Skocz do zawartości

Aktualizacja do wersji 1.42 zakończona błędem

Polecane posty

Witam serdecznie
mamy problem z aktualizacją Sello z wersji 1.41.1 do dzisiejszej wersji 1.42
poniżej zrzuty ekranu z próby instalacji

systemy wszędzie Windows 7 profesional
system sprzedażowy Subiekt GT w wersji  1.71 SP1
jest dostęp do internetu na serwerze

jaki może być problem ??

1.jpg

2.jpg

Edytowane przez Media-Home Dariusz Klój
Link to postu
11 minut temu, Dariusz Pawlak napisał:

tylko czy to oznacza że na gt już nie popracujemy ?

"Nie, to znaczy tak, to znaczy nie" :)

 

Oczywiście na Subiekcie GT normalnie Sello działa, tyczy się to tylko użytkowników Subiekta nexo, gdzie jest wymagana kompatybilność obu programów.

26 minut temu, Media-Home Dariusz Klój napisał:

mamy problem z aktualizacją Sello z wersji 1.41.1 do dzisiejszej wersji 1.42

Wygląda na to, że instalator Windows ma problem z weryfikacją podpisu cyfrowego, co może oznaczać, że system nie jest aktualizowany - zwłaszcza jeśli chodzi o certyfikaty zabezpieczeń. Zweryfikujemy czy problem występuje także u nas na Windows 7 i czy da radę go obejść. Proszę pamiętać, że Windows 7 nie ma już wsparcia firmy Microsoft od roku 2020. Może to oznaczać również, że nadeszła chwila aby wykluczyć ten system z tych na których można uruchomić Sello.

 

Prosiłbym też o sprawdzenie, czy da radę zainstalować nowego Subiekta 1.72, gdy już będzie dostępny do pobrania (w najbliższym czasie).

Link to postu

Panie Bartoszu prześledziłem forum i już taki sam problem pojawił się przy wersji 1.30.5 takie same informacje wyskakiwały o podpisie cyfrowym zakończonym błędem
link:  

wtedy Pan przesłał inny plik instalacyjny i poszło, może jednak to jest jakaś wskazówka, wymiana wszystkich systemów w firmie na Win10 jest obecnie niemożliwa ze względu choćby na inne używane oprogramowania w firmie działające jedynie na max wersji Win7 oraz na wciąż rosnące koszty utrzymania firmy więc żadne dodatkowe inwestycje obecnie nie są wskazane, a zmiany w wersji 1.42 są istotne i potrzebne (umieszczanie dokumentów sprzedaży w transakcjach Allegro)

Edytowane przez Media-Home Dariusz Klój
Link to postu
11 minut temu, Sebastian Olszowski napisał:

Problem pojawia się przy konieczności aktualizacji bazy, która kończy się błędem.

Rozumiem, ale to są dwa odrębne problemy. Instalacja na Windows 7 powinna się udać z linku podesłanego w moim poprzednim poście (sprawdziliśmy).

 

Problem z tworzeniem kopii zapasowej może wynikać natomiast z różnych przyczyn i nie jest związany bezpośrednio z wersją 1.42.

Proszę wrócić do poprzedniej wersji Sello i wykonać archiwizację bazy. Starszą wersję można pobrać stąd: http://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/Sello/

 

Wtedy gdy wystąpi problem z tworzeniem kopii zapasowej podczas aktualizacji będzie można kontynuować (jeśli tego samego dnia była wykonywana kopia zapasowa).

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...