Skocz do zawartości

Programy z linii Nexo przestały się uruchamiać.

Polecane posty

Dzień dobry.

 

W jaki sposób mogę przeanalizować dlaczego system Nexo przestał się uruchamiać na moim systemie? Kliknięcie w jakikolwiek program z linii Nexo nic nie powoduje.

Już raz miałem podobną sytuację, tylko na innym komputerze i skończyło się reinstalacją systemu, odinstalowanie oraz ponowne instalacje Nexo nic nie dają.

Teraz wolałbym nie reinstalować tego systemu ponieważ byłoby to bardzo czasochłonne. Wstępnie wygląda że problem może być powiązany z brakiem dostępu(?) do bibliotek nexo, ponieważ przestały działać również powiązane programy działające na sferze.

Link to postu

W pierwszej kolejności należałoby zajrzeć do logów systemu nexo oraz do windowsowego dziennika zdarzeń, bo mogą tam być zapisane informacje o błędach przy uruchamianiu. 

Logi nexo znajdzie Pan w katalogach: 

c:\Users\{użytkownik}\AppData\Local\InsERT\InsLauncherLogs\

c:\Users\{użytkownik}\AppData\Local\InsERT\Logs\

Jeśli uruchamia się program serwisowy, to można skorzystać z opcji w menu Pomoc -> Eksportuj informacje diagnostyczne, żeby spakować te logi w gotową paczkę, którą można przysłać do firmy InsERT do analizy, najlepiej za pośrednictwem formularza kontaktowego. Jeśli zdecyduje się Pan na przesłanie logów, to w miarę możliwości proszę dołączyć także informacje o tych "powiązanych programach działających na sferze" - co to za programy, jak są uruchamiane, w jaki sposób lokalizują biblioteki nexo.   

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...