Skocz do zawartości

Brak wysyłki cyklicznych faktur oraz wysyłka nieczytelnych plików z fakturami

Polecane posty

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry,

"status wysyłki przesłanej faktury cyklicznej można sprawdzić w widoku Faktury, dzięki kolumnie "Status wysyłki email"."

No właśnie to nie pomaga i w tym jest kłopot. W statusie wysyłki jest "faktura wysłana", klient jej nie otrzymuje (bo to się dzieje co miesiąc od dłuższego czasu) i twierdzi, że nic nie zmieniał w ustawieniach poczty.

 

Link to postu
11 minut temu, Zenon Liber napisał:

Dzień dobry,

"status wysyłki przesłanej faktury cyklicznej można sprawdzić w widoku Faktury, dzięki kolumnie "Status wysyłki email"."

No właśnie to nie pomaga i w tym jest kłopot. W statusie wysyłki jest "faktura wysłana", klient jej nie otrzymuje (bo to się dzieje co miesiąc od dłuższego czasu) i twierdzi, że nic nie zmieniał w ustawieniach poczty.

 

A czy czasem nie jest gmail 

 

Link to postu
  • 5 tygodni później...
W dniu 30.04.2025 o 10:06, Zenon Liber napisał:

Dzień dobry, 

no cóż, koniec miesiąca i znowu to samo. Po włączeniu programu  okazało się, że trzy faktury mają status wysyłki "błąd". Po około 10 próbach ręcznej wysyłki udało się wysłać jedną. 

Dzień dobry, tym razem dwie faktury, tylko że nie udaje mi się ich wysłać, ręcznie klikając ikonkę koperty. Poza tym, według systemu, nie udało się wygenerować faktury cyklicznej dla klienta a w wykazie faktur ona istnieje i ma status wysłany ... . Hmmm 

Link to postu
20 minut temu, Zenon Liber napisał:

Poza tym, według systemu, nie udało się wygenerować faktury cyklicznej dla klienta a w wykazie faktur ona istnieje i ma status wysłany ... . Hmmm 

Miałem tak samo, info o braku wygenerowania, a patrzę na listę faktur jest ona wygenerowana oraz wysłana do klienta. System raportowania do sprawdzenia.

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...