Skocz do zawartości

Zmiana stawki Vat na 0% z poziomu Sello


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Bartosz Rosa,

Polecane posty

Dzień dobry,

od jutra wchodzą nowe stawki VAT. W związku z tym wiele produktów będę musiała zmienić na stawkę 0%, chciałabym to zrobić zbiorczo z poziomu Sello. Obecnie pojawia mi się błąd "Stawka VAT "ZW" nie jest dostępna w kategorii....". Czy przewidziana jest jakaś integracja z Allegro, żeby zmiany zbiorcze wychodziły od jutra?

Pozdrawiam

Link to postu
  • Rozwiązanie

Z zasady, Sello nie ingeruje w to co jest wysyłane do serwisu, wiec podobnie w tym przypadku, błąd taki zwraca serwis Allegro.

W jakiej kategorii stawka ta jest zmieniana? Być może wczoraj jeszcze w tej kategorii nie było możliwości ustawienia stawki 0% a dzisiaj już jest.

  • Dziękuję 1
Link to postu

Pozwolimy się podpiąć pod temat odnośnie stawki VAT.

Mamy małą sugestię, żeby Sello pobierało automatycznie stawki Vat z Subiekta. Przy wystawianiu oferty za każdym razem musimy przeklikiwać się i sprawdzać stawkę Vat, ponieważ działamy na różnych stawkach 23%, 8%, 5% - jest to trochę upierdliwe. Przy jednej stawce można szablon sobie ustawić na sztywno, ale przy kilku, no niestety :)

Jest szansa na takie udogodnienie? :D

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Myślę, że wystarczy :)

Mamy tak naprawdę stawki 5, 8 i 23%, więc, przynajmniej dla nas powinno być ok. Będziemy sprawdzać po 16:00, jak kurier odbierze przesyłki :)

Na drugiej firmie jesteśmy zwolnieni z Vat, więc myślę, że to też nie będzie miało większego znaczenia :)

 

Jeszcze tak myślę nad autoresponderem, bo to też bardzo nas interesowało... czy to będzie działać również przy dyskusji?

Wiem, że odpowiedzieć na pytanie można normalnie poprzez "odpowiedz" w mailu, albo przez centrum wiadomości po zalogowaniu w Allegro lub poprzez API. Co do dyskusji to bezpośrednio w wiadomości nie można odpowiedzieć, ale można w centrum sporów (dyskusji) i przez API również można.

Czy autoresponder weźmie również pod uwagę odpowiedzi w dyskusjach?

Link to postu

To taka sugestia nam się nawinęła :D ... może uda się wprowadzić autorespondera również dla dyskusji? :D

 

Ps. nie wiemy jeszcze dokładnie, ale nie widzimy takiej funkcjonalności... przydał by się ptaszek do zaznaczenia, czy autoresponder ma odpowiadać tylko na pierwszą, czy na wszystkie wiadomości. No chyba, że to można ustawić?

Edytowane przez Aga Zgaga
Link to postu
17 godzin temu, Aga Zgaga napisał:

To taka sugestia nam się nawinęła :D ... może uda się wprowadzić autorespondera również dla dyskusji? :D

Trzeba by, podejrzewam, dorobić całą obsługę dyskusji do Sello. W przypadku maili i ich reguł mieliśmy już je gotowe, więc wystarczyło je rozszerzyć.

 

17 godzin temu, Aga Zgaga napisał:

przydał by się ptaszek do zaznaczenia, czy autoresponder ma odpowiadać tylko na pierwszą, czy na wszystkie wiadomości. No chyba, że to można ustawić?

Nie, odpowiedzi nie są śledzone więc autoresponder jest taki dość ślepy i odpowiada za każdym razem.

Link to postu
2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Trzeba by, podejrzewam, dorobić całą obsługę dyskusji do Sello.

To kiedy można spodziewać się obsługi dyskusji? :D

Wersja Sello 1.42.0 już niedługo 😂🤣😂🤣

2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Nie, odpowiedzi nie są śledzone więc autoresponder jest taki dość ślepy i odpowiada za każdym razem.

Tak, już wiemy, przetestowane :)

No fajnie to chodzi, dziękujemy :D

 

Tylko z tego co kiedyś wyczytaliśmy w Allegro, to oni chyba liczą tylko odpowiedź na pierwszą wiadomość i chyba nie ma sensu na każdą odpowiadać. No chyba, że coś się zmieniło.

 

Może jak niedługo będzie w Sello obsługa dyskusji przez API, to wiadomości (pytania) od klientów, również się załapią :D

W sumie to taka sugestia, żeby dyskusje i wiadomości były obsługiwane po API :D - wtedy najprawdopodobniej będzie więcej możliwości i scenariuszy do ustawienia i każdy zrobi tak jak mu pasuje.

 

Jak dla nas na razie wystarczy to co jest, bo nie mieliśmy nic takiego, ale czekamy na rozwój narzędzia :D

 

👏👍

  • Lubię to 1
Link to postu
Godzinę temu, Aga Zgaga napisał:

to oni chyba liczą tylko odpowiedź na pierwszą wiadomość i chyba nie ma sensu na każdą odpowiadać. No chyba, że coś się zmieniło.

To nawet nie chodzi o to, że jest czy nie ma sensu w kontekście polityki i algorytmów Allegro, tylko po prostu taki ślepy responder nie wymaga dodatkowej "inteligencji" i jest prostszy do stworzenia :). Rozwiązania bardziej inteligentne raczej widzimy w Sello NX.

 

 

 

  • Dziękuję 1
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...