Andrzej Oczoś . 1 Napisano 13 Listopada Udostępnij Napisano 13 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje 49 minut temu, Błażej Szolak napisał: Ale kto do tego Pana zmuszał skoro Sello 1 jest nadal dostępne do kupienia? I jak wspomniał Pan Bartosz, jest okres testowy na NX. Nikt, bo zakup z poziomy SELLO przenosi już tylko do zakupu Sello NX... wiec może dlatego? Cytuj Link to postu
Błażej Szolak 92 Napisano 13 Listopada Udostępnij Napisano 13 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje (edytowane) 25 minut temu, Andrzej Oczoś . napisał: Jesteś naprawdę the best i sam to wszystko sobie ogarnąłeś brawo, brawo. Nie każdy jest takim nerdem ja ty kolego. A to nie wiedziałem że trzeba być "nerdem" żeby potrafić czytać ze zrozumieniem instrukcję konfiguracji programu krok po kroku w tematach pomocy technicznej! Człowiek codziennie się uczy czegoś nowego, no widzi Pan. 25 minut temu, Andrzej Oczoś . napisał: Ludzie mają mieć pojęcie o informatyce i programowaniu??? Tak. Może by wtedy zaczęto szanować pracę osób piszących oprogramowanie, a nie wylewać na nie swoje żale i frustracje poprzez brak zrozumienia, że są rzeczy ważne i ważniejsze, a kod sam się nie napisze. Tu kończę swoje zdanie na ten temat, bo widzę po stylu pisania, że dalsza rozmowa nie ma sensu. Edytowane 13 Listopada przez Błażej Szolak 1 Cytuj Link to postu
Andrzej Oczoś . 1 Napisano 13 Listopada Udostępnij Napisano 13 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje Teraz, Błażej Szolak napisał: A to nie wiedziałem że trzeba być "nerdem" żeby potrafić czytać ze zrozumieniem instrukcję konfiguracji programu krok po kroku w tematach pomocy technicznej! Człowiek codziennie się uczy czegoś nowego, no widzi Pan. Tak. Może by wtedy zaczęto szanować pracę osób piszących oprogramowanie, a nie wylewać na nie swoje żale i frustracje poprzez brak zrozumienia, że są rzeczy ważne i ważniejsze, a kod sam się nie napisze. Gdzie masz chłopie tą instrukcje? Gdzie jest jasno podany tutorial o mapowaniu produktów? Właśnie dokładnie takie podejście jw. dyskwalifikuje ten program, bo jak na razie tworzony jest dla jakiegoś "zamkniętego kręgu". Jedyne co dowiedziałem sie z tej prawie nic nie wartej dyskusji to, że można jeszcze kupić licencje na S1 (dzięki :)), mam nadzieję, ze zwrócą mi kasę za to coś co nazywają programem. Cytuj Link to postu
Maciej Regdosz 5 Napisano 13 Listopada Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje Cytat 2 godziny temu, Błażej Szolak napisał: 3 godziny temu, Andrzej Oczoś . napisał: Jesteś naprawdę the best i sam to wszystko sobie ogarnąłeś brawo, brawo. Nie każdy jest takim nerdem ja ty kolego. A to nie wiedziałem że trzeba być "nerdem" żeby potrafić czytać ze zrozumieniem instrukcję konfiguracji programu krok po kroku w tematach pomocy technicznej! Człowiek codziennie się uczy czegoś nowego, no widzi Pan. tak, można ręcznie mapować - pomijając, dużo niepotrzebnego klikania, to sama ta praca jest bezsensowna i czasochłonna - wystarczyło na początkowym etapie NX zastanowić się po czym można to zautomatyzować... Wybranie tylko po symbolu to DUŻE niedopatrzenie. W tym momencie, dodanie innych opcji, np po EAN, czy kodzie producenta było by szybko ogarnięte a tak czeka aż ktoś znajdzie czas by to ogarnąć... ( od około roku...) Myślę, że to jest ten brak profesjonalizmu, o którym pisał Pan Oczkoś. Zresztą ja się z tym zgadzam. Dodatkowo uważam, że tempo wprowadzania zmian w sello sugeruje, ze nadal pracują nad nim 2-3 osoby a nie zespół czy zespoły. Bartek jest bardzo dobry w tym co robi i od lat pomaga - dziękuję mu za to i chylę czoła ( sam w przeszłości korzystałem z jego podpowiedzi). Niestety, nawet on, nie zrobi z poloneza bolida i może tylko ładnie pisac i próbować na szybko ogarniać punkty zapalne Cytuj Link to postu
Andrzej Oczoś 0 Napisano 13 Listopada Udostępnij Napisano 13 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje (edytowane) Nie mam nic do Bartka, jest ogarnięty gość i kiedyś pomagał mi chyba w Subiekcie. Moich wypocin nie kieruję ad persona tylko zwracam uwagę na fakt, że po zakupie nowej wersji programu, zamiast pracować muszę tracić godziny na skrajnie nieintuicyjną i skomplikowaną obsługę. Mało tego, po zakupie okazuje się, że to wersja TESTOWA... a żeby przepełnić już czarę goryczy NIE MA WSPARCIA, prócz kilku toturiali. Suport Insert nie odpowiada na Tickety, a robota stoi... no jak się tu nie zdenerwować... delikatnie pisząc oczywiście. Jeśli kogoś przez przypadek uraziłem to przepraszam, ale nie to było moim celem. Edytowane 13 Listopada przez Andrzej Oczoś Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 920 Napisano 15 Listopada Udostępnij Napisano 15 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: Człowieku, jak by to pies zjadł to by zdechł. Na zwierzętach nie testujemy. W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: Jak to jest program testowy to po jaką cholerę bierzecie kasę za licencję? Kto powiedział, że jest to program testowy? Program jest jaki jest, ma taki a nie inny zestaw funkcji w chwili obecnej. Nie zmuszamy przecież nikogo do kupowania. A to, że trzeba za niego płacić. No ja wiem, że każdy pracuje za darmo, nawet jeśli jeszcze nie osiągnął założonego celu. Jest 30 dni darmowego testowania. Jeśli nie spełnia czyichś potrzeb to może je albo zgłosić albo zrezygnować z programu. Nie rozumiem w czym problem. Gdybyśmy się umawiali na realizację programu pod konkretną firmę to zapewne w ramach tej umowy firma mogła by mieć żądania w stosunku do wykonawcy. Ale mówimy o programie półkowym, który albo spełnia czyjeś oczekiwania albo nie spełnia. W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: Wskazane przez Ciebie linki nadal nie rozwiązują żadnego problemu, mało tego podajesz jakieś linki niby do pomocy i co z tego jaka nie ma tam pomocy dotyczącej mapowani PRODUKTÓW!!! Podaję linki odnośnie konfiguracji programu - przecież do tego się odniosłem bo o tym była mowa. W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: Tracisz czas swój i nasz na pisanie elaboratów zamiast rozważać frustrujące większość użytkowników problemy. Dwóch użytkowników nie stanowi większości. A właśnie przez te dziwne posty muszę się do nich odnieść, bo nie lubię pozostawiać postów bez odpowiedzi, zwłaszcza takich, które prezentują niesłuszne i tezy i głoszą nieprawdę, że o oczernianiu osób nie wspomnę. W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: Pytam co jak skończyła się licencja w Sello 1? Odpisałem w innym temacie. Można kupić nową na miesiąc. Koszt 20 zł z groszami. Jeśli ktoś nie ma takiej kwoty, może napisać do nas, w szczególnych przypadkach damy te kilka dni gratis, ale dla nas z kolei jest to też niemały koszt czasowy, bo wymaga ręcznej ingerencji w dane licencyjne, różne weryfikacje itp. Więc szybciej będzie taką licencję po prostu sobie dokupić. W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: Wiedziony jak się okjazuje nawinym przekonaime, że nowa wersja musi być lepsza od poprzedniej, musiałem wykupić już NX bo nie maiłem innej możliwości Nie bardzo rozumiem. W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: Suport??Zgłoszenie reklamacji?? Prosze Cie... Jaki suport? Wysłałem tam zapytanie o problem i zero odpowiedzi... Proszę podać numer INS to sprawdzimy co się dzieje ze zgłoszeniem. W dniu 13.11.2024 o 11:06, Andrzej Oczoś . napisał: a pracować trzeba, paragony i faktury na piechotę trzeba robić bo program nie działa tak jak powinien za który nota bene zapłaciłem Działa dokładnie tak jak został stworzony. Kolejny, chyba już 6 raz przypomnę, że nie obsługuje on obecnie każdego możliwego scenariusza i jeśli chodzi o wiązania to obsługuje obecnie dwa. Ręczne wiązanie np przy wystawianiu dokumentu - wtedy istnieje możliwość zapamiętania mapowania na przyszłość, oraz automatyczne mapowanie przy przejściu z Sello 1 poprzez sygnaturę w ofertach Allegro. Kolejne możliwości są w planach. Nie każcie mi 7 raz opisywać to samo, pls. W dniu 13.11.2024 o 11:13, Błażej Szolak napisał: Oczywiście Pan Bartosz tutaj ma rację we wszystkich punktach , zabrzmiało dziwnie podejrzanie, ale dziękuję za uznanie W dniu 13.11.2024 o 11:22, Andrzej Oczoś . napisał: Platformy typu Baselinker, Apilo etc. wymagają jakieś tam konfiguracji ale można to ogarnąć a mało tego jest praktycznie natychmiastowe wsparcie i sensowna pomoc. A od ilu lat wspomniane programy są na rynku? 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 920 Napisano 15 Listopada Udostępnij Napisano 15 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje W dniu 13.11.2024 o 12:04, Andrzej Oczoś . napisał: Nikt, bo zakup z poziomy SELLO przenosi już tylko do zakupu Sello NX... wiec może dlatego? W którym miejscu? Zakup z Sello 1 przenosi do sklepu insert na stronę z Sello 1. Na stronie sello.pl są do zakupu obie wersje programu, Sello NX jak i Sello. W dniu 13.11.2024 o 12:26, Andrzej Oczoś . napisał: Gdzie masz chłopie tą instrukcje? Można zacząć od tego miejsca W dniu 13.11.2024 o 15:24, Maciej Regdosz napisał: Wybranie tylko po symbolu to DUŻE niedopatrzenie. W tym momencie, dodanie innych opcji, np po EAN, czy kodzie producenta było by szybko ogarnięte a tak czeka aż ktoś znajdzie czas by to ogarnąć... ( od około roku...) Czy możemy już przestać o tym dyskutować? Państwa zgłoszenia zostały przyjęte, wpłynęły naturalnie na pozycję tej funkcji w naszym przepastnym backlogu, czy jak kto woli liście ważnych rzeczy do zrobienia. Czasu nie cofniemy, jest jak jest, dalsza rozmowa w kontekście tej funkcji jest bezcelowa i marnuje tylko Państwa oraz nasz czas. W dniu 13.11.2024 o 15:24, Maciej Regdosz napisał: Myślę, że to jest ten brak profesjonalizmu, o którym pisał Pan Oczkoś. Zresztą ja się z tym zgadzam. Dodatkowo uważam, że tempo wprowadzania zmian w sello sugeruje, ze nadal pracują nad nim 2-3 osoby a nie zespół czy zespoły. Dostrzegam to, że bardzo dużo wie Pan o naszej pracy, aż się zastanawiam czy to nie ktoś od nas z firmy. Andrzej czy to ty? . No dobra trochę zażartowałem żeby emocje uwolnić. W projekcie Sello NX pracuje dużo osób jak na zespół projektowy ale nie jest to 50 czy 100 jakby się mogło komuś wydawać. Zespół Sello 1 był przy tym malutki. W dniu 13.11.2024 o 15:24, Maciej Regdosz napisał: Bartek jest bardzo dobry w tym co robi i od lat pomaga - dziękuję mu za to i chylę czoła ( sam w przeszłości korzystałem z jego podpowiedzi). Niestety, nawet on, nie zrobi z poloneza bolida i może tylko ładnie pisac i próbować na szybko ogarniać punkty zapalne Dziękuję za uznanie. Na ile mogę pomóc to pomagam, ale ten większy zespół ma też potrzebę większego zaangażowania w różne prace i rozwiązywanie problemów - stąd i na forum nie bywam tak często. Natomiast nie wszystko da się od ręki załatwić i proszę o tym pamiętać. Im większy system tym wiele problemów wymaga dużo więcej czas na ich rozwiązanie, przetestowanie, dostarczenie, trudniej się gasi niektóre punkty zapalne, bo bywa, że wymagają pozyskania wiedzy od wielu innych osób, zespołów itp. W Sello 1 gdzie w zasadzie 80% kodu znałem na pamięć wiedziałem co z czym i jak jest powiązane. Tutaj się tak nie da i trzeba konsultacji, testów, weryfikacji. W dniu 13.11.2024 o 16:57, Andrzej Oczoś napisał: Nie mam nic do Bartka, jest ogarnięty gość i kiedyś pomagał mi chyba w Subiekcie. Nikt nic do mnie nie ma, to dlaczego ja czuję się od początku atakowany . Wybaczcie w takim razie, może zbyt mocne odbieram to personalnie. Taka już przypadłość rodzica, że broni swojego dziecka (Sello) . Reasumując, zrobimy to dodatkowe mapowanie, ale na chwilę obecną go nie ma i trzeba z tym żyć, albo zaczekać z wdrożeniem programu gdy już taka funkcja się pojawi. Nie jesteśmy w stanie dodać go od ręki bo to duży system i tutaj wdrażanie zmian po prostu trwa. Nawet jeśli zrobilibyśmy to w następnym tygodniu to i tak trafi do programu dopiero w zaprzyszłej wersji, bo prace nad wersją grudniową już się zakończyły i trwa testowanie całego systemu. To jest zupełnie inna polityka i inne możliwości jak ktoś robi program samodzielnie a jak się jest trybikiem w wielkiej maszynie. 1 Cytuj Link to postu
Grzegorz Kulig 3 Napisano 15 Listopada Udostępnij Napisano 15 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje (edytowane) W dniu 13.11.2024 o 11:22, Andrzej Oczoś . napisał: Platformy typu Baselinker, Apilo etc. wymagają jakieś tam konfiguracji ale można to ogarnąć a mało tego jest praktycznie natychmiastowe wsparcie i sensowna pomoc. Tu się nie zgodzę, kiedyś chciałem spróbować baselinkera ale mimo kilkunastu lat doświadczenia w sprzedaży allegro i byciu programistą samoukiem jeśli miałbym to skonfigurować tak by mi śmigało jak sello to musiałbym komuś zapłacić żeby mi to zrobił i myślę że wcale nie było by mi prościej niż jest teraz, a już na pewno nie taniej. Pracowałem na EasyUploader jak jeszcze raczkował i był darmowy. Czy sello jest prostsze? Myślę że tak, nie ma tysiąca różnych poradników gdzie każdy pisze co innego albo trzeba wykupywać jakieś płatne wtyczki i znów bawić się w konfigurowanie żeby cokolwiek sensownego zintegrować. Cytat A Twórca powinien skonsultować na szerszym forum praktyków czego oczekują a nie działaś wg zasady "bo wydaje mi się, że tak będzie dobrze". Niestety rzeczywistość jest inna, programiści dostarczają kod który działa tzn ma sprawdzoną podstawową funkcjonalność, cała reszta w stylu "a ja chcę taką funkcję, a ja chcę żeby mi się to tu wyświetlało, a ja chcę...." to tylko dobra wola developera. Jeśli ktoś posiada niestandardową konfigurację oprogramowania, nietypowe towary czy oznaczenia to oczywiste że potrzebuje dedykowanych opcji które będą przydatne TYLKO JEMU albo garstce innych. Chcesz mieć wszystko idealnie? To kosztuje. I nie mówię o miesięcznym abonamencie za kilkanaście zł, dobry programista załatwiłby Ci potężny system sprzedaży jaki sobie tylko wymyślisz z wodotryskami i wyskakującymi kotkami przy każdym zamówieniu ale zapłacisz za to kupę kasy. Powiem szczerze że ja palcem nie tknę sello NX, najgorszy koszmar w sklepie jest zmieniać oprogramowanie, konfigurować i uczyć się go od nowa, nie mam na to ani czasu ani chęci. Sello 1 jest toporne ale znam na wylot. Może gdybym miał garstkę zamówień dziennie i setkę ofert to mógłbym się pobawić, ale nie rozumiem dlaczego ludzie porzucają działające systemy by zamienić je na nowsze i ładniejsze i potem płakać że nie działają jak się chce. Nie chcesz? Nie lubisz? Sam pisałeś że są inne do wyboru. Są nawet bezpłatne. Dociągnij do końca ważności licencji i migruj na inny program, raz to zrobiłeś co za problem drugi? Poczekaj kilka miesięcy, rok-dwa aż sello NX dojrzeje i wtedy wróć zobacz co się zmieniło. Edytowane 15 Listopada przez Grzegorz Kulig literówki Cytuj Link to postu
Błażej Szolak 92 Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje W dniu 15.11.2024 o 18:42, Grzegorz Kulig napisał: ale nie rozumiem dlaczego ludzie porzucają działające systemy by zamienić je na nowsze i ładniejsze Tak będzie do czasu aż Sello 1 przestanie być całkowicie wspierane w momencie jak Sello NX ruszy z kopyta. Cytuj Link to postu
Grzegorz Kulig 3 Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada w mapowanie produktu i podpinanie go pod aukcje 10 minut temu, Błażej Szolak napisał: Tak będzie do czasu aż Sello 1 przestanie być całkowicie wspierane w momencie jak Sello NX ruszy z kopyta. Jasne ale Insert póki co nie ogłasza wygaszania tego produktu, licencje są dalej dostępne, aktualizacje (krytyczne przynajmniej) również. Poza tym nie wygaszą go w miesiąc czy dwa, myślę że najpierw zakończą sprzedaż licencji potem poczekają aż ostatnie wykupione wygasną. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.