Wadim Szczyrski 9 Napisano 10 Marca Udostępnij Napisano 10 Marca w Nowa baza - stary klient. Problem z wymianą nexo online. Dzień dobry, z przyczyn technicznych musiałem założyć nowy podmiot dla istniejącego klienta. Portal Biura/Dokumentów odzyskał połączenie bez problemu, ale Wymiana Nexo online nie działa. Podjęte kroki, które nie przyniosły oczekiwanego skutku: - usunięcie nadawcy dokumentów w s123 i przelogowanie - ponowne wysłania klientowi zaproszenia z Rachmistrza do korzystania z s123 i wprowadzenie nowego podmiotu do wymiany w s123. co jeszcze mogę zrobić/sprawdzić? Link to postu
Kacper Panek 278 Napisano 11 Marca Udostępnij Napisano 11 Marca w Nowa baza - stary klient. Problem z wymianą nexo online. Dzień dobry, czym dokładnie objawia się to, że wymiana dokumentów nie działa? Czy po wybraniu Komunikacja – Pobierz on-line w programie księgowym pojawia się jakiś komunikat? Link to postu
Wadim Szczyrski 9 Napisano 12 Marca Autor Udostępnij Napisano 12 Marca w Nowa baza - stary klient. Problem z wymianą nexo online. nie, procedura wygląda tak jak wcześniej, ale pliki się nie pobierają. Odłączanie i podłączanie klienta w module licencje też nie pomaga. Link to postu
Kacper Panek 278 Napisano 13 Marca Udostępnij Napisano 13 Marca w Nowa baza - stary klient. Problem z wymianą nexo online. (edytowane) Dzień dobry, jeżeli wykonane zostały następujące kroki: Usunięcie odbiorcy dokumentów z poziomu Subiekta 123. Wysłanie zaproszenia z poziomu programu księgowego nexo. Akceptacja zaproszenia przez klienta. Wskazanie nowego odbiorcy dokumentów z poziomu Subiekta 123. Proszę zweryfikować, czy usunięcie i ponowne wygenerowanie i przesłanie paczki wymiany z nexo z poziomu zakładki Księgowość Subiekta 123 przynosi skutek. Edytowane 13 Marca przez Kacper Panek Link to postu
Polecane posty