Grzegorz Warelich 0 Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 w zawieszanie się, komunikat brak dostępu Mamy problem z Subiekt GT. Program działa na jednym stanowisku na którym jest zainstalowany. Problem polega na tym że kiedy chcemy dodać nową fakturę sprzedaży subiekt zawiesza się na 1-3 minuty i pojawia się komunikat brak dostępu. To samo pokazuje się przy innych czynnościach jak faktura zakupu, paragon, dosłownie na wszystkich. Nie wiemy co jest przyczyna takiego zachowania oraz zamulania pracy na tym programie. Proszę o jakieś sugestie Link to postu
Andrzej Kubik 1 089 Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 w zawieszanie się, komunikat brak dostępu 4 minuty temu, Grzegorz Warelich napisał: Proszę o jakieś sugestie Kontakt z kompetentnym serwisantem i rozwiązanie problemu w miejscu występowania. To nie jest typowe zachowanie Subiekta. Link to postu
Grzegorz Warelich 0 Napisano 4 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 w zawieszanie się, komunikat brak dostępu Wiem że to nie jest typowe działanie subiekta dlatego szukam tu na forum rozwiązania problemu Link to postu
Daniel Kozłowski 1 164 Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 w zawieszanie się, komunikat brak dostępu Skoro Pan: 7 minut temu, Grzegorz Warelich napisał: Wiem że to nie jest typowe działanie subiekta to dlaczego: 6 minut temu, Grzegorz Warelich napisał: szukam tu na forum rozwiązania problemu zamiast: 7 godzin temu, Andrzej Kubik napisał: w miejscu występowania. Link to postu
Andrzej Kubik 1 089 Napisano 6 Marca 2022 Udostępnij Napisano 6 Marca 2022 w zawieszanie się, komunikat brak dostępu W dniu 4.03.2022 o 20:35, Grzegorz Warelich napisał: Wiem że to nie jest typowe działanie subiekta dlatego szukam tu na forum rozwiązania problemu Przecież podałem. Link to postu
Polecane posty