Paweł Hałas 2 Napisano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2022 w Rewizor Nexo 39.0.0 - błąd importu JPK_FAKTURA (edytowane) Przy imporcie do Rewizora pliku sprzedaży z pliku JPK_FAKTURA wywala z programu - do tej pory działało dobrze, teraz program się wyłącza bez żadnych komunikatów o błędzie 😞 Czy można wrócić do poprzedniej wersji programu? Edytowane 24 Stycznia 2022 przez Paweł Hałas Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2022 w Rewizor Nexo 39.0.0 - błąd importu JPK_FAKTURA 43 minuty temu, Paweł Hałas napisał: Przy imporcie do Rewizora pliku sprzedaży z pliku JPK_FAKTURA wywala z programu - do tej pory działało dobrze, teraz program się wyłącza bez żadnych komunikatów o błędzie 😞 Niestety potwierdzamy problem, który rozwiążemy w najbliższej aktualizacji. 44 minuty temu, Paweł Hałas napisał: Czy można wrócić do poprzedniej wersji programu? Proszę zerknąć na poniższy temat e-Pomocy technicznej. Jak przywrócić poprzednią (działającą) wersję bazy danych podmiotu po nieudanej konwersji w InsERT nexo? Link to postu
Polecane posty