Kamil Smuszkiewicz 45 Napisano 6 Listopada Udostępnij Napisano 6 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować 19 godzin temu, Sławomir Drążewski napisał: Nie wierzę, ten temat pozostanie bez żadnej odpowiedzi? Dziś testowo wchodzę w system i od razu tracę połączenie z serwerem, a dokumentów jak nie mogłem pobrać tak nie mogę nadal. Nadal taki sam błąd. Po co jest to forum skoro nikt ze strony Insert już nie odpisał... Niedawno opłaciłem Subiekta na kolejny rok chociaż dostęp kończył się dopiero w grudniu, czyżbym miał zacząć żałować? Panie Sławomirze, Proszę spróbować ponownie pobrać paczkę dokumentów. Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano 6 Listopada Udostępnij Napisano 6 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować Dziękuje za odpowiedź, rozumiem że problem może być trudny do zdiagnozowania ale dla mnie ważna jest komunikacja, skoro mój problem przez dłuższy czas pozostawał bez odpowiedzi to musiałem zapytać ponownie. Jeśli będzie potrzeba dalszych informacji proszę o kontakt. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 45 Napisano 6 Listopada Udostępnij Napisano 6 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować 26 minut temu, Sławomir Drążewski napisał: Dziękuje za odpowiedź, rozumiem że problem może być trudny do zdiagnozowania ale dla mnie ważna jest komunikacja, skoro mój problem przez dłuższy czas pozostawał bez odpowiedzi to musiałem zapytać ponownie. Jeśli będzie potrzeba dalszych informacji proszę o kontakt. Spróbował Pan pobrać paczkę dokumentów? Powinno działać. Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano 7 Listopada Udostępnij Napisano 7 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować (edytowane) tak przed chwilą, długa kręciło kółko subiekt aż zerwało połączenie z serwerem.. nie udało się. dopiero w drugiej próbie się udało. Edytowane 7 Listopada przez Sławomir Drążewski Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano 7 Listopada Udostępnij Napisano 7 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować Wystawiłem też dzisiaj nową fakturę, da się to zrobić ale cały czas wyskakuje komunikat na czerwono "utracono połączenie z serwerem". Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 45 Napisano Wtorek o 13:27 Udostępnij Napisano Wtorek o 13:27 w Subiekt 123 - nie można się zalogować W dniu 7.11.2024 o 08:54, Sławomir Drążewski napisał: Wystawiłem też dzisiaj nową fakturę, da się to zrobić ale cały czas wyskakuje komunikat na czerwono "utracono połączenie z serwerem". Panie Sławomirze, Czy problem nadal występuje? Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano Wtorek o 20:19 Udostępnij Napisano Wtorek o 20:19 w Subiekt 123 - nie można się zalogować (edytowane) Tak, niestety występuje. Objawy: - logowanie do programu trwa długo, ekran wyświetla się początkowo całkowicie na biało i długo się ładuje; - często wyskakuje komunikat "utracono połączenie z serwerem"; - paczki spakowanych faktur nadal nie da się pobrać - nie jest ich jakoś dużo bo niecałe 60 sztuk. Po kilku minutach wylogowałem się i poszukałem strony do logowania na stronie Insert (wcześniej korzystałem z dodanej zakładki). Po ponownym zalogowaniu działa poprawnie. Sprawdzę jeszcze raz jutro. Edytowane Wtorek o 20:37 przez Sławomir Drążewski Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano wczoraj o 08:36 Udostępnij Napisano wczoraj o 08:36 w Subiekt 123 - nie można się zalogować Dziś działa poprawnie, wygląda na to, że problem został zlikwidowany. Dziękuje. Link to postu
Polecane posty