Alina Kamińska 0 Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 w Korekta paragonu imiennego Witam, Mam problem z Paragonem imiennym. Otóż sprawa wygląda tak: W poprzednim miesiącu pracownik wystawił paragon dla klienta za zakupiony towar, robiąc rozrachunki w dniu dzisiejszym zauważyłam że pomylił się w cenie towaru. Klient kupił towar np. za 200zł (i tyle przelał na konto) a paragon jest wystawiony na 250zł. Co mam teraz zrobić? Chciałam wystawić korektę do Paragonu ale Subiekt pozwala wystawić mi tylko zwrot do paragonu, który umożliwia tylko zwrócenie całego towaru. Wydaje mi się że jedynym wyjściem będzie zwrot towaru z powodu "oczywistej pomyłki" i sprzedaż ponownie tego samego towaru. Tylko co z tym, że transakcja miała miejsce w poprzednim miesiącu? Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 w Korekta paragonu imiennego Nie powinno być żadnego problemu, w związku z tym, że sprzedaż była w poprzednim miesiącu. Sugerowałbym wykonanie Zwrotu towaru i po prostu wystawienie nowego dokumentu Faktury sprzedaży lub Paragonu. Link to postu
Polecane posty