Skocz do zawartości

Ubezpieczenie grupowe pracowników finansowane przez pracodawcę a lista płac

Polecane posty

Witam,

mam takie pytanie: firma chce sfinansować ubezpieczenie grupowe pracownikom (np 80zł) z odpłatnością 1 zł po stronie pracownika żeby skorzystać ze zwolnienia ze składek ZUS. Do tego celu został utworzony nowy składnik, który powinien stanowić podstawę do naliczenia podatku ale nie powinien stanowić kwoty do wypłaty. Niestety, program owszem bierze go do naliczenia podatku z pominięciem ZUSu ale dolicza różnie do kwoty netto. Przy okazji nazwa składnika nie jest ujęta na liście tylko jest doliczona do pozycji "Inne(pracod.)". Co z tym można zrobić? Czy ktoś ma pomysł na rozwiązanie tego problemu?

 

Żeby zniwelować doliczenie tego ubezpieczenia z kwoty netto stworzyłem nowy składnik który obciąża kwotę netto do wypłaty, ale on również na liście nie występuje pod nazwą mu nadaną ale jest doliczany do pozycji "Potrącenia".

Czy ktoś ma pomysł na rozwiązanie tego problemu?

Z góry dziękuję serdecznie za wszelkie podpowiedzi

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...