Skocz do zawartości

Aktualizacja 2022.05

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 16 maja 2022 wdrożymy nową wersję Subiekta 123.

 

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany:

·         Dodaliśmy możliwość ustawienia podstawy zwolnienia VAT na dokumencie,

·         Dostosowaliśmy widok list dokumentów do przeglądarkowej wersji mobilnej,

·         Ustandaryzowaliśmy wygląd prawego menu,

·         Wdrożyliśmy nowy sposób obsługi powiadomień i komunikatów,

·         Poprawiliśmy znane błędy i problemy;

·         Dodatkowo w kwietniu bieżącego roku opublikowaliśmy nową wersją JPK_FA w wersji 4.

Edytowane przez Kamil Smuszkiewicz
Link to postu

Dzień dobry Panie Zbigniewie, 
Dziękuję za przesłanie pytania. Jeżeli upewnimy się, że rządowy system do wystawiania faktur (KSeF) działa stabilnie, to planujemy w drugiej połowie bieżącego roku, bliżej IV kwartału, udostępnić możliwość wystawiania dokumentów w KSeF. W osobnych komunikatach poinformujemy o wdrożeniu rozwiązania.

Link to postu
22 godziny temu, Mateusz Lorych napisał:

W aktualizacji zmieniono grafikę płatności faktury wyświetlane na liście z kropek (zielonych lub czerwonych) na "rękę". Wcześniej na liście faktur sprzedażowych można było klikając "kropkę" zaznaczyć fv jako zapłaconą, teraz nie ma takiej możliwości. Można przywrócić tę funkcję?

Dzień dobry Panie Mateuszu,

Dziękuję za przesłanie pytania. Została zmieniona tylko ikona, sama funkcjonalność pozostała. Dalej z poziomu listy dokumentów można zaznaczyć fakturę jako opłaconą. Wystarczy kliknąć na czerwoną "rękę".

Link to postu
W dniu 12.05.2022 o 08:48, Kamil Smuszkiewicz napisał:

Informujemy, że w dniu 16 maja 2022 wdrożymy nową wersję Subiekta 123.

 

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany:

·         Dodaliśmy możliwość ustawienia podstawy zwolnienia VAT na dokumencie,

·         Dostosowaliśmy widok list dokumentów do przeglądarkowej wersji mobilnej,

·         Ustandaryzowaliśmy wygląd prawego menu,

·         Wdrożyliśmy nowy sposób obsługi powiadomień i komunikatów,

·         Poprawiliśmy znane błędy i problemy;

·         Dodatkowo w kwietniu bieżącego roku opublikowaliśmy nową wersją JPK_FA w wersji 4.

Dzień dobry

 

Czy rozważali Państwo dodanie funkcji umieszczania większej ilości obrazów na fakturze?

Mam na myśli różnego rodzaju pieczątki, podpisy itd.

Samo logo jest ok, ale jak dla mnie to za mało ;)

Link to postu
46 minut temu, Dariusz Masłoń napisał:

Czy rozważali Państwo dodanie funkcji umieszczania większej ilości obrazów na fakturze?

Dzień dobry Panie Dariuszu,

Dziękuję za przesłanie pytania. Rozważaliśmy więcej opcji przy konfiguracji wydruku, natomiast w związku z nadchodzącymi zmianami prawnymi temat będziemy musieli ponownie przeanalizować. 

Link to postu

Dzień dobry, od ponad tygodnia mam problem ponieważ logując się na swoje konto nie jestem w stanie przejść do Subiekt123, strona w ogóle mi się nie wyświetla, nie mam dostępu do swoich faktur, nie mogę wystawiać kolejnych i trwa to już ponad tydzień! Zgłaszałam problem jednak nie mam odpowiedzi ponad nr zgłoszenia i dodatkowe pytania o przeglądarkę itp., na które już odpowiedziałam. PROSZĘ O POMOC I PRZYWRÓCENIE FUNKCJONALNOŚCI 

Link to postu

Dzień dobry Pani Natalio,

Dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Przesłaliśmy nasze pytania i nie otrzymaliśmy wypełnionego formularza odpowiedzi. Wskazówki związane z przeglądarką i systemami są dla nas istotne. 

Proszę o podanie wersji przeglądarki, na której jest otwierany Subiekt 123. Może być to problem starej wersji, np. Safari 13 już nie jest wspierane i wymagana jest instalacja innej przeglądarki, np. Google Chrome w aktualnej wersji. 

 

Link to postu


Pani Natalio,
Staramy się pomóc rozwiązać problem. Otrzymaliśmy pierwsze zgłoszenie dotyczące Subiekta 123 i w odpowiedzi zadaliśmy kilka pytań, aby znaleźć rozwiązanie. W wiadomości była prośba o odpowiedź w formularzu kontaktowym. Sprawdziliśmy i nie otrzymaliśmy odpowiedzi na pytania.
proszę o informację dotyczące systemu i wersji przeglądarki. Jak wspomniałem, może być problem ze starszą wersją Safari 13, która wymaga aktualizacji albo będzie konieczność użycia innej przeglądarki w aktualnej wersji.

Link to postu

KOPIUJĘ ODPOWIEDZI TUTAJ PONIEWAŻ WIDZĘ, ŻE DROGĄ MAILOWĄ NIC DO PAŃSTWA NIE TRAFIA, TO DZIWNE, ŻE JA DOSTAJĘ OD WAS MAILA, NA KTÓREGO ODPOWIADAM,A. WY MOJEGO NIE DOSTAJECIE

1. W jakiej dokładnie wersji jest przeglądarka?   Przeglądarka Safari Wersja 13.1.2 (13609.3.5.1.5)

2. W innej przeglądarce jest tak samo? Tak, jest tak samo, w przeglądarce np. Chrome.

3. Wyczyszczenie danych przeglądania coś zmienia? ABSOLUTNIE NIC TO NIE ZMIENIŁO

4. Co dzieje się po uruchomieniu przeglądarki w trybie prywatnym (in private/incognito)? ta sama historia, loguję się na panel, ale po kliknięciu w Subiket123, a by przejść do faktur strona się w ogóle nie ładuje.

Link to postu

Zgłaszam taki sam problem nie moge sie zalogowac do subiekta 123

 

Chciałam udostępnić klientowi Subiekta123, niestety chyba zrobiłam błąd, że dodałam firmę(klienta) do konta INSERT. Gdy zorientowałam się, że to nie tak usunęłam tą firmę do z konta INSERT a następnie dodałam na swoim koncie (koncie Biura) klienta biura i wysłałam mu zaproszenie do Subiekt123, on zaś nie może może nic zrobić gdyż dostał komunikat, że nie posiada uprawnień administratora firmy, co mogę z tym zrobić???jak to naprawić??

 

Link to postu
22 godziny temu, Natalia Kwiatkowska napisał:

KOPIUJĘ ODPOWIEDZI TUTAJ PONIEWAŻ WIDZĘ, ŻE DROGĄ MAILOWĄ NIC DO PAŃSTWA NIE TRAFIA, TO DZIWNE, ŻE JA DOSTAJĘ OD WAS MAILA, NA KTÓREGO ODPOWIADAM,A. WY MOJEGO NIE DOSTAJECIE

1. W jakiej dokładnie wersji jest przeglądarka?   Przeglądarka Safari Wersja 13.1.2 (13609.3.5.1.5)

2. W innej przeglądarce jest tak samo? Tak, jest tak samo, w przeglądarce np. Chrome.

3. Wyczyszczenie danych przeglądania coś zmienia? ABSOLUTNIE NIC TO NIE ZMIENIŁO

4. Co dzieje się po uruchomieniu przeglądarki w trybie prywatnym (in private/incognito)? ta sama historia, loguję się na panel, ale po kliknięciu w Subiket123, a by przejść do faktur strona się w ogóle nie ładuje.

Dzień dobry Pani Natalio,

 

Dziękuję za przesłanie odpowiedzi na nasze pytania. Jak wspomniałem problemem jest starsza wersja przeglądarki internetowej, sprzed kilku lat. Wersja powinna być nowsza niż Safari 13. Podobnie z przeglądarką Google Chrome, powinna być aktualna.

 

Jeżeli nie uda się zaktualizować przeglądarek, to powinniśmy w dniu jutrzejszym opublikować poprawkę do programu (nad którą dzisiaj pracowaliśmy), która pozwoli na korzystanie z Subiekt 123 w Safari 13. Jednak proszę mieć na uwadze, że z czasem będzie konieczność aktualizacji.

 

Nasz program działa w przeglądarkach, wystarczy uruchomić go na innym dowolnym urządzeniu, w tym mobilnym, żeby był dostęp do zapisanych dokumentów.

 

Jak wcześniej napisałem, to staramy się pomóc w przypadku zgłoszeń. W wiadomości z pytaniami prosiliśmy o przesłanie odpowiedzi przez formularz, nie jako odpowiedź na wiadomość. W przyszłości pomoże nam to usprawnić komunikację.

Link to postu
W dniu 23.05.2022 o 09:12, Kamil Smuszkiewicz napisał:

Dzień dobry Panie Mateuszu,

Dziękuję za przesłanie pytania. Została zmieniona tylko ikona, sama funkcjonalność pozostała. Dalej z poziomu listy dokumentów można zaznaczyć fakturę jako opłaconą. Wystarczy kliknąć na czerwoną "rękę".

Dzień dobry,

czy taka funkcjonalności zostanie dodana również do wydatków? Przy odznaczaniu zapłaty wydatku, który został wysłany do księgowości pojawia się komunikat, że dany dokument został już przekazany do księgowości lub ujęty w pliku JPK i czy na pewni chcę go ponownie zapisać.

Link to postu
Wykonuję wedle instrukcji
 

Chcesz zamienić mikroSubiekta na Subiekta 123. Wystarczy kilka prostych kroków:

 

  1. Zaloguj się do Konta InsERT.
  2. Przejdź do zakładki Moje produkty i skorzystaj z opcji Zarejestruj numer licencji. Wprowadź numer licencji (otrzymany kod) oraz uzupełnij wymagane dane.
  3. Następny krok należy do nas. Zweryfikujemy Twoją licencję, czyli sprawdzimy, czy możesz przejść na Subiekta 123 bezpłatnie.
  4. Po akceptacji otrzymasz wiadomość, że już możesz logować się do aplikacji Subiekt 123.
  5. Wtedy też otrzymasz link do formularza, przez który można zgłosić się po bezpłatny moduł fiskalizacja.
Zatrzymuję się na pkt. 2, ponieważ nie wiem, jak otrzymać kod z numerem licencji. Nigdzie nie widzę "przycisku", który inicjowałby procedurę uzyskania takiego kodu.
 
Wpisałam kod obecnego mikroSubiekta - myślałam, że po tym numerze będzie sprawdzane, czy mogę uzyskac za damo Subiekta123.
Wyskakuje komunikat - podany numer licencji jest już zarejestrowany.
 
Co należy zrobić, żeby uzyskać ten kod?
Link to postu
Godzinę temu, Dariusz Masłoń napisał:

Dzień dobry. Być może ten problem został już zgłoszony. Na fakturze nie wyświetla mi opisu pozycji, którą wpisuję w programie. Bez tego część moich faktur nie ma sensu.

 

Bardzo proszę o podpowiedź co zrobić...

Dzień dobry Panie Dariuszu,

Proszę w konfiguracji wydruku, na wybranym dokumencie ustawić widoczność kolumny. Możliwe, że jest ona ustawiona jako niewidoczna. 

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...