Skocz do zawartości

SelloNX - EMPIK i ERLI - czas wysyłki dla serwisu

Polecane posty

Hej

Sprzedajemy trochę na ERLI i zaczęliśmy sprzedawać na EMPIK, mam zintegrowane to wszystko z SelloNX i pojawił się problem z synchronizacją ofert.

 

1. Cały czas mieli synchronizację z komunikatem czas wysyłki dla serwisu: Empik, dla serwisu ERLI również podaje taki komunikat. Tych procesów na pasku zadań jest mrowie.

2. Automatyzacja związana z pobieraniem ofert jest blokowana przez COŚ i aby odebrać nowe oferty muszę albo zrestartować sello albo ręcznie kliknąć pobierz nowe.

 

W czym może być problem, jak ręcznie pozamykam te procesy odnośnie czasu to przez moment działa, aż chce znowu automatycznie synchronizować ERLI lub Empik i od nowa problem.

 

Link to postu
W dniu 16.05.2025 o 17:27, Daniel Lewandowski napisał:

Hej

Sprzedajemy trochę na ERLI i zaczęliśmy sprzedawać na EMPIK, mam zintegrowane to wszystko z SelloNX i pojawił się problem z synchronizacją ofert.

 

1. Cały czas mieli synchronizację z komunikatem czas wysyłki dla serwisu: Empik, dla serwisu ERLI również podaje taki komunikat. Tych procesów na pasku zadań jest mrowie.

2. Automatyzacja związana z pobieraniem ofert jest blokowana przez COŚ i aby odebrać nowe oferty muszę albo zrestartować sello albo ręcznie kliknąć pobierz nowe.

 

W czym może być problem, jak ręcznie pozamykam te procesy odnośnie czasu to przez moment działa, aż chce znowu automatycznie synchronizować ERLI lub Empik i od nowa problem.

 

Cześć,

 

Dzieje się tak od początku włączenia integracji, bo jak rozumiem allegro działa bez problemu? 

Edytowane przez Daniel Salamucha
Link to postu

Blokuje się całkowicie pobieranie zamówień z wszystkich kanałów. Problem pojawił się przy aktualizacji programu do najnowszej wersji. Informacja o czasie wysyłki wcześniejszej pobierały się tylko dla ERLI, po dodaniu integracji Empik pojawiło się też dla nich. Próbowałem zmienić czasy pobierania nowych zamówień i ponownego pobierania zamówień w parametrach zamówień internetowych z domyślnych 10 i 5 minut ale podczas prób nexo przestaje odpowiadać.  

Link to postu
1 godzinę temu, Daniel Lewandowski napisał:

Blokuje się całkowicie pobieranie zamówień z wszystkich kanałów. Problem pojawił się przy aktualizacji programu do najnowszej wersji. Informacja o czasie wysyłki wcześniejszej pobierały się tylko dla ERLI, po dodaniu integracji Empik pojawiło się też dla nich. Próbowałem zmienić czasy pobierania nowych zamówień i ponownego pobierania zamówień w parametrach zamówień internetowych z domyślnych 10 i 5 minut ale podczas prób nexo przestaje odpowiadać.  

A czy ręczne pobieranie z konkretnego serwisu również powoduje takie błędy? 

Link to postu
54 minuty temu, Daniel Lewandowski napisał:

Co jeszcze właśnie zauważyłem, w przypadku zamówień Empik nie zasysa danych odbiorcy, co utrudnia wysyłkę, nie ma też numeru telefonu i w przypadku faktury na firmę, dane również nie są kompletne.

A czy zamówienie zostało zatwierdzone? Do czasu zatwierdzenia zamówienia Empik nie zwraca danych osobowych kupującego. Należy z poziomu Sello wybrać opcję Akceptuj zamówienia w serwisie.

Link to postu
20 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

A czy zamówienie zostało zatwierdzone? Do czasu zatwierdzenia zamówienia Empik nie zwraca danych osobowych kupującego. Należy z poziomu Sello wybrać opcję Akceptuj zamówienia w serwisie.

Tak oczywiście, zamówienie jak wpada zostaje zatwierdzone. |Zmienia się wtedy jego status na nieopłacone, po potwierdzeniu płatności przez Empik znowu zmienia się na opłacone. Pobierają się dane nabywcy, adres e-mail, z odbiorcy pobiera się imię i nazwisko.

Link to postu
1 godzinę temu, Daniel Lewandowski napisał:

ze usunąłem je z sello aby zobaczyć czy zostanie pobrane ponownie i nie pojawiło się znowu w systemie

A pobranie było opcją Pobierz nowe czy pobierz ponownie?

 

Pobieranie nowych zamówień nie pobierze tych już usuniętych, bo są pobierane tylko, te od ostatniego pobrania.

 

55 minut temu, Robert Kwiatkowski napisał:

Potwierdzam. Brak wypełnionych danych odbiorcy po zaakceptowaniu zamówienia. Teraz niestety uzupełniamy to ręczenie.

To lipa. Sprawdzimy co tam się mogło stać. Możliwe, że jakieś logi będą potrzebne więc prośba o włączenia logowania w koncie integracji z Empikiem i podesłanie.

 

Instrukcja włączenia logowania: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/13882.html

 

57 minut temu, Robert Kwiatkowski napisał:

Dodatkowo czy jest możliwość utworzenia automatu który potwierdzałby zamówienia z Empik? 

Dodamy taką czynność do automatyzacji. Już zapisałem temat do realizacji.

Link to postu
W dniu 22.05.2025 o 11:24, Daniel Salamucha napisał:

A co macie w statusach wysyłkowych i powiązaniach? jak poniżej zmapowane (empik)? bo to powinno być obsłużone statusami u nas. 

 

image.png

Nic tu nie mam na razie... W jaki sposób powinny być zmapowane statusy z Empiku?

 

image.png.567afa33dc0420815fb35318efbd1b79.png

Link to postu
9 godzin temu, Robert Kwiatkowski napisał:

Chciałem dziś podrzucić log niestety mój plik waży ponad 5gb. Przekracza to dopuszczalny rozmiar tu na forum

image.png.16285d6f1a051ff88e3d6d048e446f9d.png

To inaczej, bo log urósł do zbyt dużego rozmiaru. Proszę ten log usunąć, powtórzyć problem na nowym logu. Następnie wyłączyć logi empiku, w koncie konfiguracji jest odpowiedni przełącznik, żeby nie rósł do takiej wielkości. Druga sprawa proszę ten log wysłać przez formularz kontaktowy do nas, bo zawiera wrażliwe dane (Formularz kontaktowy - Dla użytkowników - InsERT) - proszę się powołać na ten post lub w prywatnej wiadomości do kogoś z nas (Insertowiczów :)

  • Lubię to 1
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...