Edward Filip 0 Napisano 8 Listopada Udostępnij Napisano 8 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera (edytowane) Dzień dobry, mam problem z połączeniem drugiego stanowiska, wszystko zrobiłem poprawnie wg instrukcji. Wpisałem w parametry uruchomieniowe nazwe serwera nazwakomputera\INSERTGT tak jak widnieje na 1szym komputerze(serwerze) lecz nie wyszukuje mi tego serwera. Z poziomu pierwszego komputera głównego wszystko działa jak należy. Z drugiego którego próbuję podłączyć nie mogę teraz dostać się ani do Subiekta ani do programu serwisowego. Coś ominąłem lub zrobiłem nie tak? 1. Komputery są w tej samej sieci 2. Program jest świeżo postawiony, licencja itp wszystko ok, abonament aktywny 3. Wersja programu identyczna 4. Licencja 3-stanowiskowa Pytanie poboczne: Gdzie znajdę opcje blokady wydruku paragonów w momencie kiedy nie ma towaru na stanie? Edytowane 8 Listopada przez Edward Filip Link to postu
Daniel Kozłowski 1 244 Napisano 8 Listopada Udostępnij Napisano 8 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera 8 minut temu, Edward Filip napisał: Dzień dobry, mam problem z połączeniem drugiego stanowiska, wszystko zrobiłem poprawnie wg instrukcji. Skoro nie działa to znaczy, że popełnił Pan błąd lub skorzystał z niewłaściwej instrukcji, niestety nie opisał Pan co zrobił. Zamiast z jakichś instrukcji proponuję skorzystać z pomocy do programu: F1->MS SQL Server 2005. 9 minut temu, Edward Filip napisał: Wpisałem w parametry uruchomieniowe nazwe serwera nazwakomputera\INSERTGT tak jak widnieje na 1szym komputerze(serwerze) lecz nie wyszukuje mi tego serwera. Jak wyżej - co Pan zrobił, aby zapewnić to połączenie - czy jest to jedna sieć lokalna, jak jest skonfigurowana sieć na serwerze i kliencie, jak zapora wbudowana w system operacyjny, jak ewentualne zapory dodatkowe, jak dostęp sieciowy do serwer SQL ? Czy są dostępne inne usługi jak icmp (ping) ? 10 minut temu, Edward Filip napisał: Coś ominąłem lub zrobiłem nie tak? Jak wyżej - na pewno tak tylko nie opisał Pan wykonanych czynności, więc nie da się wskazać, gdzie został popełniony błąd. Proszę też rozważyć skorzystanie ze wsparcia wybranego przez siebie dostawcy programów do rozwiązywania takich technicznych problemów. 11 minut temu, Edward Filip napisał: Pytanie poboczne: Gdzie znajdę opcje blokady wydruku paragonów w momencie kiedy nie ma towaru na stanie? W rozwiązaniach dodatkowych, program nie posiada takiej funkcjonalności. Nie rozumiem jednak dlaczego wystawia Pan dokumenty bez towarów na stanie, może wystarcz zablokować ich wystawianie w takiej sytuacji, jeśli nie powstanie dokument to nie będzie problemu z drukowaniem, nie będzie czego drukować. Link to postu
Mateusz Makowski 23 Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera Dzień dobry, może ten artykuł e-Pomocy technicznej będzie pomocny przy znalezieniu przyczyny. Gdyby przedstawione rozwiązania nie przyniosły rezultatu, to rekomenduję skorzystać z usług specjalisty np. wykwalifikowanego serwisanta. Cytat Pytanie poboczne: Gdzie znajdę opcje blokady wydruku paragonów w momencie kiedy nie ma towaru na stanie? W programie nie ma uprawnienia uzależniającego wydruk dokumentu od stanu towarów lub skutku magazynowego. Można użytkownikowi zablokować możliwość zmiany skutku magazynowego na dokumentach, efektem będzie, że dokument nie będzie wystawiony w ogóle. Link to postu
Edward Filip 0 Napisano 19 Listopada Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera Dziękuję panowie za pomoc udało się. Wznosząc temat chciałbym jeszcze spytać o jeden przypadek. Czemu kody które skanuje wskakują jako usługa jednorazowa? Towar o kodzie normalnie jest na stanie, skaner skanuje odpowiedni kod, kod wskakuje jako towar i "usługa jednorazowa". Po wpisaniu kodu ręcznie wyskakuje nam ten towar. Do tej pory próbowałem zmniejszyć prędkość skanowania czytnika, przywrócenie go do ustawień domyślnych i to nie pomogło. Wczoraj skanowało jeszcze wszystko w porządku, w tym czasie nic nie zmieniałem w ustawieniach ani nie robiłem żadnych aktualizacji Link to postu
Edward Filip 0 Napisano 19 Listopada Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera Link to postu
Martyna Borowiecka 30 Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera Dzień dobry, proszę wcisnąć prawy przycisk myszy w dowolnym miejscu listy na paragonie, a następnie wybrać Operacje na liście – Parametry listy – Przywróć domyślne. Czy wykonane czynności przyniosły efekt? Link to postu
Edward Filip 0 Napisano 19 Listopada Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera 3 minuty temu, Martyna Borowiecka napisał: Dzień dobry, proszę wcisnąć prawy przycisk myszy w dowolnym miejscu listy na paragonie, a następnie wybrać Operacje na liście – Parametry listy – Przywróć domyślne. Czy wykonane czynności przyniosły efekt? Wykonałem też tą operację, nie przyniosła skutków Link to postu
Andrzej Kubik 1 291 Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera 44 minuty temu, Edward Filip napisał: Czemu kody które skanuje wskakują jako usługa jednorazowa? Towar o kodzie normalnie jest na stanie, skaner skanuje odpowiedni kod, kod wskakuje jako towar i "usługa jednorazowa". Po wpisaniu kodu ręcznie wyskakuje nam ten towar. Bo skaner robi to za szybko i program nie nadąża. 44 minuty temu, Edward Filip napisał: Do tej pory próbowałem zmniejszyć prędkość skanowania czytnika, przywrócenie go do ustawień domyślnych i to nie pomogło. Wczoraj skanowało jeszcze wszystko w porządku, w tym czasie nic nie zmieniałem w ustawieniach ani nie robiłem żadnych aktualizacji Bo miał Pan szczęście, a w międzyczasie coś spowodowało że program wyszukuje odrobinę wolniej i już nie nadąża. Link to postu
Edward Filip 0 Napisano 19 Listopada Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera 2 minuty temu, Andrzej Kubik napisał: Bo skaner robi to za szybko i program nie nadąża. Bo miał Pan szczęście, a w międzyczasie coś spowodowało że program wyszukuje odrobinę wolniej i już nie nadąża. Czyli co w takim przypadku mogę jeszcze zrobić? Skaner został spowolniony i widocznie skanuje wolniej. Link to postu
Andrzej Kubik 1 291 Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera A pomogło? Bo tego Pan nie napisał. Jeśli nie to najprawdopodobniej jeszcze za szybko. Takie rzeczy ustawia się na miejscu, przez forum możemy mówić tylko o kierunku. Niestety, w GT czytniki pracujące jako klawiaturowe to porażka i tyle. Na COM takie problemy w ogóle nie występują. PS Może głupie pytanie, ale czy na pewno "strzela" Pan kiedy kursor jest w kolumnie nazwa? 1 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 244 Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera 57 minut temu, Edward Filip napisał: Wznosząc temat chciałbym jeszcze spytać o jeden przypadek. Czemu kody które skanuje wskakują jako usługa jednorazowa? Towar o kodzie normalnie jest na stanie, skaner skanuje odpowiedni kod, kod wskakuje jako towar i "usługa jednorazowa". Po wpisaniu kodu ręcznie wyskakuje nam ten towar. Do tej pory próbowałem zmniejszyć prędkość skanowania czytnika, przywrócenie go do ustawień domyślnych i to nie pomogło. Wczoraj skanowało jeszcze wszystko w porządku, w tym czasie nic nie zmieniałem w ustawieniach ani nie robiłem żadnych aktualizacji Zachęcam do właściwego korzystania z forum, wyjaśniałem ten problem kolejny raz w zeszłym tygodniu: 1 Link to postu
Edward Filip 0 Napisano 19 Listopada Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada w Problem z połączeniem drugiego komputera Dzięki panowie za starania oczywiście wina leżała gdzieś po stronie czytnika, po prostu kilka razy próbowałem go konfigurować od zera i za którymś razem mi to "zaskoczyło" i już działa poprawnie Link to postu
Polecane posty