Skocz do zawartości

Problem z synchronizacją danych systemu z aplikacją

Polecane posty

Dzień dobry,

 

Próbujemy korzystać z aplikacji insert mobile. Niestety, ale w naszym przypadku występują błędy z synchronizacją. Zadania ukończone powracają do aplikacji. W aplikacji ukończone zadania pojawiają się w następnym dniu. Dodatkowo wykupiona jest opcja kalendarz, która nie działa. Wyświetlają się błędy 400 oraz te z załącznika. Aplikacja dodatkowo się zacina. Dodam, że synchronizacja jest włączona. Chcielibyśmy wykorzystać funkcjonalność aplikacji do połączenia jej ze zleceniami serwisowymi, ale niestety nie potrafimy sobie poradzić. 

Czy ktoś byłby nam wstanie pomóc ?

Pozdrawiam serdecznie

Jakub Marek

123.jpg

Zrzut ekranu 2022-05-17 164619.jpg

Edytowane przez Jakub Marek
Dodanie załącznika
  • Lubię to 1
Link to postu
  • 2 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...