Jakub Marek 1 Napisano 17 Maja 2022 Udostępnij Napisano 17 Maja 2022 w Problem z synchronizacją danych systemu z aplikacją (edytowane) Dzień dobry, Próbujemy korzystać z aplikacji insert mobile. Niestety, ale w naszym przypadku występują błędy z synchronizacją. Zadania ukończone powracają do aplikacji. W aplikacji ukończone zadania pojawiają się w następnym dniu. Dodatkowo wykupiona jest opcja kalendarz, która nie działa. Wyświetlają się błędy 400 oraz te z załącznika. Aplikacja dodatkowo się zacina. Dodam, że synchronizacja jest włączona. Chcielibyśmy wykorzystać funkcjonalność aplikacji do połączenia jej ze zleceniami serwisowymi, ale niestety nie potrafimy sobie poradzić. Czy ktoś byłby nam wstanie pomóc ? Pozdrawiam serdecznie Jakub Marek Edytowane 17 Maja 2022 przez Jakub Marek Dodanie załącznika 1 Link to postu
Marek Polus 1 Napisano 28 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2022 w Problem z synchronizacją danych systemu z aplikacją Witam. Pokazuje mi się taki sam błąd jak na drugim obrazku. Czy można to jakoś naprawić Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 2 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2022 w Problem z synchronizacją danych systemu z aplikacją W dniu 28.07.2022 o 12:15, Marek Polus napisał: Witam. Pokazuje mi się taki sam błąd jak na drugim obrazku. Czy można to jakoś naprawić Bardzo proszę o podanie numeru NIP swojej firmy (może być w wiadomości prywatnej). Link to postu
Polecane posty