Iwona Nowicka-Góreczna 0 Napisano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Brak możliwości płatności online U niektórych klientów na portalu biura nie ma możliwości płatności online. Jest możliwość tylko pobrania druku przelewu. Uzupełnione są wszystkie wymagane dane. Czym to może być spowodowane? Link to postu
Dariusz Szałucki 4 Napisano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Brak możliwości płatności online Dzień dobry, taka sytuacja wystąpi dla nowych klientów, gdy data przesłania raportu jest późniejsza niż data płatności za deklarację. Czyli jeżeli wysłała Pani raport 21.12.2021, a data płatności jest ustawiona na 20.12.2021, to przycisk szybkiej płatności się nie pojawi. Link to postu
Iwona Nowicka-Góreczna 0 Napisano 21 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Brak możliwości płatności online Bardzo dziękuję za odpowiedz. Link to postu
Polecane posty