Skocz do zawartości

Aktualizacja danych w bazie biura - błąd

Polecane posty

Dzień dobry,

 

będę wdzięczny za utworzenie kopii zapasowej bazy tego klienta i przesłanie jej do nas, zanim przystąpi Pan do próby naprawy problemu. Kolega z Działu Wsparcia odezwie się do Pana poprzez wiadomość prywatną w tej sprawie. Ułatwi nam to diagnozę przyczyny tego komunikatu.

 

Proszę spróbować w Biurze nexo odłączyć temu klientowi bazę danych (KH -> wybór tego klienta -> Popraw -> widok Baza danych -> Wyczyść dane -> Zapisz).

Następnie w kreatorze podłączania klientów (KC -> Istniejący klient biura) wybrać rzeczoną bazę i od razu przypisać odpowiedniego klienta (w kolumnie Klient biura), a następnie wykonać do końca kroki kreatora.

 

Proszę również o informację, czy procedura naprawiła problem.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Po analizie bazy możemy stwierdzić, że brakuje w niej ukrytego użytkownika technicznego, używanego w komunikacji z Biurem nexo.

 

Dość trudno się go pozbyć :), ale poza jawnym skasowaniem go z tabeli SQL-a przychodzi nam do głowy scenariusz, w którym:

1) został wykonany backup bazy klienta

2) baza została podłączona do Biura

3) backup został przywrócony z momentu punktu 1.

 

W takich sytuacjach pomaga ponowne podłączenie albo też przełączenie trybu kontroli logowania w tryb ścisły (wtedy muszą się zgadzać loginy/hasła w bazach Biura i klienckich).

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...