Aga Zgaga 90 Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Cześć, zamówienia na sklepie Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Pro. W panelu administracyjnym Vendero: 1. jeden klient, na "Lista zamówień", w kolumnie "Dokument" ma znaczek "Rozwiąż konflikty". Po kliknięciu przenosi na "Konflikty", gdzie w kolumnie "Akcja", klikamy na "Dodaj nowego klienta". Następnie wyskakuje błąd: "Wystąpił niezidentyfikowany błąd. Skontaktuj się z administratorami aby poinformować ich o zaistniałym problemie. (Kod błędu: 00-3aa30a3e99d6ba49a3ca787f67c49378-dc592b54274eef40-00)" 2. drugi klient, na "Lista zamówień", w kolumnie "Dokument" ma znaczek "Wystaw dokument ponownie". Po kliknięciu zmienia status na "Oczekujący". Po jakimś czasie wraca ponownie "Wystaw dokument ponownie" 3. Zauważyliśmy, że w podglądzie synchronizacji Vendero pojawia się na czerwono: "Wystąpił błąd 'Resolution of the dependency failed, type = "InsERT.Moria.Online.Licencje.IPlikLicencji", name = "(none)". - czy to może mieć związek z niedawnym odnowieniem licencji na kolejny rok? Proszę o pomoc w rozwiązaniu powyższych błędów, tak, żeby zamówienia pojawiały się w Subiektcie, jakieś podpowiedzi, sugestie? Wersja Subiekt Nexo Pro 40.0.1 Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Analizujemy temat, jak tylko uda się ustalić potencjalne przyczyny, to postaram się poinformować o rezultatach w bieżącym wątku. Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 20 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo ok, czekamy za informacją. Jeszcze dopowiem, w Subiekcie klienci zostali utworzeni. Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 26 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2022 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Zamówienia w dalszym ciągu nie pojawiają się w Subiekcie Nexo. Natomiast dodatkowo dzisiaj nie otrzymujemy maili z zamówieniami ze sklepu Vendero Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 27 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2022 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Problem z zamówieniami udało się namierzyć. Proszę zgłosić się przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-611779 w celu otrzymania tymczasowego rozwiązania przed opublikowaniem oficjalnej poprawki. W zgłoszeniu proszę również opisać aktualnie pojawiający się problem. W jaki sposób kontynuować korespondencję z firmą InsERT poprzez formularz kontaktowy? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 27 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2022 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Zgłoszenie wysłane Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 6 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Cześć, w dniu dzisiejszym mamy znowu problem z jednym zamówieniem z weekendu, a dokładnie z soboty. Niestety zamówienie nie pojawia się w Subiekcie Nexo Pro. Po wejściu w to zamówienie, klikamy "rozwiąż ponownie konflikty". Co skutkuje pojawieniem się komunikatu: "Czy na pewno chcesz wykonać tę operację? Jej wykonanie spowoduje konieczność ręcznego rozwiązania konfliktów przed wystawieniem dokumentu do zamówienia." Klikamy "OK" i mamy następny komunikat "Operacja udała się. W celu wysłania zamówienia do Subiekta należy kliknąć przycisk "Rozwiąż konlikty" na liście zamówień i ręcznie rozwiązać konflikty." Wchodzimy w "Konflikty" i widzimy tylko tego jednego klienta. Rozwijamy ptaszek po lewej stronie i mamy informację "Brak podobnych obiektów". Więc po lewej stronie mamy akcję "Dodaj nowego klienta" - klikamy i ten klient znika z "Konfliktów", ale dokument w dalszym ciągu jest nie utworzony I tak możemy w kółko sobie klikać to co powyżej Właśnie zaczęliśmy drążyć i okazało się, że klient już kiedyś składał u nas zamówienie jednak przez Allegro i mamy go w Subiekcie. Różni się tylko symbolem i adresem mailowym. W jaki sposób można sobie z tym poradzić, żeby w przyszłości nie pojawiały się takie problemy? Link to postu
Paweł Żółtaniecki 17 Napisano 10 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo @Aga Zgaga Ze względu na to, że w zgłoszeniu obecne będą prawdopodobnie dane osobowe podlegające ochronie danych osobowych prosimy o przeslanie nam zgłoszenia wraz z zrzutami ekranu na https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html Pozdrawiam, Paweł Żółtaniecki 1 Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 10 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo @Paweł Żółtaniecki zaczekajmy z tematem do momentu rozwiązania sytuacji z Przelewy24. Zauważyliśmy, że klienci, którzy wybrali płatność DotPay i z powodu błędu nie mogą zapłacić, mają takie problemy. Na razie nie wiemy, czy to ma jakiś związek, ale zaczekajmy Link to postu
Adam Uliński 12 Napisano 11 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo W dniu 20.04.2022 o 11:54, Aga Zgaga napisał: Cześć, zamówienia na sklepie Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Pro. W panelu administracyjnym Vendero: Mogę na PW prosić link do sklepu? Chciałbym z ciekawości rzucić okiem jak sklep oparty o ten silnik funkcjonuje. Z góry dzięki. Link to postu
Paweł Żółtaniecki 17 Napisano 13 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo W dniu 10.02.2023 o 14:06, Aga Zgaga napisał: @Paweł Żółtaniecki zaczekajmy z tematem do momentu rozwiązania sytuacji z Przelewy24. Zauważyliśmy, że klienci, którzy wybrali płatność DotPay i z powodu błędu nie mogą zapłacić, mają takie problemy. Na razie nie wiemy, czy to ma jakiś związek, ale zaczekajmy czy po kontakcie telefonicznym z Przelewy24 problem z zamówieniami do nexo zniknął? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 13 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo W dniu 11.02.2023 o 08:43, Adam Uliński napisał: Mogę na PW prosić link do sklepu? Chciałbym z ciekawości rzucić okiem jak sklep oparty o ten silnik funkcjonuje. Z góry dzięki. Tu są przykładowe realizacje: https://vendero.pl/realizacje Tu jest sklep demo: https://sklepdemo.pasaz24.pl/ Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 13 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo 3 godziny temu, Paweł Żółtaniecki napisał: czy po kontakcie telefonicznym z Przelewy24 problem z zamówieniami do nexo zniknął? Na razie obserwujemy Na ten moment zamówienia opłacone normalnie tworzą się w Subiekcie. Zobaczymy jak z nieopłaconymi będzie, bo na tą chwilę nie mamy żadnego takiego. Generalnie zawsze, również te nieopłacone, powinny przechodzić do Subiekta, żeby zarezerwować towar dla kogoś kto po jakimś czasie jednak zdecyduje się zapłacić. I tak to właśnie wyglądało do tej pory Dam znać jak coś będzie nie tak. Jeszcze raz dzięki za pomoc Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 20 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo W dniu 13.02.2023 o 12:14, Paweł Żółtaniecki napisał: czy po kontakcie telefonicznym z Przelewy24 problem z zamówieniami do nexo zniknął? @Paweł Żółtaniecki niestety powraca temat z tworzeniem zamówień w Nexo Pro. W dniu dzisiejszym mamy z weekendu kilka zamówień, z czego jedno zamówienie na sklepie Vendero, które nie zsynchronizowało się do Nexo, nie utworzyło się ZK w Nexo Jest to jedyne zamówienie, które ma płatność poprzez Przelewy24, ale jest nie opłacone. Wszystkie inne zamówienia się synchronizują - jeżeli jest wybrany sposób zapłaty przez Przelewy24 ze statusem wykonany oraz inne płatności np. przelew bezpośrednio na konto. W ustawieniach nic nie było ruszane. W panelu administracyjnym Vendero, w ustawieniach mamy tak: -> Synchronizacja -> Wymagaj zmiany statusu zamówienia dla automatycznego wystawiania dokumentów. oraz -> Płatności -> Płatność przez Przelewy24 -> ☑️ Aktywna ☑️ Dokumenty tworzone automatycznie Dokument początkowy: Zamówienie z rezerwacją Wcześniej wszystko prawidłowo się synchronizowało. Co może być przyczyną takiego stanu? Link to postu
Paweł Żółtaniecki 17 Napisano 22 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo (edytowane) @Aga Zgaga Z tego co widzę to żadne z ostatnich zamówień u Pani w sklepie nie ma błędu przy wystawieniu dokumentu w Subiekcie. Może Pani je zobaczyć tu: Zamówienia > Lista zamówień > Pokaż ukryj kolumny > kolumna błędy. Jaki status ma zamówienie w vendero? Czy zaakceptowała Pani to zamówienie? Czy zmiana statusu pomogła? Jeśli nie pomoże zmiana statusu to czy mogę prosić o przesłanie zgłoszenia ze szczegółami sprawy na https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html W załączniku poproszę o logi vendero z dnia, w którym wystąpił błąd, a także najświeższe logi z ostatniej synchronizacji (najczęściej dzisiaj). Odpowiedź na pytanie, gdzie znaleźć logi vendero: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1420,gdzie-zapisuja-sie-logi-z-synchronizacji-w-vendero.html Pozdrawiam Edytowane 22 Lutego 2023 przez Paweł Żółtaniecki Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 22 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo 4 godziny temu, Paweł Żółtaniecki napisał: Z tego co widzę to żadne z ostatnich zamówień u Pani w sklepie nie ma błędu przy wystawieniu dokumentu w Subiekcie. Może Pani je zobaczyć tu: Zamówienia > Lista zamówień > Pokaż ukryj kolumny > kolumna błędy. Tak, zgadza się ostatnie zamówienia nie mają błędów. 5 godzin temu, Paweł Żółtaniecki napisał: Jaki status ma zamówienie w vendero? Czy zaakceptowała Pani to zamówienie? Czy zmiana statusu pomogła? Status jest "Zamówienie oczekujące", ale po kliknięciu "Zaakceptuj", status zmienia się na "Zamówienie potwierdzone", ale dokument oraz klient nie synchronizuje się do Subiekta. Mamy zamówienie testowe, gdzie została wybrana płatność poprzez Przelewy24, ale nie opłacona, więc dokument ZK oraz klient nie pojawiły się w Subiekcie. Dopiero po ręcznej zmianie statusu płatności na "Płatność zakończona" dokument ZK pojawił się w Subiekcie i teraz wszystko jest ok 👍 Potrzebujemy, żeby to prawidłowo funkcjonowało. Dokumenty ZK muszą się tworzyć, żeby nastąpiła rezerwacja asortymentu. Przykładowe zamówienie z dnia dzisiejszego: płatność za pobraniem; Status: "Zamówienie oczekujące" Zaakceptuj: "Zaakceptuj" To zamówienie normalnie zsynchronizowało się do Subiekta, klient oraz ZK prawidłowo utworzone. Podejrzewamy, że coś ma na sumieniu brak płatności poprzez Przelewy24 i nie pozwala na synchronizację i utworzenie dokumentu w Subiekcie. Czy w związku z powyższym już coś się rozjaśniło, czy tak czy inaczej mamy przesłać zgłoszenie poprzez formularz? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 22 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo 7 godzin temu, Paweł Żółtaniecki napisał: Jeśli nie pomoże zmiana statusu to czy mogę prosić o przesłanie zgłoszenia ze szczegółami sprawy na https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html W załączniku poproszę o logi vendero z dnia, w którym wystąpił błąd, a także najświeższe logi z ostatniej synchronizacji (najczęściej dzisiaj). Odpowiedź na pytanie, gdzie znaleźć logi vendero: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1420,gdzie-zapisuja-sie-logi-z-synchronizacji-w-vendero.html Poszło zgłoszenie Link to postu
Melox PL 1 Napisano 31 Października 2023 Udostępnij Napisano 31 Października 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo Mamy podobnie... Przy zakupie w sklepie z przesyłką pobraniową brak synchronizacji do subiekta... rozwiązał ktoś ten problem? Link to postu
Paweł Żółtaniecki 17 Napisano 2 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo W dniu 31.10.2023 o 15:20, Melox PL napisał: Mamy podobnie... Przy zakupie w sklepie z przesyłką pobraniową brak synchronizacji do subiekta... rozwiązał ktoś ten problem? Dzień dobry, czy problematyczne zamówienia mają status opłacone w vendero? Z wyrazami szacunku, Paweł Żółtaniecki Link to postu
Melox PL 1 Napisano 2 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo (edytowane) Nie ponieważ to zamówienia pobraniowe. Edytowane 2 Listopada 2023 przez Melox PL Link to postu
Paweł Żółtaniecki 17 Napisano 2 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2023 w Zamówienia Vendero nie pojawiają się w Subiekt Nexo @Melox PL proszę spróbować zmienić status płatności ręcznie w PA vendero. Pozdrawiam Link to postu
Polecane posty