Skocz do zawartości

Ustawienia widoczności działań innych użytkowników systemu

Polecane posty

Witam 

 

Proszę o in formację jak ustawić widoczność w systemie tak żeby w ograniczonej roli PH widział tylko działania związane z przypisanymi do niego klientami. Obecnie po uruchomieniu raportu sprzedaży wg kodów dostaw, asortymentu i klientów nasz przedstawiciel jest w stanie zobaczyć wyłączając w opcji klient- "opiekun" dając "dowolny"  obrót całej firmy a nie tylko obrót na swoich klientach co jest naszym zamierzeniem. Dodam iz w innych raportach nie widzi klientów pozostałych opiekunów.  

Zrzut ekranu 2022-04-2 o 20.49.03.png

Link to postu

Dzień dobry,

proszę o więcej szczegółów, czyli:

  1. Chodzi o Działania, co wynikałoby z treści pierwszego zdania, czy o Raporty, co wynikałoby z kolei ze zrzutu ekranu?
  2. W dniu 2.04.2022 o 20:51, Jarosław Bazak napisał:

    żeby w ograniczonej roli PH widział tylko działania związane z przypisanymi do niego klientami.

     Co to za ograniczona rola?
  3. Czy chodzi możliwość wyłączenia zmiany wartości filtra w RP Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów?
Link to postu

Witam 

 

W firmie mamy ustawione dwie role uprawnień. Administrator oraz PH ( Handlowiec ) 

Chodzi nam o to , aby tak ustawić uprawnienia na roli PH żeby handlowiec nie miał podglądu do danych poza klientami do niego przypisanymi. 

Obecnie w "raporcie sprzedaży wg kodów dostaw, asortymentu i klientów" w filtrze "Klient" - "opiekun" mam możliwość wybrać dowolnego innego opiekuna klienta i sprawdzić obroty jego klientów a przy opcji "Klient" - "(dowolny)" widzi sprzedaż wszystkich klientów firmy.

 

Proszę o informację jak to zablokować tak, żeby PH nie miał dostępu do tych informacji 

 

Pozdrawiam 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...