Paweł Abramczyk 0 Napisano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 w akademia insert problemy z odsłuchaniem kupionych szkoleń Nie mogę się dodzwonić do działu szkoleń na: Telefon: 71-78-76-166, nie odbierają, mam takie pytanie: Przechodzimy teraz z GT na nexo poro, uczymy się, mamy na naszym głównym koncie akademii insert podpięte, kupione szkolenia onlinowe np gestor, subiekt, rewizor, gratyfikamt ..... krok po kroku II, Nasza firma pracuje w 7 różnych lokalizacjach/sklepach, chciałem aby każdy sklep miał swoje konto na akademii insert, założyłem 7 kont typu sklep1@ itd, podczas rejestracji wpisałem nasz nip , konta się utworzyły ale widoczne są tylko te darmowe szkolenia? Proszę o informacje jak je włączyć na każdym koncie, chciałbym aby sprzedawcy w danym sklepie włączyli sobie te szkolenia je przesłuchali z własnych kont. Nie wiem czy da się jednocześnie uruchomić konto główne np w 3-4 sklepach i słuchać szkoleń? Wolałbym aby każdy na swoim koncie się uczył. Proszę o kontakt w tej sprawie, najlepiej czym prędze, potrzebuję aby sprzedawcy zapoznali się ze szoleniami, nie mogę się dodzwonić! Link to postu
Tomasz Piętka 1 Napisano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2022 w akademia insert problemy z odsłuchaniem kupionych szkoleń Według mnie licencja na szkolenia jest na jednego użytkownika nie na konto a tym bardziej nie na NIP. Ile licencji Pan wykupił? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 329 Napisano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2022 w akademia insert problemy z odsłuchaniem kupionych szkoleń W dniu 7.01.2022 o 13:12, Paweł Abramczyk napisał: Proszę o informacje jak je włączyć na każdym koncie, chciałbym aby sprzedawcy w danym sklepie włączyli sobie te szkolenia je przesłuchali z własnych kont. Proszę kupić licencję dla każdego konta. W opisie szkolenia jest taka informacja: Ważne! W dostępie online licencja zezwala na korzystanie z programu jednemu użytkownikowi zarejestrowanemu w Akademii InsERT. Link to postu
Polecane posty