Skocz do zawartości

Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo

Polecane posty

Cześć,

zamówienia na sklepie Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Pro.

W panelu administracyjnym Vendero:

 

1. jeden klient, na "Lista zamówień", w kolumnie "Dokument" ma znaczek "Rozwiąż konflikty". Po kliknięciu przenosi na "Konflikty", gdzie w kolumnie "Akcja", klikamy na "Dodaj nowego klienta". Następnie wyskakuje błąd:

"Wystąpił niezidentyfikowany błąd. Skontaktuj się z administratorami aby poinformować ich o zaistniałym problemie. (Kod błędu: 00-3aa30a3e99d6ba49a3ca787f67c49378-dc592b54274eef40-00)"

 

2. drugi klient, na "Lista zamówień", w kolumnie "Dokument" ma znaczek "Wystaw dokument ponownie". Po kliknięciu zmienia status na "Oczekujący". Po jakimś czasie wraca ponownie "Wystaw dokument ponownie"

 

3. Zauważyliśmy, że w podglądzie synchronizacji Vendero pojawia się na czerwono:

"Wystąpił błąd 'Resolution of the dependency failed, type = "InsERT.Moria.Online.Licencje.IPlikLicencji", name = "(none)". - czy to może mieć związek z niedawnym odnowieniem licencji na kolejny rok?

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu powyższych błędów, tak, żeby zamówienia pojawiały się w Subiektcie, jakieś podpowiedzi, sugestie?

Wersja Subiekt Nexo Pro 40.0.1

 

 

Link to postu

Problem z zamówieniami udało się namierzyć. Proszę zgłosić się przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-611779 w celu otrzymania tymczasowego rozwiązania przed opublikowaniem oficjalnej poprawki.

W zgłoszeniu proszę również opisać aktualnie pojawiający się problem.

Link to postu
  • 9 miesięcy temu...

Cześć,

w dniu dzisiejszym mamy znowu problem z jednym zamówieniem z weekendu, a dokładnie z soboty.

Niestety zamówienie nie pojawia się w Subiekcie Nexo Pro.

Po wejściu w to zamówienie, klikamy "rozwiąż ponownie konflikty". Co skutkuje pojawieniem się komunikatu: "Czy na pewno chcesz wykonać tę operację? Jej wykonanie spowoduje konieczność ręcznego rozwiązania konfliktów przed wystawieniem dokumentu do zamówienia." Klikamy "OK" i mamy następny komunikat "Operacja udała się. W celu wysłania zamówienia do Subiekta należy kliknąć przycisk "Rozwiąż konlikty" na liście zamówień i ręcznie rozwiązać konflikty."

 

Wchodzimy w "Konflikty" i widzimy tylko tego jednego klienta.

Rozwijamy ptaszek po lewej stronie i mamy informację "Brak podobnych obiektów". Więc po lewej stronie mamy akcję "Dodaj nowego klienta" - klikamy i ten klient znika z "Konfliktów", ale dokument w dalszym ciągu jest nie utworzony :(

I tak możemy w kółko sobie klikać to co powyżej :(

 

Właśnie zaczęliśmy drążyć i okazało się, że klient już kiedyś składał u nas zamówienie jednak przez Allegro i mamy go w Subiekcie. Różni się tylko symbolem i adresem mailowym.

 W jaki sposób można sobie z tym poradzić, żeby w przyszłości nie pojawiały się takie problemy?

Link to postu

@Aga Zgaga Ze względu na to, że w zgłoszeniu obecne będą prawdopodobnie dane osobowe podlegające ochronie danych osobowych prosimy o przeslanie nam zgłoszenia wraz z zrzutami ekranu na https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html

 

 Pozdrawiam, 

Paweł Żółtaniecki

  • Lubię to 1
Link to postu
W dniu 10.02.2023 o 14:06, Aga Zgaga napisał:

@Paweł Żółtaniecki zaczekajmy z tematem do momentu rozwiązania sytuacji z Przelewy24.

Zauważyliśmy, że klienci, którzy wybrali płatność DotPay i z powodu błędu nie mogą zapłacić, mają takie problemy.

Na razie nie wiemy, czy to ma jakiś związek, ale zaczekajmy :)

czy po kontakcie telefonicznym z Przelewy24 problem z zamówieniami do nexo zniknął?

Link to postu
3 godziny temu, Paweł Żółtaniecki napisał:

czy po kontakcie telefonicznym z Przelewy24 problem z zamówieniami do nexo zniknął?

Na razie obserwujemy :)

Na ten moment zamówienia opłacone normalnie tworzą się w Subiekcie.

Zobaczymy jak z nieopłaconymi będzie, bo na tą chwilę nie mamy żadnego takiego.

Generalnie zawsze, również te nieopłacone, powinny przechodzić do Subiekta, żeby zarezerwować towar dla kogoś kto po jakimś czasie jednak zdecyduje się zapłacić. I tak to właśnie wyglądało do tej pory :)

Dam znać jak coś będzie nie tak.

Jeszcze raz dzięki za pomoc :)

Link to postu
W dniu 13.02.2023 o 12:14, Paweł Żółtaniecki napisał:

czy po kontakcie telefonicznym z Przelewy24 problem z zamówieniami do nexo zniknął?

@Paweł Żółtaniecki niestety powraca temat z tworzeniem zamówień w Nexo Pro.

W dniu dzisiejszym mamy z weekendu kilka zamówień, z czego jedno zamówienie na sklepie Vendero, które nie zsynchronizowało się do Nexo, nie utworzyło się ZK w Nexo :(

Jest to jedyne zamówienie, które ma płatność poprzez Przelewy24, ale jest nie opłacone.

Wszystkie inne zamówienia się synchronizują - jeżeli jest wybrany sposób zapłaty przez Przelewy24 ze statusem wykonany oraz inne płatności np. przelew bezpośrednio na konto.

W ustawieniach nic nie było ruszane.

W panelu administracyjnym Vendero, w ustawieniach mamy tak:

-> Synchronizacja -> Wymagaj zmiany statusu zamówienia dla automatycznego wystawiania dokumentów.

oraz

-> Płatności -> Płatność przez Przelewy24 ->

☑️ Aktywna 

☑️ Dokumenty tworzone automatycznie

Dokument początkowy: Zamówienie z rezerwacją
 
Wcześniej wszystko prawidłowo się synchronizowało.
Co może być przyczyną takiego stanu?
Link to postu

@Aga Zgaga 

Z tego co widzę to żadne z ostatnich zamówień u Pani w sklepie nie ma błędu przy wystawieniu dokumentu w Subiekcie. Może Pani je zobaczyć tu: Zamówienia > Lista zamówień > Pokaż ukryj kolumny > kolumna błędy.

 

Jaki status ma zamówienie w vendero? Czy zaakceptowała Pani to zamówienie? Czy zmiana statusu pomogła?

 

Jeśli nie pomoże zmiana statusu to czy mogę prosić o przesłanie zgłoszenia ze szczegółami sprawy na https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html

W załączniku poproszę o logi vendero z dnia, w którym wystąpił błąd, a także najświeższe logi z ostatniej synchronizacji (najczęściej dzisiaj). 

Odpowiedź na pytanie, gdzie znaleźć logi vendero: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1420,gdzie-zapisuja-sie-logi-z-synchronizacji-w-vendero.html

 

Pozdrawiam 

 

Edytowane przez Paweł Żółtaniecki
Link to postu
4 godziny temu, Paweł Żółtaniecki napisał:

Z tego co widzę to żadne z ostatnich zamówień u Pani w sklepie nie ma błędu przy wystawieniu dokumentu w Subiekcie. Może Pani je zobaczyć tu: Zamówienia > Lista zamówień > Pokaż ukryj kolumny > kolumna błędy.

Tak, zgadza się ostatnie zamówienia nie mają błędów.

 

5 godzin temu, Paweł Żółtaniecki napisał:

Jaki status ma zamówienie w vendero? Czy zaakceptowała Pani to zamówienie? Czy zmiana statusu pomogła?

Status jest "Zamówienie oczekujące", ale po kliknięciu "Zaakceptuj", status zmienia się na "Zamówienie potwierdzone", ale dokument oraz klient nie synchronizuje się do Subiekta.

 

Mamy zamówienie testowe, gdzie została wybrana płatność poprzez Przelewy24, ale nie opłacona, więc dokument ZK oraz klient nie pojawiły się w Subiekcie.

Dopiero po ręcznej zmianie statusu płatności na "Płatność zakończona" dokument ZK pojawił się w Subiekcie i teraz wszystko jest ok 👍 :)

Potrzebujemy, żeby to prawidłowo funkcjonowało. Dokumenty ZK muszą się tworzyć, żeby nastąpiła rezerwacja asortymentu.

 

Przykładowe zamówienie z dnia dzisiejszego:
płatność za pobraniem;

Status: "Zamówienie oczekujące"

Zaakceptuj: "Zaakceptuj"

To zamówienie normalnie zsynchronizowało się do Subiekta, klient oraz ZK prawidłowo utworzone.

 

Podejrzewamy, że coś ma na sumieniu brak płatności poprzez Przelewy24 i nie pozwala na synchronizację i utworzenie dokumentu w Subiekcie.

 

Czy w związku z powyższym już coś się rozjaśniło, czy tak czy inaczej mamy przesłać zgłoszenie poprzez formularz?

 

Link to postu
7 godzin temu, Paweł Żółtaniecki napisał:

Jeśli nie pomoże zmiana statusu to czy mogę prosić o przesłanie zgłoszenia ze szczegółami sprawy na https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html

W załączniku poproszę o logi vendero z dnia, w którym wystąpił błąd, a także najświeższe logi z ostatniej synchronizacji (najczęściej dzisiaj). 

Odpowiedź na pytanie, gdzie znaleźć logi vendero: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1420,gdzie-zapisuja-sie-logi-z-synchronizacji-w-vendero.html

Poszło zgłoszenie

 

Link to postu
  • 8 miesięcy temu...
W dniu 31.10.2023 o 15:20, Melox PL napisał:

Mamy podobnie... Przy zakupie w sklepie z przesyłką pobraniową brak synchronizacji do subiekta... rozwiązał ktoś ten problem?

Dzień dobry,

czy problematyczne zamówienia mają status opłacone w vendero?

Z wyrazami szacunku, 

Paweł Żółtaniecki

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...