Krzysztof Lasko 69 Napisano 11 Maja 2022 Udostępnij Napisano 11 Maja 2022 w Ustawienia powiadomień Jedna z moich klientek nie dostaje żadnych powiadomień. Od mojej strony ustawienia są aktywne: Natomiast jeśli klientka wejdzie w ustawienia to widzi takie coś: I nie może zmienić ustawień, co może być przyczyną? Link to postu
Jolanta Horudko 21 Napisano 11 Maja 2022 Udostępnij Napisano 11 Maja 2022 w Ustawienia powiadomień (edytowane) W pierwszej kolejności proszę sprawdzić, czy adres e-mail w ustawieniach programu księgowego jest mailem klienta. Jeśli tak, proszę klientkę o sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej. W przypadku dalszych problemów, proszę o przesłanie wiadomości prywatnej, zawierającej NIP klienta. Edytowane 11 Maja 2022 przez Jolanta Horudko Link to postu
Krzysztof Lasko 69 Napisano 11 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2022 w Ustawienia powiadomień Klientka ma maila na poczta.fm i mail z portalu trafia do folderu "Oferty". Link to postu
Jolanta Horudko 21 Napisano 11 Maja 2022 Udostępnij Napisano 11 Maja 2022 w Ustawienia powiadomień Dziękuję za odpowiedź. Cieszę się, że maile docierają. Sprawdzimy, czy możemy coś zdziałać w kwestii klasyfikowania maili, jednak na ten moment jedynym wejściem jest modyfikacja ustawień poczty. Link to postu
Krzysztof Lasko 69 Napisano 11 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2022 w Ustawienia powiadomień Dopytam jeszcze o jedną rzecz. Czy klienci mogę zmienić ustawienia powiadomień we własnym zakresie? Klientka twierdzi, że nie może zmienić tych ustawień. Link to postu
Jolanta Horudko 21 Napisano 11 Maja 2022 Udostępnij Napisano 11 Maja 2022 w Ustawienia powiadomień Ustawienia rodzajów powiadomień leżą po stronie Biura. Klient może w ustawieniach Portalu Biura sprawdzić, które przypomnienia są dla niego uruchomione oraz wpłynąć na termin ich wysyłania. Link to postu
Krzysztof Lasko 69 Napisano 12 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2022 w Ustawienia powiadomień Rozumiem, dziękuję za informację. Link to postu
Polecane posty