Skocz do zawartości

Oferta, dni od daty zamówienia

Polecane posty

Fajnie, że dodaliście możliwość wyboru dni od daty zamówienia, do przeliczania terminu, w tworzonym ZK. Aczkolwiek drobne uwagi:

- w typy dokumentów, oferta, opcja na określenie dni pojawia się tylko podczas wyboru opcji "dni od", aczkolwiek nadal ma wpływ na ustawienie terminu zamówienia, jeśli jest wybrana opcja data. Jest tu trochę błąd logiczny, bo w sumie jak się określi w ofercie termin realizacji datowy, to powinien on się 1:1 przenieść na zamówienie, a nie obliczyć podczas wystawiania, ewentualnie jeśli jest wcześniejszy niż data zamówienia, to ustawić się właśnie na nią.

- fajnie, że termin realizacji można określić w dniach, ale nie widzę nigdzie ustawienia dni roboczych, a tak się najczęściej określa termin. Jakby to chociaż weekendów nie liczyło, to było by miło, bo pewnie na prawidłową funkcję, uwzględniającą święta oraz wyjątkowe dni wolne u pracodawcy, to nie ma co nawet liczyć ;)

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 15.09.2022 o 20:28, Radomił Ząbik napisał:

I wchodzą dni robocze do 42, wow, Panie @Igor Bernakiewicz, taką współpracę to ja rozumiem ;)

To ja tylko podpytam, jak ustalacie dni robocze?

I ja również :) Można powiedzieć, że tak jak w kalendarzu, albo tak jak wcześniej już to było zrealizowane w zleceniach serwisowych (bez sobót, niedziel i świąt).

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Chciałbym włączyć się do tematu, ostatnio chciałem wprowadzić w ustawieniach oferty, aby domyślnym terminem realizacji był termin np 45 dni od daty zamówienia. Zrobiłem odpowiednie ustawienia w Konfiguracji oferty:

image.png.2f50ae9fa276d5f3c329834bd1fc3b87.png

W ofercie domyślnie wstawia się ten termin:

image.thumb.png.8e5f367fe59fd14aff1e1864d60bbd4e.png

Jednakże na wydruku oferty pojawia się termin realizacji jako konkretny dzień równy dacie wystawienia oferty.

image.thumb.png.2e7a9c8881de5b41c54a82f6cb87ff40.png

Próbowałem z różnymi asortymentami i klientami (nawet dla całkowicie na nowo wprowadzonego klienta i asortymentu), na wzorcu wydruku oryginalnym z Gestora i naszym stworzonym z niego i efekt zawsze jest ten sam.

Prawidłowy termin realizacji pojawia się dopiero po zmianie terminu realizacji np. konkretny dzień, zapisaniu jej, a następnie poprawieniu oferty z powrotem na 45 dni od daty realizacji lub ustawieniu domyślnym w konfiguracji oferty terminu realizacji na konkretny dzień, a następnie zmianie na termin realizacji na 45 dni od zamówienia:

image.thumb.png.e9eee29fda342bcfb824a89eeff4a393.png

Czy gdzieś jest jeszcze jakieś ustawienie, o którym nie wiem, czy to jakiś błąd?

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...