Sylwia Ozimek 0 Napisano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2022 w Wysyłka e-mail z informacja o wysokości VAT W jaki sposób mogę wysłać informację do klientów o wysokości zobowiązań VAT? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 329 Napisano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2022 w Wysyłka e-mail z informacja o wysokości VAT Analogicznie jak pokazano to tutaj: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/8405,biuro-nexo-–-jak-zbiorczo-wydrukowac-informacje-zbiorcza-dla-klientow.html tylko w pkt 3 zamiast opcji drukowania włączyć wysyłkę e-mail. Link to postu
Adam Trojan 1 Napisano 10 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2022 w Wysyłka e-mail z informacja o wysokości VAT A czy mogę z tej informacji zbiorczej do treści maila wyciągnąć tylko dane o zaliczce PIT i kwocie VAT? Informacja zbiorcza zawiera za dużo danych a w przypadku braku pracowników będzie sporo pozycji zerowych. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 329 Napisano 12 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2022 w Wysyłka e-mail z informacja o wysokości VAT Proszę spróbować u poszczególnych klientów zmodyfikować szablony wiadomości "Wydruk informacji zbiorczej" wstawiając autoteksty z grupy "deklaracja skarbowa". Sam jestem ciekaw, a nie mam środowiska do szybkiego sprawdzenia. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 22 Września 2022 Udostępnij Napisano 22 Września 2022 w Wysyłka e-mail z informacja o wysokości VAT Odswiezam wątek. Niestety nie widzę możliwosci edycji samego wzorca informacji zbiorczej dla klienta ani z poziomu biura ani z poziomu programu ksiegowego (rewizor/rachmistrz). Fajnie gdyby taka mozliwosc sie pojawiła. Ilośc informacji na dwoch stronach oraz rozbicie np skladek zus (pracownicy oraz wspolnik) gdy płacimy już calość jednym przelewem utrudnia wykonanie zadania dla klienta biura. Dodatkowo szablon wiadomosci informacji zbiorczej posiada autoteksty jednak w moim przypadku one nie zadzialalay. Przyklad: klient biura ma do zaplaty zus i dochodowy: Jednak w szablonie wiadomosci wysylanej z biuro nexo taka informacja sie nie pojawia: Szablon wiadomosci: Widok wiadomosci, ktora dotarla do klienta: Zadam wiec kilka pytan: 1 czy jest lub bedzie mozliwosc edycji wzorca wydruki informacji zbiorczej? 2 czemu nie dzialaja autoteksty z poziomu biura nexo? Wtedy nie bedzie potrzeby edycji wzorca. 3 przy jakiej operacji w rachmistrzu moge wyslac szablon informacji zbiorczej z autotekstami aby zostaly uzupelnione? 4 jesli wybieram wysylke informacji zbiorczej z poziomu biura nexo to szablon wiadomosci rowniez pochodzi z biura a ten w programie rachmistrz nexo nie jest wykorzystywany? Prosze o potwierdzenie. Bede wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 329 Napisano 27 Września 2022 Udostępnij Napisano 27 Września 2022 w Wysyłka e-mail z informacja o wysokości VAT W dniu 22.09.2022 o 11:59, Radosław Szachnowski napisał: Odswiezam wątek. Niestety nie widzę możliwosci edycji samego wzorca informacji zbiorczej dla klienta ani z poziomu biura ani z poziomu programu ksiegowego (rewizor/rachmistrz). Fajnie gdyby taka mozliwosc sie pojawiła. Ilośc informacji na dwoch stronach oraz rozbicie np skladek zus (pracownicy oraz wspolnik) gdy płacimy już calość jednym przelewem utrudnia wykonanie zadania dla klienta biura. Wzorzec jest dostępny do edycji we wzorcach wydruku - po powieleniu i wejściu do zaawansowanej edycji. W dniu 22.09.2022 o 11:59, Radosław Szachnowski napisał: 2 czemu nie dzialaja autoteksty z poziomu biura nexo? Wtedy nie bedzie potrzeby edycji wzorca. Autoteksty z poszczególnych węzłów (Deklaracja skarbowa, Deklaracja ZUS) działają tylko dla wysyłek wykonywanych w kontekście tych obiektów. Przy wysyłce informacji zbiorczej tego kontekstu po prostu nie ma. W dniu 22.09.2022 o 11:59, Radosław Szachnowski napisał: 3 przy jakiej operacji w rachmistrzu moge wyslac szablon informacji zbiorczej z autotekstami aby zostaly uzupelnione? Będzie to odpowiednio wydruk deklaracji podatkowej, albo "Wyślij powiadomienie e-mail" dla deklaracji ZUS. 1 Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 28 Września 2022 Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Wysyłka e-mail z informacja o wysokości VAT Dzieki za wyczerpujaca informacje. Sprawdzilem autoteksty w miedzyczasie i koresponduja tak jak to opisales z poszczegolnymi deklaracjami. Edycja wzorca informacji zbiorczej juz zrobiona jednak pytanie jak w stimulsofcie zsumowac wartosc dowoch pol? Chcialbym zrobic pole suma wszystkich skladek zus. Niestety bizness object jest podzielony na: suma skladek pracownikow i suma skladek wspolnikow. Moze ktos podpowie? Pola do zsumowania ponizej. Link to postu
Polecane posty