Skocz do zawartości

Waga paczkowa do Sello? [Rozwiązanie]

Polecane posty

Jaką wagę trzeba posiadać żeby móc ją podłączyć do komputera i wprowadzać wagę bezpośrednio do paczek do Sello?

 

Chciałbym aby system pracy był taki:

1. Otwieram paczkę w Sello i ustawiam kursor w polu waga.

2. Kładę paczkę na wadze.

3. Waga wprowadza się sama w miejscu kursora.

4. Zapisuję paczkę w Sello i następna.

 

Obecnie mamy wagę Dymo M5 do listów ale dołączony do niej program to jakaś porażka - wyświetla tylko wagę w oknie programu i nie można jej nawet skopiować z tego okna bo opcja kopiowania dostępne w programie Dymo Scale nie działa.

 

Wprawdzie udało mi się znaleźć w internecie na blogach amerykańskich programistów jak przechwycić pomiar z tej wagi no ale nie jestem programistą, a i tak pewnie wymagałoby napisania jakieś programu.

 

Pytanie czy komuś udało się podłączyć wagę do komputera tak żeby pracować jak powyżej opisane i czy mógłby się podzielić jak lub ewentualnie modelem wagi?

 

Pozdrawiam

Link to postu

Można rozważyć wprowadzenie obsługi wag do Sello. Jutro się zorientuję ile to jest roboty aby taką wagę przeczytać.

 

To żebyś zaoszczędził czasu to podsyłam to co dostałem od informatyka z Dymo - cytując go "dzięki temu będę mógł sam stworzyć własne oprogramowanie do wagi":

(wagi z USB Dymo M5 i M10 to chyba najtańsze markowe wagi pocztowe)

 

http://www.usb.org/developers/devclass_docs/pos1_02.pdf

http://www.lvr.com/hidpage.htm

https://github.com/mikeobrien/HidLibrary

 

http://nicholas.piasecki.name/blog/2008/11/reading-a-stamps-com-usb-scale-from-c-sharp/

http://steventsnyder.com/reading-a-dymo-usb-scale-using-python/

 

No i oryginalny program do wag Dymo - jest w nim plik config ale nie ma żadnych danych do czego ten plik można by wykorzystać, więc raczej służy do konfiguracji wagi, a nie przechwytywania z niej danych:

http://global.dymo.com/plPL/Software/Waga_pocztowa_DYMO_M5.html