Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Angelika Rychlik

Użytkownik
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, podczas wysłania zaplanowanego, cyklicznego maila do zestawu Klientów, mail trafia tylko na adresy ustawione jako domyślne w danej firmie, czyli w np. bok czy faktury, maile nie trafiają do wszystkich adresów mailowych, które mamy zapisane na koncie danego klienta. Postępowałam już w następujące sposoby: 1. tworzę zadanie w gestorze, w zakładce "podstawowe" wybieram Klientów z danego zestawu, następnie w zakładce "planowanie", sekcji "automatyzacja" wybieram " wysyłka maili klientom", wybieram konto pocztowe, treść wiadomości oraz wybór klientów zaznaczam "Klienci z działania", wykonanie akcji jest automatyczne, ale maile trafiają tylko do domyślnie zaznaczonych, pojedynczych adresów mailowych, nie do wszystkich. 2. tworzę zadanie w gestorze, w zakładce "podstawowe" wybieram moją firmę, następnie w zakładce "planowanie", sekcji "automatyzacja" wybieram " wysyłka maili klientom", wybieram konto pocztowe, treść wiadomości oraz wybór klientów zaznaczam "Klienci z zestawu x", wykonanie akcji jest automatyczne, ale maile trafiają tylko do domyślnie zaznaczonych, pojedynczych adresów mailowych, nie do wszystkich. Zależy mi, aby wiadomości te były wysyłane automatycznie, bez mojego udziału. Wiem, że mogę wysłać je z poziomu zestawu klientów i wtedy mogę wybrać adresy mailowe, ale wtedy wymaga to mojego działania. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  2. Witam, Tak, po weryfikacji zamówienia i zmianie na " zrealizowane", zamówienia zamykają się, ale ręcznie, brak tutaj automatyzacji. Proszę o informację czy powyższy problem, może wiązać się z tym, że podczas wystawienia faktury z zamówienia towary podświetlają się na pomarańczowo ( widok w załączniku), wtedy należy usunąć je i dodać te same towary od początku na fakturze? Problem pojawia się od ukończenia inwentaryzacji.
  3. Witam, podczas realizacji faktury z zamówienia, status zamówienia nie zmienia się automatycznie na "zrealizowane". Należy zmienić to ręcznie. Czy istnieje możliwość aby tak jak kiedyś, zamykały się one automatycznie? Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  4. Dzień dobry, proszę o informację w jaki sposób można usunąć dokument z szybką płatnością w sytuacji kiedy Klient mimo otrzymanego dokumentu z możliwością skorzystania z szybkiej płatności skorzystał z tradycyjnej formy płatności (standardowy przelew na rachunek firmy). Nie możemy doszukać się sposobu na usunięcie takiej nieopłaconej pozycji z zakładki "szybkie płatności on-line. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  5. Czy istnieje możliwość zdalnego połączenia przez Państwa w celu zweryfikowania problemu?
  6. Dzień dobry, tak jak pisałam powyżej, został stworzony szablon wiadomości do zadania cyklicznego ( szablon został stworzony oddzielnie, a następnie w zadaniu cyklicznym w zakładce "planowanie"- automatyzacja - planowana akcja- wysyłka maili klientom i treść wiadomości ten konkretny szablon) . Adresaci zostali dopisani ręcznie. Zadanie było już kilkukrotnie wykonane i w tym momencie nastąpiła potrzeba edycji ręcznie dodanych. W tym momencie nie możemy usunąć ręcznie dodanych adresatów. Usunęliśmy już nawet ten konkretny szablon wiadomości z tego konkretnego działania- niestety nadal występuje błąd jak powyżej.
  7. Ok, dziękuję za odpowiedź, jednak w takim zastosowaniu pracownik może wygenerować raport z każdego magazynu, a nam zależy na rozwiązaniu, w którym pracownik może wygenerować raport TYLKO I WYŁĄCZNIE z konkretnego magazynu.
  8. Witam, podczas tworzenia szablonu wiadomości do Klientów szablon został rozszerzony o więcej opcji i Klienci zostali dodani ręcznie ( wiemy, że mamy możliwość wybrania zestawu). Z takim szablonem wiadomości zostały stworzone cykliczne działania. W międzyczasie chcielibyśmy dokonać modyfikacji ręcznie dodanych Klientów w szablonie wiadomości i nie możemy usunąć - błąd przesyłam w załączeniu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  9. Dzień dobry, planujemy wysłać wiadomości mailowe do wszystkich Klientów z bazy. W świetle RODO, nie możemy wysłać ich do wszystkich naszych Klientów tylko do tych, którzy wyrazili zgody marketingowe. W jaki sposób wyeliminować Klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie informacji handlowych ( zostało to oznaczone w CRM), tak abyśmy automatycznie wysłali maila do wszystkich pozostałych ( tych, u których w CRM jest zaznaczona zgoda, bądź nie ma nic zaznaczone)? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  10. Mówimy o raportach wbudowanych, pokazujących zysk z wystawionych faktur w wybranym magazynie. Chcemy udostępnić taki raport ( cały raport) wybranym pracowniom.
  11. Dzień dobry, zastanawiam się w jaki sposób wyeksportować z gestora do pliku korespondencję wychodzącą i przychodzącą z wybranym Klientem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam, Angelika Rychlik.
  12. Chodzi nam bardziej o udostępnienie konkretnemu pracownikowi raportu z wybranego magazynu, a niekoniecznie raportu sprzedaży wybranego pracownika.
×