Skocz do zawartości

Od dzisiaj Sello nie pobiera transakcji. PROSZĘ O POMOC PILNE!

Polecane posty

To w takim razie zapytam inaczej.

Czy przewidujecie zwrot pieniędzy za okres w którym program jest bezużyteczny ? - bo to ponad miesiąc.Od strony klienta  który kupuje towar to trochę mnie to nie interesuje z jakiego powodu co nie działa i że sezon jest urlopowy i że jest gorąco

 

Cały proces wystawiania dokumentów i obrabiania kompleksowo klientów na allegro mi leży.

Link to postu

Czy zwiększyliście timeouty na pobieranie danych? Może trzeba zwiększyć je jeszcze bardziej wpisując większą liczbę sekund.

Czy nie działa również pobranie pełnych danych o transakcjach (zwłaszcza nie w godzinach szczytu)?

 

U nas nie ma sezonu urlopowego (aktualnie), pracujemy nad optymalizacją pobierania transakcji. Jest to jednak sporo kodu do przerobienia i sprawdzenia więc z dnia na dzień nie da się tego przerobić. Jak tylko będziemy mieć działającą poprawkę to zostanie ona opublikowana.

Co do problemów ze zwracaniem danych z webApi zgłoszonych na Allegro API to niestety już wykracza poza nasze możliwości aby coś z tym zrobić.

Link to postu

Fakt, że pobieranie transakcji bez dziennika, wydłużyła się do kilku godzin, ale pamiętajcie, że w dużej mierze to problem w samym allegro.

tzn.

- Sello nie pobrało mi transakcji, a e-mail sprzedałeś jest (pobieram pełne dane bez skutku)

 

Okazuje się że na liście kupujących nie ma kupującego, więc konieczne jest odświeżenie aukcji przez obsługę allegro.

 

Ale pamiętajcie piszcie maila z wszystkimi wskazówkami (login kupującego) bo ja wysmarowałem maila do allegro z prośbą o odświeżenie aukcji, ponieważ był zakup 11 sierpnia ale na liście brakuje kupującego.

 

W odpowiedzi dostałem: "Sprawdziłam, że we wskazanej ofercie jest zanotowana sprzedaż z 11 sierpnia. Login Kupującego to: XXXXX. Powyższy Kontrahent

jednak nie wypełnił jeszcze karty płatności."

 

Problem z tym, że nie chodzi o kupującego XXXXX tylko YYYYY, który tego samego dnia dokonał zakupu, a dodatkowo wypełnił kartę płatności i zapłacił.

 

Póki co nie mogę doczekać się odpowiedzi.

 

Link to postu

U mnie w nocy podpięło 80 % transakcji . Moim zdaniem zajebisty psikus od allegro aby wzmocnić sprzedaż abonamentu na managera sprzedaży :) Ciekawostka jest taka ze na serwerze mam 3 rożne podmioty (nicki) z allegro. 2 maja średnią sprzedaż a główne konto ma przemiał na maxa. I to zdziwko ponieważ główne konto nie działało tydzień .. a mniejsze konta pobierały tranzakcie bez problemów

Link to postu

Trwają już końcowe prace i testy zoptymalizowanego sposobu pobierania transakcji. Planujemy wypuścić poprawkę w tym tygodniu, jednak nie sposób teraz przewidzieć, czy nie wyjdą w testach jakieś problemy. Zatem optymistycznie 1.18.3 pojawi się pod koniec tygodnia, pesymistycznie w przyszłym tygodniu.

Link to postu

Jeśli na liście kupujących na stronie www z aukcją nie ma kupującego to webApi go również nie zwróci. Trzeba wtedy pisać do pomocy technicznej Allegro aby odświeżyli aukcję.

 

Ja to wiem Ty to wiesz ale widocznie obsługa techniczna allegro o odświeżaniu aukcji nie chce słyszeć i idzie w zaparte, że wszystko jest ok.

 

a mianowicie od 4 dni trwa konwersacja:

 

Proszę o odświeżenie ofert kupujących na aukcji nr XXXXXXXXX, powodem jest brak

kupującego XXXXXXXX, który złożył ofertę dnia 19-08-2015 10:46 na 1szt. oraz wypełnił

formularz dostawy nr YYYYYYY

Zakup wskazanego Kupującego jest widoczny w ofercie. Sugeruję odświeżenie strony z ofertą za pomocą CTRL+F5. Powinno pomóc.

 

Przecież napisałem wyraźnie: brakuje oferty z dnia 19-08-2015 jest to ponowny zakup tego samego użytkownika w tej samej ofercie i żadne odświeżenie przeglądarki nie pomaga jest to ewidentnie problem z serwisem Allegro.

Wskazany Użytkownik nie dokonał ponownego zakupu. Dokonał go 26 marca 2015, lecz dopiero 19 sierpnia wypełnił kartę opcji dostawy i zapłaty.

Nie ma tutaj błędu.

 

Myli się pan, użytkownik do pierwszego zakupu wypełnił kartę opcji dostawy i zapłaty o nr XXXXXXXXXX dnia 26-03-2015 (obecnie karta została z archiwizowana). Poza tym otrzymałem wiadomość dot. użytkownika XXXXXXX "Sprzedałeś przedmiot w sklepie - nr: YYYYYYY - ....." która jest datowana na 19-08-2015 10:48.

Naprawdę nie wiem jak mam jeszcze to Panu udowodnić, że użytkownik dokonał ponownego zakupu. W załączniku przesyłam wiadomość potwierdzającą sprzedaż.

 

W skrócie masakra  ::) (w krótkim czasie miałem dwie prośby o odświeżenie, za pierwszym razem także dyskusja się przeciągała, aż w końcu ktoś inny kupił na aukcji i aukcja sama się odświeżyła)

 

Link to postu

Może magiczny przycisk odświeżający mógłby być dostępny gdzieś w panelu sprzedawcy ;). Być może owe odświeżenie to bardziej skomplikowany proces, może trzeba poruszyć administratorów zarządzających bazami danych i ręcznie coś gdzieś w bazie grzebnąć - stąd opór może być zrozumiały.

Link to postu

Będzie, jednak musimy przeprowadzić szereg testów z pobieraniem transakcji a  niedziałający od tygodnia serwis testowy Allegro (sandbox) uniemożliwia ich wykonanie. Dzisiaj sandbox ma przerwę techniczną http://allegro.pl/webapi/news.php#news_100494 więc dopiero po przywróceniu go do normalności będziemy w stanie sprawdzić te najpilniejsze rzeczy. Niestety nie odważymy się wypuścić wersji bez przeprowadzenia tych testów, zwłaszcza, że zmiany były w dosyć istotnym fragmencie programu. Jak widać, cały czas pod górę :|.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...