Skocz do zawartości

Windows 11 - połączeniem z SUZ problem

Polecane posty

Dzień dobry Panie Robercie,

Dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Mogę potwierdzić, że SUZ, Windows 11 i Subiekt 123 działają. 

Czy na komputerze nie ma zablokowanych portów lub firewall? Czy postępował Pan zgodnie z poniższą instrukcją? 

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1979,subiekt-123-–-konfiguracja-modulu-fiskalizacji.html

Link to postu

Panie Robercie,

Proszę o załączenie zrzutów ekranu (mogą być w wiadomości prywatnej):

1) Strony z konfiguracją fiskalizacji oraz co się pojawia po kliknięciu w "przejdź tutaj aby zaakceptować certyfikaty";

2) Tej samej strony z konfiguracją fiskalizacji, ale w trybie inspektora (wystarczy wcisnąć F12 na klawiaturze).

Proszę o sprawdzenie czy na komputerze nie ma firewall oraz czy np. Windows nie zablokował połączenia z SUZ (czasami pojawia się komunikat po instalacji o blokowaniu połączeń)

Edytowane przez Kamil Smuszkiewicz
Link to postu
  • 4 tygodnie później...
W dniu 6.04.2022 o 16:16, Kamil Smuszkiewicz napisał:

Panie Robercie,

Proszę o załączenie zrzutów ekranu (mogą być w wiadomości prywatnej):

1) Strony z konfiguracją fiskalizacji oraz co się pojawia po kliknięciu w "przejdź tutaj aby zaakceptować certyfikaty";

2) Tej samej strony z konfiguracją fiskalizacji, ale w trybie inspektora (wystarczy wcisnąć F12 na klawiaturze).

Proszę o sprawdzenie czy na komputerze nie ma firewall oraz czy np. Windows nie zablokował połączenia z SUZ (czasami pojawia się komunikat po instalacji o blokowaniu połączeń)

Dzień dobry,

podepnę się pod pytanie jak skonfigurować fiskalizację w Subiekcie 123?

Niestety Nie ma możliwości zainstalowania certyfikatów, ani na Firefox, ani Chrome ani Opera.

Przeglądarki wywalaja błędy "Witryna jest nieosiągalna" i nie można dodać żadnych wyjątków. Czy Windows 7 czy 10 bez różnicy.

Instrukcja w pomocy jest niestety nieaktualna.

Pozdrawiam

Link to postu

Dzień dobry Panie Robercie,

Dziękuję za zgłoszenie. Proszę otworzyć Serwer Urządzeń Zewnętrznych i kliknąć "włącz" Współpracę z Subiekt 123. Wtedy na liście procesów w menadżerze zadań powinien być obecny proces odpowiedzialny za komunikacje. 

Proszę o informację zwrotną czy po włączeniu cos się zmieniło.

2142023670_Suz_wcz.png.67d27fddbd5b1a74b7ae0c006b4eb6f1.png

 

Suz_proces.thumb.png.d1094e3390a355680b26fabb339ff465.png

Link to postu

 

Dzień dobry Panie Kamilu

 

Niestety nie udało się połączyć, z serwerem. 

Komputer z Windows 7 Pro 32 bit, usługi zainstalowały się zgodnie z sugestią. Ale nie udaje się połączyć z SUZ, tym razem jednak przy próbie pobrania certyfikatów jest inny komunikat.

 

Załączam grafiki z Chrome i Firefoxa oraz zrzut z działających procesów

 

Pozdrawiam

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

PS. przetestowałem i na Windows 10 zadziałało bez problemu. Niestety na Windows 7 nie chce. Pytanie czy może działać czy nie może?

 

Edytowane przez Robert Błądziński
Link to postu

Panie Robercie,

Nie wspieramy już Windows 7 w zakresie obsługi SUZ i Subiekt 123. Problematyczna na tym systemie jest obsługa TLS. 

Mogę zaproponować przetestowanie rozwiązania opisanego w poniższym artykule dla Windows 7:

https://support.microsoft.com/en-us/topic/update-to-enable-tls-1-1-and-tls-1-2-as-default-secure-protocols-in-winhttp-in-windows-c4bd73d2-31d7-761e-0178-11268bb10392

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...