Skocz do zawartości

Korekta paragonu imiennego

Polecane posty

Witam,

Mam problem z Paragonem imiennym. Otóż sprawa wygląda tak:

W poprzednim miesiącu pracownik wystawił paragon dla klienta za zakupiony towar, robiąc rozrachunki w dniu dzisiejszym zauważyłam że pomylił się w cenie towaru.

Klient kupił towar np. za 200zł (i tyle przelał na konto) a paragon jest wystawiony na 250zł.

Co mam teraz zrobić?

Chciałam wystawić korektę do Paragonu ale Subiekt pozwala wystawić mi tylko zwrot do paragonu, który umożliwia tylko zwrócenie całego towaru.

Wydaje mi się że jedynym wyjściem będzie zwrot towaru z powodu "oczywistej pomyłki" i sprzedaż ponownie tego samego towaru. Tylko co z tym, że transakcja miała miejsce w poprzednim miesiącu?

 

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...