Dominika Grochowska 0 Napisano 22 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2022 w PROBLEM Z WYSŁANIEM FAKTUR DO KLIENTÓW Dzień dobry, mam cały czas faktury zakolejkowane do wysłania, czy dzisiaj jest jakiś problem? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 34 Napisano 22 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2022 w PROBLEM Z WYSŁANIEM FAKTUR DO KLIENTÓW Dzień dobry Pani Dominiko, Dziękuję za zgłoszenie. Proszę o informację czy odbiorca otrzymuje inne wiadomości e-mail? Link to postu
Dominika Grochowska 0 Napisano 23 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 w PROBLEM Z WYSŁANIEM FAKTUR DO KLIENTÓW Nie z Subiekta - tak Link to postu
Sebastian Zygmunciak 0 Napisano 23 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 w PROBLEM Z WYSŁANIEM FAKTUR DO KLIENTÓW Dzień dobry, proszę o informację czy powyższy problem został rozwiązany? Przy wielu fakturach wysyłanych dzisiaj rano cały czas wyświetla się "zakolejkowane". Link to postu
Tomasz Cichoń 36 Napisano 23 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 w PROBLEM Z WYSŁANIEM FAKTUR DO KLIENTÓW U mnie ten sam problem. Rano dałem do wysyłki 3 faktury i nadal są zakolejkowane. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 34 Napisano 23 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 w PROBLEM Z WYSŁANIEM FAKTUR DO KLIENTÓW Pani Dominiko, Panie Sebastianie, Panie Tomaszu, Pracujemy nad rozwiązaniem. Poczta jest wysyłana, dociera na serwery gmail, wp, onet itp., natomiast skrzynki pocztowe założone na home.pl (na ten moment) nie przyjmują wiadomości. Link to postu
Polecane posty