Ewa Czerwińska-Chciuk 0 Napisano 31 Marca Udostępnij Napisano 31 Marca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, jak w temacie - nie wysyłają się wszystkie faktury do klientów, są zdziwieni a dodatkowo ostatnio generują się one z błędami, są nieczytelne (np. FS 165_03_2025). Proszę o naprawę usterki. Pozdrawiam. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 56 Napisano 31 Marca Udostępnij Napisano 31 Marca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry Pani Ewo, Dziękuję za zgłoszenie. Proszę w wiadomości prywatnej przesłać nieczytelne dokumenty. Link to postu
Zenon Liber 2 Napisano 31 Marca Udostępnij Napisano 31 Marca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, również mam zgłoszenia w sprawie nieczytelnych faktur od, jak na razie dwóch klientów. Po ponownej, ręcznej wysyłce faktury klienci potwierdzili poprawny wygląd faktury. Hmm ... Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 56 Napisano 2 Kwietnia Udostępnij Napisano 2 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Panie Zenonie, Proszę również o załączenie dokumentów w prywatnej wiadomości. Badamy temat. Link to postu
Tomasz Polak 0 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Również zgłaszam brak wysyłki niektórych faktur cyklicznych. Nie ma informacji, że jakaś faktura się nie wysłała do klienta. Link to postu
Kacper Panek 303 Napisano 25 Kwietnia Udostępnij Napisano 25 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, status wysyłki przesłanej faktury cyklicznej można sprawdzić w widoku Faktury, dzięki kolumnie "Status wysyłki email". Link to postu
Zenon Liber 2 Napisano 25 Kwietnia Udostępnij Napisano 25 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, "status wysyłki przesłanej faktury cyklicznej można sprawdzić w widoku Faktury, dzięki kolumnie "Status wysyłki email"." No właśnie to nie pomaga i w tym jest kłopot. W statusie wysyłki jest "faktura wysłana", klient jej nie otrzymuje (bo to się dzieje co miesiąc od dłuższego czasu) i twierdzi, że nic nie zmieniał w ustawieniach poczty. Link to postu
Jakub Karwala 23 Napisano 25 Kwietnia Udostępnij Napisano 25 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami 11 minut temu, Zenon Liber napisał: Dzień dobry, "status wysyłki przesłanej faktury cyklicznej można sprawdzić w widoku Faktury, dzięki kolumnie "Status wysyłki email"." No właśnie to nie pomaga i w tym jest kłopot. W statusie wysyłki jest "faktura wysłana", klient jej nie otrzymuje (bo to się dzieje co miesiąc od dłuższego czasu) i twierdzi, że nic nie zmieniał w ustawieniach poczty. A czy czasem nie jest gmail Link to postu
Zenon Liber 2 Napisano 25 Kwietnia Udostępnij Napisano 25 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami 8 godzin temu, Jakub Karwala napisał: A czy czasem nie jest gmail Nie, to ..........@tlen.pl Link to postu
Jakub Karwala 23 Napisano 25 Kwietnia Udostępnij Napisano 25 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami czyli insert ma większy problem z mailami Link to postu
Kacper Panek 303 Napisano 29 Kwietnia Udostępnij Napisano 29 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Potwierdzamy problem z wysyłką części wiadomości e-mail. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności w tym zakresie. Link to postu
Zenon Liber 2 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, no cóż, koniec miesiąca i znowu to samo. Po włączeniu programu okazało się, że trzy faktury mają status wysyłki "błąd". Po około 10 próbach ręcznej wysyłki udało się wysłać jedną. Link to postu
Tomasz Piętka 1 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Mi w jednym zasobie nie wygenerowało dzisiaj jednej faktury bez podania konkretnej przyczyny - na szczęście było ostrzeżenie i udało się to zrobić ręcznie. Link to postu
Kacper Panek 303 Napisano 5 Maja Udostępnij Napisano 5 Maja w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, by problem został rozwiązany najszybciej, jak to będzie możliwe. Za niedogodności przepraszamy. Link to postu
Zenon Liber 2 Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami W dniu 30.04.2025 o 10:06, Zenon Liber napisał: Dzień dobry, no cóż, koniec miesiąca i znowu to samo. Po włączeniu programu okazało się, że trzy faktury mają status wysyłki "błąd". Po około 10 próbach ręcznej wysyłki udało się wysłać jedną. Dzień dobry, tym razem dwie faktury, tylko że nie udaje mi się ich wysłać, ręcznie klikając ikonkę koperty. Poza tym, według systemu, nie udało się wygenerować faktury cyklicznej dla klienta a w wykazie faktur ona istnieje i ma status wysłany ... . Hmmm Link to postu
Jakub Karwala 23 Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami 20 minut temu, Zenon Liber napisał: Poza tym, według systemu, nie udało się wygenerować faktury cyklicznej dla klienta a w wykazie faktur ona istnieje i ma status wysłany ... . Hmmm Miałem tak samo, info o braku wygenerowania, a patrzę na listę faktur jest ona wygenerowana oraz wysłana do klienta. System raportowania do sprawdzenia. Link to postu
Martyna Świdzińska 130 Napisano 4 Czerwca Udostępnij Napisano 4 Czerwca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, na bieżąco wprowadzamy usprawnienia w zakresie generowania i wysyłki faktur cyklicznych. Zgłoszona kwestia dotycząca raportu jest obecnie analizowana. Link to postu
Zenon Liber 2 Napisano 1 Lipca Udostępnij Napisano 1 Lipca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, znów ten sam problem, jak co miesiąc. Próby ręcznej wysyłki nie dają rezultatu. Trzeba te faktury pobrać i wysłać, np. ze swojej poczty. No i oczywiście ten sam problem z fakturą, która ma status wysłany ale u klienta jej nie ma. Link to postu
Martyna Świdzińska 130 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, analizujemy sprawę i będziemy stopniowo wprowadzać niezbędne poprawki. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Link to postu
Zenon Liber 2 Napisano 4 Lipca Udostępnij Napisano 4 Lipca w Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami Dzień dobry, w dalszym ciągu to się zdarza ... Link to postu
Polecane posty