Jakub Wawrzeńczak 2 Napisano 26 Czerwca Udostępnij Napisano 26 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Witam. Pojawił się problem podczas generowania etykiety dla Allegro Kurier DPD Pobranie. W swojej konfiguracji nie miałem zaznaczonej opcji ubezpieczenia i przed ostatnią aktualizacją Sello wszystko było ok. Teraz dostaję błąd, informujący o tym, że wartość ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość pobrania. Wygląda na to, że podczas wysyłania etykiety do allegro wartość ubezpieczenia jest null albo 0. Nie mogę również zmienić zaznaczyć opcji Ubezpieczenie w bieżącej konfiguracji. Próbowałem utworzyć nową formę dostawy paczek ale podczas pobierania zamówień z allegro nadal jest wszystko mapowane na starą formę (pomimo usunięcia powiązania allegro). Nie mogę też usunąć tej formy dostawy paczek bo widnieje już przy innych paczkach. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 048 Napisano 26 Czerwca Udostępnij Napisano 26 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie 31 minut temu, Jakub Wawrzeńczak napisał: Witam. Pojawił się problem podczas generowania etykiety dla Allegro Kurier DPD Pobranie. W swojej konfiguracji nie miałem zaznaczonej opcji ubezpieczenia i przed ostatnią aktualizacją Sello wszystko było ok. Teraz dostaję błąd, informujący o tym, że wartość ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość pobrania. Wygląda na to, że podczas wysyłania etykiety do allegro wartość ubezpieczenia jest null albo 0. Nie mogę również zmienić zaznaczyć opcji Ubezpieczenie w bieżącej konfiguracji. Próbowałem utworzyć nową formę dostawy paczek ale podczas pobierania zamówień z allegro nadal jest wszystko mapowane na starą formę (pomimo usunięcia powiązania allegro). Nie mogę też usunąć tej formy dostawy paczek bo widnieje już przy innych paczkach. Czy da się wyedytować sposób dostawy i zaptaszkować Ubezpieczenie? Czy usunąłeś nr konta bankowego z tych ustawień? PS to chyba nie dotyczy Sello1 (bo w takim dziale się pojawiło), tylko Sello Nexo? Cytuj Link to postu
Jakub Wawrzeńczak 2 Napisano 26 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie 3 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Czy da się wyedytować sposób dostawy i zaptaszkować Ubezpieczenie? Czy usunąłeś nr konta bankowego z tych ustawień? PS to chyba nie dotyczy Sello1 (bo w takim dziale się pojawiło), tylko Sello Nexo? Da się edytować, nie da się zaptaszkować. Nie dodawałem ani nie usuwałem. Sello NX. Zazwyczaj tutaj wrzucałem takie pytania Cytuj Link to postu
Jakub Wawrzeńczak 2 Napisano 26 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Temat do zamknięcia, przeniesiony w odpowiednie miejsce 1 Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 048 Napisano 26 Czerwca Udostępnij Napisano 26 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Hmm... Ja mam tak: Może spróbuj powielić i ustawić w nowej dostawie? Jeśli się uda to starą usuń lub dezaktywuj, sello powinno potem spytać o powiązanie w EZ. Cytuj Link to postu
Jakub Wawrzeńczak 2 Napisano 26 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Nie wybierałem ubezpieczenia, bo z reguły są to opcje dodatkowo płatne powyżej jakiejś kwoty. NIestety nie mogę tego zmienić, spróbowałem na "testowej" bazie danych i mogę usunąć takie zamówienie, edytować sposób dostawy paczki i wtedy pobrać zamówienia ponownie. Niestety usunąć się nie da, bo sposób dostawy jest już przypisany do innych zamówień i odłączenie powiązania a następnie zastąpienie powielonym sposobem dostawy paczki nie działa - cały czas mapuje na stary sposób dostawy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 898 Napisano 27 Czerwca Udostępnij Napisano 27 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie 9 godzin temu, Jakub Wawrzeńczak napisał: odłączenie powiązania a następnie zastąpienie powielonym sposobem dostawy paczki nie działa - cały czas mapuje na stary sposób dostawy Mapowanie występuje jednorazowo tylko wtedy, gdy nie jest ustawiony żaden sposób dostawy w zamówieniu. Jeśli dodany został nowy sposób dostawy i zmapowany to w istniejących zamówieniach się on nie zmieni. Trzeba go przestawić ręcznie lub usunąć zamówienie i pobrać od nowa. Proszę podać treść błędu z takiej w miarę świeżej przesyłki, która nie chce się utworzyć (inny niż w pierwszym poście). Cytuj Link to postu
Jakub Wawrzeńczak 2 Napisano 27 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie 3 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Mapowanie występuje jednorazowo tylko wtedy, gdy nie jest ustawiony żaden sposób dostawy w zamówieniu. Jeśli dodany został nowy sposób dostawy i zmapowany to w istniejących zamówieniach się on nie zmieni. Trzeba go przestawić ręcznie lub usunąć zamówienie i pobrać od nowa. Próbowałem tak zrobić - udało się to zmienić, ale jest podobny wątek i ktoś z SelloNX napisał, że diagnozują problem. Nie chciałbym wprowadzić bałaganu i tworzyć kilku opcji pod jeden sposób dostawy (przynajmniej na razie). 4 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Proszę podać treść błędu z takiej w miarę świeżej przesyłki, która nie chce się utworzyć (inny niż w pierwszym poście). Nic innego nie mam, jest to ostatnie zamówienie, które do mnie wpadło jako pobranie. Kilka dni temu (przed aktualizacją) przechodziło to bez problemu z moją bieżącą konfiguracją (również ze zdjęcia) Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 58 Napisano 27 Czerwca Udostępnij Napisano 27 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Mamy informacje i jesteśmy po wstępnych testach, że to allegro coś poprzestawiało u siebie, ale już powinno działać tak jak poprzednio - będziemy wdzięczni za potwierdzenie. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 048 Napisano 27 Czerwca Udostępnij Napisano 27 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie 9 minut temu, Daniel Salamucha napisał: Mamy informacje i jesteśmy po wstępnych testach, że to allegro coś poprzestawiało u siebie, ale już powinno działać tak jak poprzednio - będziemy wdzięczni za potwierdzenie. A ja mam w integracji InPost ShipX nowy błąd w Dzienniku (objawiła się też białą cyferką w prawym dolnym rogu - fajny dodatek). Rano nie było, teraz pierwszy raz wyskoczył... Etykieta utworzyła się i wydrukowała na zebrze prawidłowo. Cytuj Link to postu
Jakub Wawrzeńczak 2 Napisano 27 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie 21 minut temu, Daniel Salamucha napisał: Mamy informacje i jesteśmy po wstępnych testach, że to allegro coś poprzestawiało u siebie, ale już powinno działać tak jak poprzednio - będziemy wdzięczni za potwierdzenie. Super, w takim razie może zrobię nawet sam jakiekolwiek zamówienie do swojego sklepu, żeby potwierdzić Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 898 Napisano 28 Czerwca Udostępnij Napisano 28 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie 22 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: A ja mam w integracji InPost ShipX nowy błąd w Dzienniku (objawiła się też białą cyferką w prawym dolnym rogu - fajny dodatek). Rano nie było, teraz pierwszy raz wyskoczył... Powtarzasz u siebie ten błąd? Przydał by się scenariusz jak do niego doprowadzić, bo może on wynikać z kolejności wykonywanych działań. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 048 Napisano 28 Czerwca Udostępnij Napisano 28 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Teraz, Bartosz Rosa napisał: Powtarzasz u siebie ten błąd? Nie. Dzisiaj już nie występuje. Wczoraj miał miejsce jednorazowo. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 898 Napisano 28 Czerwca Udostępnij Napisano 28 Czerwca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Bo to jest taki błąd z serii, dwie operacje wykonywane na tym samym zasobie w tym samym czasie przez różne wątki. Może być go ciężko powtórzyć bo może być wynikiem dość specyficznych wydarzeń. Ale gdybyś wykrył sytuacje, w której występuje i jest powtarzalny to podeślij choć przybliżony scenariusz. 1 Cytuj Link to postu
Jakub Wawrzeńczak 2 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Działa tak jak poprzednio, aktualizacji żadnej nie było więc zapewne to po stronie allegro? Cytuj Link to postu
Rozwiązanie Bartosz Rosa 1 898 Napisano 4 Lipca Rozwiązanie Udostępnij Napisano 4 Lipca w Problem z utworzeniem etykiety dla DPD Pobranie Tak jak wspomniał Daniel powyżej, to był wynik jakiejś niefortunnej zmiany w Allegro. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.