Krzysztof Górnik 17 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej Od jakiegoś czasu nie synchronizują się zmiany ofert internetowych. Jak można naprawić ten błąd? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 955 Napisano 10 Stycznia Udostępnij Napisano 10 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej Proszę podesłać log z próby wysłania tych zmian do Allegro, korzystając z poniższej instrukcji Sello NX - logowanie Allegro.zip Spoiler Instrukcja włączenia logowania w Sello NX dla wersji powyżej 53 Proszę w module Konta integracji przejść do edycji danych konta, które powoduje problemy. W zakładce ZAAWANSOWANE włączyć logowanie komunikacji, zaznaczając odpowiednie pole. Następnie spróbować wykonać czynność powodującą problem. Po jej wykonaniu w tym samym oknie można przejść do lokalizacji plików log, otworzyć ten folder i przesłać do nas plik oznaczony datą dzisiejszą. Będzie to folder c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\SelloNX\<Nazwa integracji>-<unikalny identyfikator integracji> a pliki z logami będą miały nazwy <Nazwa integracji>-<unikalny identyfikator integracji>-<data>.json. Proszę podesłać ten najnowszy plik logu na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie w oknie edycji konta, aby pliki nie zaśmiecały dysku. Można istniejące pliki z logami też usunąć. Instrukcja włączenia logowania w Sello NX dla wersji poniżej 53 Proszę za pomocą odpowiedniego pliku reg z załącznika uruchomić logowanie komunikacji (trzeba rozpakować plik, uruchomić plik reg oraz potwierdzić dodanie informacji do rejestru Windows). Zrestartować Sello NX i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\Sello\ stworzony zostanie plik Sello-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie odpowiednim plikiem Cytuj Link to postu
Krzysztof Górnik 17 Napisano 12 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej To nie są instrukcje wykonywania, ale skrypty które się uruchamiają? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 955 Napisano 13 Stycznia Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej Nie skrypty, tylko wpisy do rejestru Windows, które Sello odczytuje i uruchamia logowanie. Można je dodać ręcznie albo zaimportować z pliku - oczywiście to dla wersji starszych niż 53, bo w 53 logowanie włącza się już inaczej. Cytuj Link to postu
Krzysztof Górnik 17 Napisano 13 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej To proszę mi łopatologicznie wyjaśnić jak i co mam Wam wysłać, bo nie mogę nic wysłać na allegro. Wersję mam najnowszą Cytuj Link to postu
Rafał Stępień 42 Napisano 14 Stycznia Udostępnij Napisano 14 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej Jeśli masz wersję 53, to wchodzimy do Konta integracji, następnie otwieramy konfigurator problematycznego konta, w zakładce ZAAWANSOWANE włączamy loguj do pliku: Następnie trzeba wywołać ponownie błąd lub poczekać aż wystąpi, wtedy możemy kliknąć w link POKAŻ LOGI (na dole tego okna widocznego powyżej). Otworzy się folder z plikami do których wysyłane są logi (są tworzone 1/dzień) i taki plik proszę wysłać jako załącznik na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Cytuj Link to postu
Krzysztof Buczyński 7 Napisano 14 Stycznia Udostępnij Napisano 14 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej (edytowane) dziękuje Edytowane 14 Stycznia przez Krzysztof Buczyński Cytuj Link to postu
Krzysztof Górnik 17 Napisano 14 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia w Wysyłanie zmian oferty internetowej Ja także wysłałem logi do Was Cytuj Link to postu
Krzysztof Górnik 17 Napisano Czwartek o 18:51 Autor Udostępnij Napisano Czwartek o 18:51 w Wysyłanie zmian oferty internetowej Czy coś już wiadomo na temat problemu z wysyłaniem ofert na allegro? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 955 Napisano Piątek o 12:27 Udostępnij Napisano Piątek o 12:27 w Wysyłanie zmian oferty internetowej Patrzę ale nie widzę na naszej skrzynce logów. Czy mail nie odbił się przypadkiem od serwera? Pytam, bo mieliśmy taki przypadek ostatnio. Cytuj Link to postu
Krzysztof Górnik 17 Napisano 20 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 20 godzin temu w Wysyłanie zmian oferty internetowej (edytowane) Logi wysłałem 14.01, dzisiaj też wysłałem ponownie na adres sello@insert.com.pl Edytowane 16 godzin temu przez Krzysztof Górnik Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.