Skocz do zawartości

Komunikacja EDI++ 1.11

Polecane posty

  • Kamil Goleń wyróżnił i przypiął ten temat
  • 2 miesiące temu...
19 minut temu, Krzysztof Lasko napisał:

Jak powinny być oznaczone dokumenty faktura zaliczkowa oraz faktura zaliczkowa końcowa zgodnie z wyżej załączoną dokumentacją? Chodzi mi o pole 41 w plikach *.epp

Proponuję wystawić taki dokument i sprawdzić.

To kilka minut roboty, a dokumentacja EPP nie jest tak dokładna zeby bez eksperymentów dało się wszystko jednoznacznie z niej wyczytać.

  • Dziękuję 1
Link to postu

Klient korzysta z Fakturowni. W otrzymanym od niego pliku są faktury zaliczkowe i zaliczkowe końcowe, które nie są poprawnie rozpoznawane przez Rachmistrza. Nie wiem jak zweryfikować poprawności struktury pliku generowanego przez Fakturownię ponieważ nie wiem jakie powinny być tam oznaczenia.

 

Edytowane przez Krzysztof Lasko
Link to postu
Godzinę temu, Krzysztof Lasko napisał:

Nie wiem jak zweryfikować poprawności struktury pliku generowanego przez Fakturownię ponieważ nie wiem jakie powinny być tam oznaczenia.

Widzę 2 opcje

  • Uruchomić Subiekta, utworzyć 2 dokumenty Fszalc i FSzalk, wysłać do pliku EPP, obejrzeć zawartość, porównać z plikiem EPP z Fakturowni
  • Zlecić to komuś kto się zajmuje programami InsERT, nie marnując swojego czasu 😉
  • Dziękuję 1
Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Konieczne jest poprawne oznaczenie pozycji 41: faktura zaliczkowa powinno być 37, zaliczkowa końcowa 39. Jednak nie bardzo wiem jak zrobić schemat importu. Można w nim wybrać Faktura zaliczkowa lub faktura zaliczkowa częściowa. Nie bardzo wiem czym one się różnią. W specyfikacji natomiast jest faktura zaliczkowa pośrednia zwykła i faktura zaliczkowa pośrednia nowa.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...