Skocz do zawartości

Nowa baza - stary klient. Problem z wymianą nexo online.

Polecane posty

Dzień dobry,

z przyczyn technicznych musiałem założyć nowy podmiot dla istniejącego klienta. Portal Biura/Dokumentów odzyskał połączenie bez problemu, ale Wymiana Nexo online nie działa.

 

Podjęte kroki, które nie przyniosły oczekiwanego skutku:

- usunięcie nadawcy dokumentów w s123 i przelogowanie

- ponowne wysłania klientowi zaproszenia z Rachmistrza do korzystania z s123 i wprowadzenie nowego podmiotu do wymiany w s123.

 

co jeszcze mogę zrobić/sprawdzić?

Link to postu

Dzień dobry,

jeżeli wykonane zostały następujące kroki:

  1. Usunięcie odbiorcy dokumentów z poziomu Subiekta 123.
  2. Wysłanie zaproszenia z poziomu programu księgowego nexo.
  3. Akceptacja zaproszenia przez klienta.
  4. Wskazanie nowego odbiorcy dokumentów z poziomu Subiekta 123.

Proszę zweryfikować, czy usunięcie i ponowne wygenerowanie i przesłanie paczki wymiany z nexo z poziomu zakładki Księgowość Subiekta 123 przynosi skutek.

Edytowane przez Kacper Panek
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...