Skocz do zawartości

Subiekt 123 - nie można się zalogować

Polecane posty

19 godzin temu, Sławomir Drążewski napisał:

Nie wierzę, ten temat pozostanie bez żadnej odpowiedzi?

Dziś testowo wchodzę w system i od razu tracę połączenie z serwerem, a dokumentów jak nie mogłem pobrać tak nie mogę nadal.

Nadal taki sam błąd.

Po co jest to forum skoro nikt ze strony Insert już nie odpisał...

Niedawno opłaciłem Subiekta na kolejny rok chociaż dostęp kończył się dopiero w grudniu, czyżbym miał zacząć żałować?

Panie Sławomirze,

Proszę spróbować ponownie pobrać paczkę dokumentów. 

Link to postu
26 minut temu, Sławomir Drążewski napisał:

Dziękuje za odpowiedź, rozumiem że problem może być trudny do zdiagnozowania ale dla mnie ważna jest komunikacja, skoro mój problem przez dłuższy czas pozostawał bez odpowiedzi to musiałem zapytać ponownie.

Jeśli będzie potrzeba dalszych informacji proszę o kontakt.

Spróbował Pan pobrać paczkę dokumentów? Powinno działać.

Link to postu

Tak, niestety występuje.

Objawy:

- logowanie do programu trwa długo, ekran wyświetla się początkowo całkowicie na biało i długo się ładuje;

- często wyskakuje komunikat "utracono połączenie z serwerem";

- paczki spakowanych faktur nadal nie da się pobrać - nie jest ich jakoś dużo bo niecałe 60 sztuk.

 

Po kilku minutach wylogowałem się i poszukałem strony do logowania na stronie Insert (wcześniej korzystałem z dodanej zakładki).

Po ponownym zalogowaniu działa poprawnie.

Sprawdzę jeszcze raz jutro.

 

Edytowane przez Sławomir Drążewski
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...