Magdalena Richter 2 Napisano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2021 w Nie posiadasz uprawnień do zarządzania firmą Nowy klient. Dostał dostęp do Raportów i Dokumentów. Po zalogowaniu widzi taki komunikat. Co zrobił nie tak? Z mojej strony wszystko wygląda poprawnie. Link to postu
Dariusz Szałucki 4 Napisano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2021 w Nie posiadasz uprawnień do zarządzania firmą Dzień dobry, taka sytuacja występuje gdy użytkownik nie ma uprawnień Administratora Globalnego w Koncie InsERT. Po nadaniu tych uprawnień wyszarzone opcje powinny się odblokować. Link to postu
Magdalena Richter 2 Napisano 17 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2021 w Nie posiadasz uprawnień do zarządzania firmą A jak nadać te uprawnienia? Ja mam coś zrobić (jako biuro rachunkowe) czy mój klient? Link to postu
Dariusz Szałucki 4 Napisano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2021 w Nie posiadasz uprawnień do zarządzania firmą Zmiany uprawnień powinien dokonać klient. Po zaakceptowaniu zaproszenia do Portalu Biura do Konta Insert klienta automatycznie dodaje się firma z uprawnieniami administratora. Także klient musi zalogować się na Konto Insert na które dostał zaproszenie i z tego poziomu może nadać uprawnienia pozostałym użytkownikom. Link to postu
Magdalena Richter 2 Napisano 11 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2022 w Nie posiadasz uprawnień do zarządzania firmą W tym przypadku tak nie zadziałało Klient chyba założył konto na inny adres niż mi podał. Pojawiła mu się jego firma, ale bez uprawnień. Założył drugie konto, z innym adresem. I też nie działa. Ja próbowałam wysyłać linki na oba adresy. Jak to wszystko odkręcić? Link to postu
Dariusz Szałucki 4 Napisano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2022 w Nie posiadasz uprawnień do zarządzania firmą Proszę wysłać na PW NIP firmy klienta - zlokalizujemy na jaki adres poszło zaproszenie. Link to postu
Polecane posty