Skocz do zawartości

Zablokowany odbiór sprzedaży

Polecane posty

Najprawdopodobniej coś posypało się w synchronizacji to znaczy że program i kasa nie mają przypisanych tych samych identyfikatorów. Jeśli nie jesteś zaawansowany w tym temacie ( a skoro zadajesz takie pytanie tompewnie nie jesteś) to najprostsza metoda jest wydruk z kasy raportu zerującego sprzedaży, potem skasowanie z poziomu programu wszystkich towarów na kasie ( należy sprawdzić czy na pewno wszystkie towary się usunely, jeśli nie to trzeba te resztki usunąć ręcznie z kasy), potem wysłać towary z programu jeszcze raz do kasy i na końcu ręcznie wprowadzić raport sprzedazy jako paragon żeby to zeszło ze stanu. Niestety ale prostszej metody dla osób bez doświadczenia nie ma. Oczywiście chyba każdy lub prawie każdy serwisant Insert poradzi sobie z tym w mniej inwazyjny sposób tylko trzeba by go wezwać. Powodem takiego komunikatu może być ręczne usuwanie, modyfikacja lub inne czynności wykonane na kasie lub w programie.

  • Dziękuję 1
Link to postu
40 minut temu, Stanisław Byra napisał:

Wszystko niby jasne, ale posypało mi się wszystko ,kiedy dodałem na kasie Posnet Neo Online kaucję za butelkę z piwa i oranżady. Kaucja niby nie jest towarem ale Subiekt tak ją traktuje. Jeżeli zrobię tak jak mi Pan radzi , to jak mam dodać w Subiekcie kaucję , żeby była widoczna na kasie?

Po pierwsze subiekt nie traktuje kaucji jak towaru. Po drugie w Subiekcie też jest wybór na opakowanie i butelka powinna być wprowadzona jako opakowanie, wtedy ona się wysyła jako kaucja do kasy. Jeśli jest inaczej to musisz zrobić tak jak ci pisałem ale dodatkowo musisz pokasować opakowania w kasie fiskalnej.

  • Dziękuję 1
Link to postu

Butelkę mam zaprogramowaną jako opakowanie. Gdy usunąłem całą bazę z kasy łącznie z opakowaniami , wyzerowałem raporty sprzedaży i przesłałem nową bazę towarów i opakowań, kaucji nie było na kasie. Wprowadziłem ją ręcznie i się wszystko posypało. Jest to już drugi przypadek gdy się tak dzieje. Kilka dobrych lat temu było tak samo . Przy zmianie wersji na wyższą zablokował się odbiór sprzedaży, bo " pogryzł się " chleb krojony który miał kod 1 z butelką piwo , która była pierwszym opakowaniem na liście kaucji. Naprawił mi to jeden serwisant ,ale już nie odbiera teraz telefonu.

Link to postu

Są synchronizowane po kodzie EAN, chociaż dodatkowo jeszcze teraz muszę nadawać kody PLU , tak mi ustawił serwisant Posneta w zeszłym roku gdy zmieniałem kasę na online.  Wcześniej od 2009 synchronizowałem po kodzie kreskowym. Chociaż gdy mi się zablokował odbiór sprzedaży za pierwszym razem to serwisant naprawił to nadając dla 2 towarów symbol.

 

  • Lubię to 1
Link to postu

Generalnie proponuje zrobić tak (przynajmniej ja tak robię klientom). Opakowaniom (czyli kaucje, buteli itp) nadaję kod PKU, symbol i Kod EAN ręcznie zaczynając od 1 (oczywiście w Subiekcie, i zostawiam klientom pulę do 50 kodów), potem od 50 do (i tu różnie bywa bo zależy od branży) ok. 5000 zostawiam pulę dla towarów bez kodów EAN (czyli nadaję symbol i kod EAN ręcznie) a resztę towarów jadę przez kody EAN. Jak to wszystko jest tak nadane to wysyłam do kasy i wtedy u klientów jest spokój i zero problemów (oczywiście do czasu aż klient sam czegoś nie namiesza)

  • Dziękuję 1
Link to postu
  • 3 tygodnie później...
Godzinę temu, Stanisław Byra napisał:

Mam pytanie do Pana. Czy jest mi Pan w stanie naprawić ten odbiór sprzedaży zdalnie, oczywiście odpłatnie i jaka byłaby tego cena. Mój numer telefonu 600 57 97 01

Zdalnie będzie ciężko bo dostęp miałbym tylko do komputera. Proponuję na stronie Insert poszukać najbliższego punktu partnerskiego ( powinien sobie z tym poradzić ) lub punktu serwisowego ( on poradzi sobie z tym na pewno )

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...