Skocz do zawartości

Błąd parametru podczas pobierania kategorii Allegro

Polecane posty

Proszę o podanie szczegółów - czy dzieje się to podczas pobierania kategorii gdy ściągają się oferty, czy może podczas ręcznego pobierania/odświeżania gałęzi drzewa kategorii (jeśli tak, to czy powtarza się to przy konkretnych kategoriach?). Czy zauważył Pan, żeby wskutek wystąpienia tego błędu brakowało kategorii w drzewie? Prosiłabym również o włączenie logowania, odtworzenie błędu i przesłanie logów.

Poniżej instrukcja, jak włączyć logowanie.

 

Spoiler

Instrukcja włączenia logowania

 

Proszę za pomocą odpowiedniego pliku reg z załącznika uruchomić logowanie komunikacji (trzeba rozpakować plik, uruchomić plik reg oraz potwierdzić dodanie informacji do rejestru Windows).

Zrestartować Sello NX i spróbować wykonać czynność powodującą problem.

W folderze c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\Sello\ stworzony zostanie plik Sello-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila.

Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie odpowiednim plikiem

 

Sello NX - logowanie Allegro.zip

Edytowane przez Agnieszka Bodalska
Link to postu
2 godziny temu, Agnieszka Bodalska napisał:

czy dzieje się to podczas pobierania kategorii gdy ściągają się oferty, czy może podczas ręcznego pobierania/odświeżania gałęzi drzewa kategorii (jeśli tak, to czy powtarza się to przy konkretnych kategoriach?)

Podczas pierwszego pobierania naszych ofert w listopadzie nie było takiego błędu, więc tutaj niewiele wiem.

Natomiast na pewno to się dzieje przy pobieraniu/odświeżaniu gałęzi drzew. Dzieje się to we wszystkich drzewach, niezależnie od głównej kategorii, w losowych momentach.

2 godziny temu, Agnieszka Bodalska napisał:

Czy zauważył Pan, żeby wskutek wystąpienia tego błędu brakowało kategorii w drzewie?

Ciężko powiedzieć, bo błąd nie pokazuje, której kategorii on dotyczy. Musiałbym ręcznie pobierać po kolei każde kategorie.

3 godziny temu, Agnieszka Bodalska napisał:

Prosiłabym również o włączenie logowania, odtworzenie błędu i przesłanie logów.

Wysłałem logi na e-mail.

Link to postu

Niestety nie udało nam się odtworzyć błędu, a z logów nie wynika nic niepokojącego, ale z tego co pamiętam wcześniej występowały u Pana inne problemy z drzewem kategorii (osierocone kategorie), więc może te przypadki są powiązane ze sobą. Czy byłaby możliwość przesłania bazy przez formularz kontaktowy? 

Link to postu
Godzinę temu, Agnieszka Bodalska napisał:

Czy byłaby możliwość przesłania bazy przez formularz kontaktowy?

Bardzo bym chciał, ale niestety nie mam dostępu do programu serwisowego. To już jest zależne od pozycji nade mną, mimo że to ja głównie "bawię się" nexo i Sello NX.

Przesyłam filmik, jak dokładnie wygląda problem:

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...