Skocz do zawartości

Szkolenia z Gratyfikana

Polecane posty

Cześć, podpowiedzcie proszę gdzie wykupić dobre szkolenie z Gratyfikanta? Macie jakieś sprawdzone firmy szkoleniowe? Najlepiej z obsługą u mnie (woj wlkp). Obsługuję zewnętrznie duży podmiot (UZ, UP), różne stawki wynagrodzeń, różne działy, różne procenty na składnikach zmiennych (nie znam się na definiowaniu takich składników), różne zmiany itp itd...

Można w jakiś sposób importować dane do Gratyfikanta?

Pytanie poza konkursem (jedno z wielu), podsumowanie listy płac - w załączeniu. Dlaczego nie mam podsumowania parametrów? Nie mogę porównać choćby liczby przepracowanych godzin z ewidencją czasu pracy. Na poszczególnych stronach te dane występują. Można taką listę płac "wypluć" do Excela?

GT.png

Link to postu
  • 2 miesiące temu...
W dniu 13.06.2022 o 13:18, Renata .. napisał:

A wprowadza Pan np. zwolnienia lekarskie do systemu? (Karta pracy-ewidencja czasu pracy). Tam dla każdego pracownika trzeba uzupełnić jeśli była jakaś przerwa w pracy np. zw.lek.,urlop. tam też wprowadza się godziny przepracowane.

Oczywiście wprowadzam. Nie widać na załączonym przeze mnie zrzutu poszczególnych osób, którym ładnie podlicza godziny - Kowalski miał przepracować 168 przepracował 144; Nowak miał przepracować 168 przepracował 152 itd. Ale już nie podlicza sum tych godzin na tej właśnie ostatniej stronie wydruku. I przez to nie wiem ile łącznie godzin przepracowali pracownicy, chyba że podliczę ręcznie...

Link to postu
W dniu 13.06.2022 o 14:40, Damian Mikuszewski napisał:

Są zestawienia o nieobecnościach i o czasie pracy, gdzie można sobie to porównać z ewidencją.