Daniel Lewandowski 6 Napisano 16 Maja Udostępnij Napisano 16 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Hej Sprzedajemy trochę na ERLI i zaczęliśmy sprzedawać na EMPIK, mam zintegrowane to wszystko z SelloNX i pojawił się problem z synchronizacją ofert. 1. Cały czas mieli synchronizację z komunikatem czas wysyłki dla serwisu: Empik, dla serwisu ERLI również podaje taki komunikat. Tych procesów na pasku zadań jest mrowie. 2. Automatyzacja związana z pobieraniem ofert jest blokowana przez COŚ i aby odebrać nowe oferty muszę albo zrestartować sello albo ręcznie kliknąć pobierz nowe. W czym może być problem, jak ręcznie pozamykam te procesy odnośnie czasu to przez moment działa, aż chce znowu automatycznie synchronizować ERLI lub Empik i od nowa problem. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 106 Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu (edytowane) W dniu 16.05.2025 o 17:27, Daniel Lewandowski napisał: Hej Sprzedajemy trochę na ERLI i zaczęliśmy sprzedawać na EMPIK, mam zintegrowane to wszystko z SelloNX i pojawił się problem z synchronizacją ofert. 1. Cały czas mieli synchronizację z komunikatem czas wysyłki dla serwisu: Empik, dla serwisu ERLI również podaje taki komunikat. Tych procesów na pasku zadań jest mrowie. 2. Automatyzacja związana z pobieraniem ofert jest blokowana przez COŚ i aby odebrać nowe oferty muszę albo zrestartować sello albo ręcznie kliknąć pobierz nowe. W czym może być problem, jak ręcznie pozamykam te procesy odnośnie czasu to przez moment działa, aż chce znowu automatycznie synchronizować ERLI lub Empik i od nowa problem. Cześć, Dzieje się tak od początku włączenia integracji, bo jak rozumiem allegro działa bez problemu? Edytowane 19 Maja przez Daniel Salamucha Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 6 Napisano 19 Maja Autor Udostępnij Napisano 19 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Blokuje się całkowicie pobieranie zamówień z wszystkich kanałów. Problem pojawił się przy aktualizacji programu do najnowszej wersji. Informacja o czasie wysyłki wcześniejszej pobierały się tylko dla ERLI, po dodaniu integracji Empik pojawiło się też dla nich. Próbowałem zmienić czasy pobierania nowych zamówień i ponownego pobierania zamówień w parametrach zamówień internetowych z domyślnych 10 i 5 minut ale podczas prób nexo przestaje odpowiadać. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 106 Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu 1 godzinę temu, Daniel Lewandowski napisał: Blokuje się całkowicie pobieranie zamówień z wszystkich kanałów. Problem pojawił się przy aktualizacji programu do najnowszej wersji. Informacja o czasie wysyłki wcześniejszej pobierały się tylko dla ERLI, po dodaniu integracji Empik pojawiło się też dla nich. Próbowałem zmienić czasy pobierania nowych zamówień i ponownego pobierania zamówień w parametrach zamówień internetowych z domyślnych 10 i 5 minut ale podczas prób nexo przestaje odpowiadać. A czy ręczne pobieranie z konkretnego serwisu również powoduje takie błędy? Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 6 Napisano 19 Maja Autor Udostępnij Napisano 19 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Nie, ręczne pobieranie działa. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 106 Napisano 20 Maja Udostępnij Napisano 20 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu 22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał: Nie, ręczne pobieranie działa. A powiedz jeszcze czy korzystasz z automatów "Sellowych" w parametrach zamówień wysyłkowych, czy masz jakieś customy w automatyzacji stworzone? Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 6 Napisano 20 Maja Autor Udostępnij Napisano 20 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Korzystam z automatów sello, nie dodawałem nic od siebie. Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 6 Napisano 21 Maja Autor Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Co jeszcze właśnie zauważyłem, w przypadku zamówień Empik nie zasysa danych odbiorcy, co utrudnia wysyłkę, nie ma też numeru telefonu i w przypadku faktury na firmę, dane również nie są kompletne. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 064 Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu 54 minuty temu, Daniel Lewandowski napisał: Co jeszcze właśnie zauważyłem, w przypadku zamówień Empik nie zasysa danych odbiorcy, co utrudnia wysyłkę, nie ma też numeru telefonu i w przypadku faktury na firmę, dane również nie są kompletne. A czy zamówienie zostało zatwierdzone? Do czasu zatwierdzenia zamówienia Empik nie zwraca danych osobowych kupującego. Należy z poziomu Sello wybrać opcję Akceptuj zamówienia w serwisie. Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 6 Napisano 21 Maja Autor Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu 20 minut temu, Bartosz Rosa napisał: A czy zamówienie zostało zatwierdzone? Do czasu zatwierdzenia zamówienia Empik nie zwraca danych osobowych kupującego. Należy z poziomu Sello wybrać opcję Akceptuj zamówienia w serwisie. Tak oczywiście, zamówienie jak wpada zostaje zatwierdzone. |Zmienia się wtedy jego status na nieopłacone, po potwierdzeniu płatności przez Empik znowu zmienia się na opłacone. Pobierają się dane nabywcy, adres e-mail, z odbiorcy pobiera się imię i nazwisko. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 064 Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Czyli nie ma adresu odbiorcy w ogóle? Czy ponowne pobranie danych zamówienia z prawokliku coś zmienia? Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 6 Napisano 21 Maja Autor Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Ponowne pobranie danych nic nie zmienia, nawet lepiej z jednym zamówieniem zrobiłem tak, ze usunąłem je z sello aby zobaczyć czy zostanie pobrane ponownie i nie pojawiło się znowu w systemie. Brak jest danych adresowych odbiorcy. Cytuj Link to postu
Robert Kwiatkowski 6 Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Potwierdzam. Brak wypełnionych danych odbiorcy po zaakceptowaniu zamówienia. Teraz niestety uzupełniamy to ręczenie. Dodatkowo czy jest możliwość utworzenia automatu który potwierdzałby zamówienia z Empik? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 064 Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu 1 godzinę temu, Daniel Lewandowski napisał: ze usunąłem je z sello aby zobaczyć czy zostanie pobrane ponownie i nie pojawiło się znowu w systemie A pobranie było opcją Pobierz nowe czy pobierz ponownie? Pobieranie nowych zamówień nie pobierze tych już usuniętych, bo są pobierane tylko, te od ostatniego pobrania. 55 minut temu, Robert Kwiatkowski napisał: Potwierdzam. Brak wypełnionych danych odbiorcy po zaakceptowaniu zamówienia. Teraz niestety uzupełniamy to ręczenie. To lipa. Sprawdzimy co tam się mogło stać. Możliwe, że jakieś logi będą potrzebne więc prośba o włączenia logowania w koncie integracji z Empikiem i podesłanie. Instrukcja włączenia logowania: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/13882.html 57 minut temu, Robert Kwiatkowski napisał: Dodatkowo czy jest możliwość utworzenia automatu który potwierdzałby zamówienia z Empik? Dodamy taką czynność do automatyzacji. Już zapisałem temat do realizacji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 064 Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu 2 godziny temu, Robert Kwiatkowski napisał: Brak wypełnionych danych odbiorcy po zaakceptowaniu zamówienia Czy to nie są przypadkiem zamówienia do punktu odbioru typu Paczkomat? Bo w takim przypadku serwis nie zwraca danych odbiorcy - przynajmniej tak wynika z informacji jakie posiadamy. Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 6 Napisano 21 Maja Autor Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Nie ma znaczenia, mieliśmy do tej pory, inpost, kurier DPD, DPD punkt odbioru i w każdym przypadku jest to samo. W przypadku faktury w danych odbiorcy czyli imię i nazwisko zasysa też NIP. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 064 Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu To prosiłbym o podesłanie logu z pobierania takiej przykładowego zamówienia z prawokliku wraz ze zrzutami ekranu jak ono wygląda w Sello i w serwisie. Cytuj Link to postu
Robert Kwiatkowski 6 Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Znaleźliśmy problem również w oznaczaniu już wysłanych zamówień w Empik. Pomimo wysłania paczki i statusu w Sello nx wysłane, zamówienie nie jest potwierdzone bezpośrednio w serwisie i dalszym ciągu jest status oczekuje na wysyłkę. Należy kliknąć ręcznie: oznacz jako wysłane. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 083 Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Potwierdzam co do Empiku. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 106 Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu A co macie w statusach wysyłkowych i powiązaniach? jak poniżej zmapowane (empik)? bo to powinno być obsłużone statusami u nas. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 083 Napisano 27 Maja Udostępnij Napisano 27 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu W dniu 22.05.2025 o 11:24, Daniel Salamucha napisał: A co macie w statusach wysyłkowych i powiązaniach? jak poniżej zmapowane (empik)? bo to powinno być obsłużone statusami u nas. Nic tu nie mam na razie... W jaki sposób powinny być zmapowane statusy z Empiku? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 064 Napisano 27 Maja Udostępnij Napisano 27 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu To zależy jak sobie ustalisz . Chyba najlepiej obecnie dodać status w Sello o nazwie Obsłużone/Wysłane i ustawiać go po wysłaniu i ten status zmapować na Wysłane w Empiku. P.S. Nadal nie otrzymaliśmy żadnego logu, czy ktoś wysłał do nas aby to zweryfikować? Cytuj Link to postu
Robert Kwiatkowski 6 Napisano 27 Maja Udostępnij Napisano 27 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Chciałem dziś podrzucić log niestety mój plik waży ponad 5gb. Przekracza to dopuszczalny rozmiar tu na forum Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 106 Napisano 28 Maja Udostępnij Napisano 28 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu 9 godzin temu, Robert Kwiatkowski napisał: Chciałem dziś podrzucić log niestety mój plik waży ponad 5gb. Przekracza to dopuszczalny rozmiar tu na forum To inaczej, bo log urósł do zbyt dużego rozmiaru. Proszę ten log usunąć, powtórzyć problem na nowym logu. Następnie wyłączyć logi empiku, w koncie konfiguracji jest odpowiedni przełącznik, żeby nie rósł do takiej wielkości. Druga sprawa proszę ten log wysłać przez formularz kontaktowy do nas, bo zawiera wrażliwe dane (Formularz kontaktowy - Dla użytkowników - InsERT) - proszę się powołać na ten post lub w prywatnej wiadomości do kogoś z nas (Insertowiczów ) 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 064 Napisano 29 Maja Udostępnij Napisano 29 Maja w SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu Jeśli pobieranie się zapętli, proszę przerwać to pobieranie lub zamknąć program, żeby ten log nie urósł tak bardzo. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.