EMILIA PATYKOWSKA-KIJAS 0 Napisano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2022 w PIT-4R BRAK MOŻLIWOŚCI ŚCIĄGNIĘCIA UPO Witam, Mam zagwozdkę, ponieważ wysyłałam dzisiaj PIT-4R i po złożeniu podpisu kwalifikowanego widnieje e-status : wysłano, ale nie mogę ściągnąć UPO. Tym samym nie mam pewności, że to na pewno zostało wysłane. W jaki sposób mogę to zrobić? Pozdrawiam serdecznie Link to postu
Jacek Filipkiewicz 361 Napisano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2022 w PIT-4R BRAK MOŻLIWOŚCI ŚCIĄGNIĘCIA UPO Na czym polega to, że się nie da? Jakiś komunikat? Link to postu
Marzena N. 0 Napisano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2022 w PIT-4R BRAK MOŻLIWOŚCI ŚCIĄGNIĘCIA UPO Na UPO PIT-4R trzeba poczekać kilka godzin, nie pojawia się natychmiast jak np. w przypadku JPK. Proszę spróbować pobrać następnego dnia. Link to postu
EMILIA PATYKOWSKA-KIJAS 0 Napisano 25 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2022 w PIT-4R BRAK MOŻLIWOŚCI ŚCIĄGNIĘCIA UPO dobrze dziękuje za podpowiedź w takim razie spróbuje jutro i zobaczymy. Póki co wystąpiły komunikaty w związku z przekroczeniem czasu oczekiwania na połączenie i kolejny o wstępnym przetworzeniu Link to postu
Jacek Filipkiewicz 361 Napisano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2022 w PIT-4R BRAK MOŻLIWOŚCI ŚCIĄGNIĘCIA UPO No to komunikaty są jasne. 1. Trzeba czekać na weryfikację. 2. Błąd połączenia to z pewnością nie błąd Gratyfikanta tylko serwera urzędu. Link to postu
Polecane posty