Monika Kucharska 7 Napisano 1 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 w Bład w przenoszeniu terminu płatności do faktury Dzień dobry, Pomimo zmiany w ustawieniach terminu płatnosci na 19 dni (dla kazdej formy płatności), w wystawianej fakturze widnieje termin 0 dni. Dodatkowo każdy kontrahent wybierany do faktury ma domyślnie wybieraną formę płatności GOTÓWKA. Czy to błąd programu? Link to postu
Tomasz Cichoń 36 Napisano 1 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 w Bład w przenoszeniu terminu płatności do faktury Może wystarczy zmienić domyślny termin płatności w ogólnych parametrach kontrahentów? Hmm? Parametry → Kontrahenci → Płatności Link to postu
Monika Kucharska 7 Napisano 1 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 w Bład w przenoszeniu terminu płatności do faktury Tak jest ustawione Link to postu
Daniel Kozłowski 1 163 Napisano 1 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 w Bład w przenoszeniu terminu płatności do faktury 11 minut temu, Monika Kucharska napisał: Czy to błąd programu? Jest znany błąd wersji 1.72 związany z ignorowaniem parametrów dokumentu. 7 minut temu, Tomasz Cichoń napisał: Może wystarczy zmienić domyślny termin płatności w ogólnych parametrach kontrahentów? Hmm? 2 minuty temu, Monika Kucharska napisał: Tak jest ustawione To ustawienie nie ma nic wspólnego z dokumentami, zgodnie z nazwą ma zastosowanie dla nowych kontrahentów, na dokument jest przenoszony domyślny termin płatności z kontrahenta, jeśli nie jest ustawiony to z parametrów dokumentu. -- Polecam ustawić / ustawiać domyślne formy płatności dla kontrahentów. Link to postu
Polecane posty