Skocz do zawartości

Błędne kopiowanie produktu z jednego konta na drugie

Polecane posty

Dzień dobry,

program obsługuje kilka kont na allegro. Poniżej opis problemu:

 

Wystawiam oferty na koncie nr 1, przesyłam je do allegro, z poziomu allegro łączę z produktem, pobieram dane w Sello poprzez pobierz opisy i zdjęcia,

image.png.7d202917b84db17d4cd36e2d22407d73.png

w kolejnym kroku:

próbuję wystawić gotowe oferty z prawidłowymi parametrami z konta nr 1 na konto nr 2 (wystaw ponownie), dostosowuję transport i opcje konieczne do nowego konta. klikam "gotowa do wystawienia), oferty przesyłają się do allegro. W mniej więcej połowie ofert występuje czerwone podświetlenie i komunikat: "podany EAN nie jest zgodny z jakimkolwiek EAN-em produktu". Zaznaczam, że EAN jest prawidłowy. 

 

image.thumb.png.f5cd160b894ea48d4a80930ae1d8a910.png

 

Produkt w ofercie z błędem jest prawidłowy:

 

image.png.f7db99b047de23237dd7a373d7470a8e.png

 

Musze zatem ponownie odpiąć produkt z aukcji przygotowanej, przesłać do allegro, z poziomu allegro połączyć na nowo z produktem i pobrać dane na koncie nr 2. 

 

I tak w kółko.

 

Bardzo proszę o pomoc. Działam zbiorczo na kilkudziesięciu aukcjach i to dla mnie spory problem.

 

Z góry dziękuję.

 

 

 

 

Link to postu
2 godziny temu, Sylwia Koch napisał:

dostosowuję transport i opcje konieczne do nowego konta

Dodam, że w parametrach konta (okno zarządzania kontami i licencjami) można ustawić wartości domyślne, które same się ustawią przy zmianie konta (cennik, gwarancje, reklamacje).

 

Domyślne wartości dla warunków zwrotów, reklamacji, gwarancji i cennika dostaw

 

Proszę o zrzut ekranu z parametrów specyficznych dla tej powielonej oferty.

Link to postu

EAN być może jest prawidłowy, ale w bazie produktów Allegro nie ma takiego EANa. Myślę, że to ma związek z ostatnimi zmianami w Allegro związanymi z podpinaniem produktów. Przesłany wraz z ofertą EAN w parametrze jest odrzucany przez Allegro, bo nie znaleźli takiego produktu.

 

Proszę spróbować z poziomu Sello wybrać ten produkt o których chodzi, ewentualnie usunąć EAN z parametrów, jeśli tak nie przejdzie.

Link to postu

No właśnie dany produkt został przeze mnie przed powieleniem stworzony z prawidłowymi parametrami specyficznymi, aukcja, z której nastąpiło powielenie ma prawidłowy produkt z prawidłowym EAN-em. W pierwszej kolejności kontaktowałam się z allegro i otrzymałam informację, że u nich pierwsza oferta jest powiązana z produktem. Nie widzą jeszcze oferty, która u mnie jest oznaczona błędem i wywnioskowali, że problem leży po stronie Sello.

Zauważyłam ten problem mniej więcej po ostatniej aktualizacji, ale też nie jestem pewna czy to jest z tym związane.

Link to postu
54 minuty temu, Sylwia Koch napisał:

wywnioskowali, że problem leży po stronie Sello.

Tylko, że błąd, który się pojawia, zwraca Allegro.

 

Produkt jest stworzony z EANem z końcówką 23, zaś w ofercie podawany jest z 09 i takiego EANu nie ma. Dlaczego utworzył się produkt z pierwszym - to pytanie do Allegro, jeśli był wysyłany ten z 09. Ale obstawiam literówkę przy tworzeniu produktu w Allegro.

 

Z poziomu Sello też można tworzyć produkty jeśli takich nie ma w Allegro. Wykorzystane zostaną dane umieszczone w ofercie Sello, z której tworzony jest produkt.

 

Link to postu

Jak odbywa się tworzenie produktu z poziomu Sello zatem? I czy w tej sytuacji trzeba wejść w każdą ofertę czy jest jakiś sposób bardziej zautomatyzowany? Przy regałach pracuję zbiorczo na około 400 aukcjach i takie tworzenie produktu poprzez kliknięcie w każdą ofertę jest kłopotliwe. Działam praktycznie tylko na zmianach zbiorczych.

Link to postu

Dziękuję, niestety kodu EAN nie możemy zmienić gdyż faktycznie w utworzonym produkcie jest prawidłowy..

 

Doszliśmy do wstępnych wniosków, że w przypadku regałów, allegro tworząc produkt dla regału o 5 półkach (w powyższym regale element kodu _5_), nie rozróżnia ich ilości i regał o praktycznie takim samym symbolu a jedynie 6 półkach (_6_) przypisuje do produktu 5-półkowego. Kontaktuję się w tej sprawie z działem technicznym allegro. 

 

Wygląda na to, że problem jest po ich stronie. Dziękuję za pomoc.

  • Lubię to 1
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...