Skocz do zawartości

Wysyłka raportów

Polecane posty

Panie Grzegorzu, na ten moment nie widać nic niepokojącego w historii działań. Mamy prośbę aby odłączył Pan Konto Insert w programie, podłączył je jeszcze raz i wysłał raporty.

Jeśli to nie zadziała to proszę zamknąć usługę Portalu Biura, udostępnić ją jeszcze raz, a następnie wysłać raporty. Za każdym razem najlepiej zapisywać godzinę i minutę, kiedy ta operacja jest wykonywana żebyśmy mogli zweryfikować kroki po naszej stronie. 

Link to postu

Witam

Nic nie pomogło , ani krok pierwszy , ani drugi nadal jest to samo , nawet w samym NEXO nie można wejść w ustawienia bo wyskakuje ten sam komunikat

Ewidentnie wina leży po Waszej stronie , w GT krzyczy że nie może się podłączyć do konta Insert , przesyłam sreen z NEXO , ten sam przypadek był około miesiąca temu , proszę sprawdzić pocztę , kolega z Insertu to rozwiązał 

 

 

Edytowane przez Marcin Kasprzycki
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...