Skocz do zawartości

Automatyczne reguły w kliencie pocztowym przestały działać.

Polecane posty

Witam,

  1. mam reguły automatyczne do maili (przenoszą do konkretnych folderów), działało to od lat bez problemu, aż ostatnio przestało. Jak uruchamiam ręcznie reguły to wszystko działa poprawnie (przenoszą się maile tak jak powinny), więc chyba nie mogą być złe, ale "reguła automatyczna" z jakiegoś powodu przestała działać? Czy poza ustawieniami reguł można to jakoś gdzieś jeszcze zweryfikować? 
  2. Skoro już pytam. Drugi problem wygląda następująco. Używamy outlooka oraz nexo... niektórzy outlook / inni nexo. Osoby w nexo np. przyporządkują maile do konkretnych kategorii / flag itd. po czym z jakiegoś powodu to się nie wysyła na serwer (IMAP) i np. przy kolejnym pobraniu, całość się rozlatuje. Da się jakoś zrobić aby nexo np. najpierw wysyłał stan faktyczny, a później pobieral nowe wiadomości? 
  3. Czy da się do reguł dodać dźwięk? chciałbym aby jak przyjdzie określony mail pojawiał się krótki sygnał dźwiękowy... przeglądałem opcje, ale nic takiego nie ma :( może coś przeoczyłem?

 

 

Link to postu

Dzień Dobry,

1. Nie powtarzamy, reguły działają. Proszę o screen (może być w wiadomości prywatnej) swojej definicji reguły. Jaką wersję nexo ma Pan u siebie?

2. Czy te wiadomości są w zakresie ustawionej synchronizacji dla tego konta pocztowego?

3. Można za pomocą Sfery nexo definiować własne czynności w regułach wiadomości pocztowej (np. czynność która odtworzy jakiś plik dźwiękowy).

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...