Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2022 w Przerwa w działaniu bramki płatniczej Blue Media Operator Blue Media informuje o planowanych pracach modernizacyjnych nad systemem transakcyjnym Blue Media, mających na celu podniesienie jakości dostarczanych usług. Prace są zaplanowane z soboty na niedzielę 15/16 stycznia i potrwają ok. 6 godzin. Start prac o 23:00. W tym czasie niedostępne będą: płatności online (wszystkie kanały, np. przelewy online, płatność kartą), panel administracyjny w systemie Blue Media (PayBM), komunikaty dot. płatności (ITN), zwroty za pośrednictwem panelu administracyjnego, rozliczenia i raporty (zostaną zlecone 17.01.2022 r.), płatności rekurencyjne (zlecone w trakcie trwania prac będą musiały być ponowione), wypłaty z salda na żądanie, lista kanałów płatności będzie niewidoczna w sklepach, które korzystają z bramki płatniczej w modelu white label. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia związane z czasową niedostępnością naszych usług. Pozdrawiamy, Zespół Blue Media S.A. Link to postu
Polecane posty