
  4. Czy zmiana domyślnej przeglądarki na Edge i powrót np. na Chrome nadal powoduje problem?
  5. image.png.24deca3b67cb79c7970a73a756cc128a.png
    Czy w tym miejscu w ustawieniach Windowsa nie ma pustych wartości?
  6. Czy antywirus w jakiś sposób nie blokuje aplikacji? Czy po wyłączeniu go na chwilę problem nadal występuje?
  7. Proszę sprawdzić, czy w rejestrze występuje następujący klucz: HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
  8. Czy otworzenie GT w trybie administratora pomaga?

To ja odkurzę temat ......... mam identyczny problem nie otwiera się portal biura dla klienta , zasadniczo wszędzie jest taka sama instalacja , taki sam antywirus i nie dział mi na 3 końcówkach , jedna logowanie domenowe widows i dwie loguję się do sql-a przez konto sql ......... ale jaki to ma związek ? Inne linki w GT działaja , ustawiony jest teraz firefox ale jak był edge to było to samo. sprawdziłem protokoły , też są dobrze. wyłączyłem blokadę okien we właściwościach internetu (systemowe windows) i dalej nic. Wywołuje polecenie i po prostu NIC 🙂 Nie mam pomysłów potrzebuję podpowiedzi.

 

Ogarnąłem w między czasie .......... zostawię rozwiązanie dla potomnych wyłaczyłem w domyśłnej przeglądarce blokadę wyskakujących okien .... z tym że wolałbym wiedzieć jak zdefiniowac wyjątek zamiast wyłączac kontrole okien. Ale ważne że działa ......

też już ogarnąlem wyjątekto "https://app.portalbiura.pl"

i wtedy działa

Edytowane przez maciej urbaniak
  • Dziękuję 2
Link to postu
  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...