Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 (edytowane) Informujemy, że w dniu 13 stycznia 2022 wdrożyliśmy nową wersję Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: · W konfiguracji faktur cyklicznych dodaliśmy możliwość ustawienia daty od której będą wystawiane faktury cykliczne. Usprawniliśmy również interfejs związany z wyborem harmonogramu wystawiania faktur; · Dodaliśmy nowy tryb pracy "dark mode"; · Produkty do kartoteki można już dodawać z poziomu wystawianego dokumentu; · Dostosowaliśmy program do zmian prawnych i wprowadziliśmy oznaczenia JPK: WSTO_EE oraz IED; · Poprawiliśmy znane błędy i problemy; Edytowane 12 Maja 2022 przez Kamil Smuszkiewicz Link to postu
Patrycja Palińska 0 Napisano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Przy kliknięciu w fakturę cykliczną w celu jej edycji, wyskakuje następujący błąd: A następnie nie można wrócić do żadnej innej funkcji, tj. na przykład "Faktury", "Zestawienia", "Konfiguracja", nic... Link to postu
Patrycja Baczyńska 0 Napisano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Witam, uzupełnianie luk w numeracji nie działa. Proszę o interwencję. Link to postu
Roman Kutowski 0 Napisano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Wyskakuje błąd podczas wprowadzania wydatków "Istnieje już wydatek z takim samym numerem oryginału dla tego samego sprzedawcy" obojętnie jaki nr wprowadzam. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 13 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Panie Romanie, Dziękuję za zgłoszenie. Pojawia się komunikat z ostrzeżeniem, którego nie powinno być. Wydatek można zapisać. W najbliższych dniach opublikujemy poprawkę. Pani Patrycjo i Pani Patrycjo, Zgłoszenia zostały już wyjaśnione. Link to postu
Mateusz Rymarczyk 0 Napisano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 (edytowane) Mam wrażenie, że tryb ciemny ma średnio dopasowany kontrast pomiędzy kolorami tła i czcionki, przez co bardziej męczy oko niż tryb jasny. Oczywiście odbiór jest subiektywny, ale żeby nie być gołosłownym porównałem tło/czionkę na yt/fb i jest czytelniej. Być może podczas wczesnych testów trybu ciemnego ktoś pochylił się nad tym problem i to jest najlepsze połączenie jakie byliście w stanie osiągnąć, ale gdyby jednak nie, to być może zostanie to jeszcze zweryfikowane przez osoby preferujące tryby ciemne, ponieważ osoby światłolubne nie nadają się do właściwej oceny tego czy tryb, którego nie lubią, jest faktycznie odpowiednio przygotowany. Edytowane 13 Stycznia 2022 przez Mateusz Rymarczyk Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 14 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Panie Mateuszu, Dziękuję za uwagę. Tryb ciemny jest nowością w Subiekt 123, zbieramy pierwsze opinie dotyczące jego odbioru i zobaczymy jakie możemy wdrożyć poprawki. Link to postu
GERGÖ SZABÓ 0 Napisano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Fanie, że można przesuwać kolumny w liście faktur dowolni, oprócz tych "trzech kropek", gzie otwieramy menu miejscowe dot. dokumentu. Przydałoby możliwość przesuwania tej kolumny też. Link to postu
JAKUB DZIEMBOWSKI 0 Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 W dniu 13.01.2022 o 12:10, Roman Kutowski napisał: Wyskakuje błąd podczas wprowadzania wydatków "Istnieje już wydatek z takim samym numerem oryginału dla tego samego sprzedawcy" obojętnie jaki nr wprowadzam. Zgłaszam ten sam problem. Kiedy zostanie wprowadzona poprawka? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Dzień dobry Panie Jakubie, Przepraszamy za mały błąd. Nie powinien już od jutra występować. Wydatki można cały czas dodawać tylko proszę do jutra ignorować komunikat z ostrzeżeniem. Link to postu
Łukasz Podlasek 0 Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Dzień dobry, co to za aktualizacja jak sprzedaż np w bieżącym dniu jest bez żadnej kolejności wcześniej była lista zgodnie z numerem fv. Do tego na telefonie i tablecie każda transakcja jest na cały ekran co utrudnia przeglądanie historii sprzedaży czy klientów. Co raz to gorzej! Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Dzień dobry Panie Łukaszu, Dziękuję za zgłoszenie. Popracujemy nad lepszym wyświetlaniem list dokumentów na urządzeniach mobilnych. Co do kolejności to proszę kliknąć na nagłówek kolumny z datą wystawienia, wtedy dokumenty się posortują wg. daty wystawienia. Link to postu
Łukasz Podlasek 0 Napisano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Nic nie pomamaga z kolejnością faktur np. Sprzedaż w msc zaczyna się od 70 później 91, 60 itd, dziwne te wasze aktualizacje, czy ktoś to sprawdza przed publikacją? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 19 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2022 w Aktualizacja 2022.01 Panie Łukaszu, Proszę w wiadomości prywatnej przesłać zrzut ekranu listy dokumentów, gdzie występuje opisany problem. Link to postu
ARKADIUSZ RZEPA 0 Napisano 19 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2022 w Aktualizacja 2022.01 Witam czy jest możliwość utworzenia skrótu autotekstu do szablonu wiadomości email. Chodzi mi o ADRES KLIENTA tak jak to jest zrobione w - nazwa klienta ,, @{Podmiot_Nazwa} ,, Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 21 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2022 w Aktualizacja 2022.01 Dzień dobry Panie Arkadiuszu, Dziękuję za przesłanie sugestii. Postaramy się dodać takie zmienne w jednej z kolejnych wersji. Link to postu
Sabina Błędzińska 0 Napisano 22 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2022 w Aktualizacja 2022.01 Dzień dobry, ciągle mam problem po aktualizacji z wyświetlaniem loga. Praktycznie co aktualizacja jest ten sam problem: " Image could not be read." Proszę o rozwiązanie problemu. Lub informację jak mogę temu sam zaradzić. Próbowałem już ponownie przesłać obraz, sprawdzałem wielkość, nawet testowo przesłałem mniejszy - też nie wyświetla. Przeglądarka to Google Chrome - Wersja 98.0.4758.102 (Oficjalna wersja) (64-bitowa) pdf otwieram w przeglądarce - sprawdzałem wtyczki, wszystko aktualne, nie pomaga zapisanie ani wysłanie pliku e-mailem. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 33 Napisano 21 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2022 w Aktualizacja 2022.01 Dzień dobry Pani Sabino, Dziękuję za zgłoszenie. W najnowszej aktualizacji problem powinien zostać naprawiony. Link to postu
Polecane posty