Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Angelika Rychlik

Użytkownik
  • Ilość treści

    19
  • Rejestracja

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzień dobry, proszę o informację w jaki sposób można usunąć dokument z szybką płatnością w sytuacji kiedy Klient mimo otrzymanego dokumentu z możliwością skorzystania z szybkiej płatności skorzystał z tradycyjnej formy płatności (standardowy przelew na rachunek firmy). Nie możemy doszukać się sposobu na usunięcie takiej nieopłaconej pozycji z zakładki "szybkie płatności on-line. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  2. Czy istnieje możliwość zdalnego połączenia przez Państwa w celu zweryfikowania problemu?
  3. Dzień dobry, tak jak pisałam powyżej, został stworzony szablon wiadomości do zadania cyklicznego ( szablon został stworzony oddzielnie, a następnie w zadaniu cyklicznym w zakładce "planowanie"- automatyzacja - planowana akcja- wysyłka maili klientom i treść wiadomości ten konkretny szablon) . Adresaci zostali dopisani ręcznie. Zadanie było już kilkukrotnie wykonane i w tym momencie nastąpiła potrzeba edycji ręcznie dodanych. W tym momencie nie możemy usunąć ręcznie dodanych adresatów. Usunęliśmy już nawet ten konkretny szablon wiadomości z tego konkretnego działania- niestety nadal występuje błąd jak powyżej.
  4. Ok, dziękuję za odpowiedź, jednak w takim zastosowaniu pracownik może wygenerować raport z każdego magazynu, a nam zależy na rozwiązaniu, w którym pracownik może wygenerować raport TYLKO I WYŁĄCZNIE z konkretnego magazynu.
  5. Witam, podczas tworzenia szablonu wiadomości do Klientów szablon został rozszerzony o więcej opcji i Klienci zostali dodani ręcznie ( wiemy, że mamy możliwość wybrania zestawu). Z takim szablonem wiadomości zostały stworzone cykliczne działania. W międzyczasie chcielibyśmy dokonać modyfikacji ręcznie dodanych Klientów w szablonie wiadomości i nie możemy usunąć - błąd przesyłam w załączeniu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  6. Dzień dobry, planujemy wysłać wiadomości mailowe do wszystkich Klientów z bazy. W świetle RODO, nie możemy wysłać ich do wszystkich naszych Klientów tylko do tych, którzy wyrazili zgody marketingowe. W jaki sposób wyeliminować Klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie informacji handlowych ( zostało to oznaczone w CRM), tak abyśmy automatycznie wysłali maila do wszystkich pozostałych ( tych, u których w CRM jest zaznaczona zgoda, bądź nie ma nic zaznaczone)? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  7. Mówimy o raportach wbudowanych, pokazujących zysk z wystawionych faktur w wybranym magazynie. Chcemy udostępnić taki raport ( cały raport) wybranym pracowniom.
  8. Dzień dobry, zastanawiam się w jaki sposób wyeksportować z gestora do pliku korespondencję wychodzącą i przychodzącą z wybranym Klientem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  9. Chodzi nam bardziej o udostępnienie konkretnemu pracownikowi raportu z wybranego magazynu, a niekoniecznie raportu sprzedaży wybranego pracownika.
  10. Dzień dobry, proszę o informację czy i gdzie można znaleźć opcję udostępnienia raportu miesięcznego dla poszczególnych pracowników. Raport generowany jest na podstawie konkretnych filtrów ( wystawione FS w konkretnym miesiącu z wybranego magazynu). Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  11. Dzień dobry, mamy problem z 3 zerami po przecinku, pojawiającymi się na paragonach. Trzy zera pojawiają się dla wszystkich produktów, chcemy aby cena tylko części z tych produktów zawierała 3 zera po przecinku, reszta cen produktów powinna mieć 2 zera. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
×